Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Penthe zei:

Mij boeit het wel maar in mijn ogen doet CD niets verkeerds in deze zaak vandaar.

 

CD bied jou een contract aan voor een vooraf afgesproken periode die moet jij nakomen door te betalen toch, moet cd jou dan ook leveren wat overeengekomen is of mag cd dat zo maar aanpassen .......  

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 minutes ago, Terradon said:

CD bied jou een contract aan voor een vooraf afgesproken periode die moet jij nakomen door te betalen toch, moet cd jou dan ook leveren wat overeengekomen is of mag cd dat zo maar aanpassen .......  

Cd verteld mij in hun kontrakt dat ze zenders mogen aanpassen etc daar heb ik zelf een handtekening ondergezet, dus CD levert precies waarvoor ik getekend heb.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In het contract wat jij bent aangegaan en mee akkoord gegaan bent met je provider is die mogelijkheid uitdrukkelijk overeen gekomen.

Het zender aanbod kan gewijzigd worden.

 

Nu ga je daaraan voorbij, en wil je eenzijdig de voorwaarden van het contract veranderen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Nee, dat is toe te juichen.

 

Maar wees wel reëel en kijk ook naar de leveranciers van Canaldigitaal, die de oorzaak zijn van deze situatie.

Canaldigitaal in dit specifieke geval, maar eigenlijk alle providers in het algemeen hebben het probleem dat ze aan de inkoop kant steeds meer moeten betalen voor de doorgifte, en aan de andere kant de klanten die verdere prijsverhogingen niet meer accepteren.

Sorry dat ik het zeg maar ik ben meer dan 40 jaar bezig geweest in het bedrijfsleven en heb duizenden offertes uitgebracht en dan geld echt wat je beloofd heb je maar te doen ondanks veranderingen in de markt waarin je bezig bent heet ondernemersrisico maar dat is nu geloof ik een fout woord he, maar CD heeft langlopende contracten niet alleen met deze partij dus dit hadden ze kunnen voorzien en voorkomen, meest grappig vind ik nog wel de reclame die Discovery  maakt dat cd gaat stoppen met de doorgifte politiek van beide kanten dus....     

2 minuten geleden, Penthe zei:

Cd verteld mij in hun kontrakt dat ze zenders mogen aanpassen etc daar heb ik zelf een handtekening ondergezet, dus CD levert precies waarvoor ik getekend heb.

Volgens mij snap jij een bindend contract in NL niet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

2 minutes ago, Terradon said:

Sorry dat ik het zeg maar ik ben meer dan 40 jaar bezig geweest in het bedrijfsleven en heb duizenden offertes uitgebracht en dan geld echt wat je beloofd heb je maar te doen ondanks veranderingen in de markt waarin je bezig bent heet ondernemersrisico maar dat is nu geloof ik een fout woord he, maar CD heeft langlopende contracten niet alleen met deze partij dus dit hadden ze kunnen voorzien en voorkomen, meest grappig vind ik nog wel de reclame die Discovery  maakt dat cd gaat stoppen met de doorgifte politiek van beide kanten dus....     

Wie zegt dat jij in die 40 jaar je werk goed uitgevoerd hebt, dat zeg je zelf maar is dat wel zo?

 

Het kontrakt van CD zegt precies wat het moet zeggen en daar is niets mis mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geen enkele provider kan garanderen dat zij in de toekomst programma's onveranderd zullen doorgeven.

Het aantal zenders wat op dit moment de stekker eruit trekt is legio.

Wat niet meer bestaat kan men niet doorgeven.

 

Verder heeft canal digitaal nieuwe contracten met klanten op elke dag van het jaar, daardoor zal altijd een gedeelte geconfronteerd worden met veranderingen tijdens de contract periode.

 

Daarom ben jij ook akkoord gegaan met die mogelijkheid, het staat in hun offerte om in jouw wereld te blijven.

 

Nogmaals, Canaldigitaal houdt zich aan de overeenkomst die jij met hun bent overeen gekomen.

 

Is het wegvallen van deze zenders leuk?  NEEN!

Maar zo werkt onze wereld.

 

Berichten van andere leden die recent verhuisd zijn laten zien dat het gras bij de buren niet groener is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Penthe zei:

 

Wie zegt dat jij in die 40 jaar je werk goed uitgevoerd hebt, dat zeg je zelf maar is dat wel zo?

 

Het kontrakt van CD zegt precies wat het moet zeggen en daar is niets mis mee.

 

Stel ik nou de vraag weten de meeste mensen wel waar ze mee akkoord zijn gegaan want wat ik hier zo lees snapt er hier maar weinig van de werkelijke situatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat je iets wilt hebben wat niet meer leverbaar is, en bent daarover teleurgesteld.

 

Maar Canaldigitaal dit verwijten is onterecht en lost je probleem niet op.

 

 

Maar wie weet, wordt er ooit weer een overeenkomst afgesloten en kijken we over een paar maanden weer naar Discovery.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ceesv zei:

Geen enkele provider kan garanderen dat zij in de toekomst programma's onveranderd zullen doorgeven.

Het aantal zenders wat op dit moment de stekker eruit trekt is legio.

Wat niet meer bestaat kan men niet doorgeven.

 

Verder heeft canal digitaal nieuwe contracten met klanten op elke dag van het jaar, daardoor zal altijd een gedeelte geconfronteerd worden met veranderingen tijdens de contract periode.

 

Daarom ben jij ook akkoord gegaan met die mogelijkheid, het staat in hun offerte om in jouw wereld te blijven.

 

Nogmaals, Canaldigitaal houdt zich aan de overeenkomst die jij met hun bent overeen gekomen.

zucht, cees ook CD heeft zich te houden aan de Nederlandse wet welke inhoud dat een overeengekomen contract te dient conform de gestelde voorwaarden overeenkomstig dd dus overeengekomen conform moet worden nagekomen elke verandering in deze zou een opzegging in deze van de wederpartij kunnen betekenen....

 

Volgens jullie is een contract eenzijdig en bepaald CD eenzijdig wat ze zouden kunnen en mogen doen, zou het niet slim zijn dit eens te verifiëren alvorens een dergelijk standpunt in te nemen????    

6 minuten geleden, ceesv zei:

Ik denk dat je iets wilt hebben wat niet meer leverbaar is, en bent daarover teleurgesteld.

 

Maar Canaldigitaal dit verwijten is onterecht en lost je probleem niet op.

 

 

Maar wie weet, wordt er ooit weer een overeenkomst afgesloten en kijken we over een paar maanden weer naar Discovery.

 

 

Ik heb wat ik wil maak je daarover maar geen zorgen .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
11 minuten geleden, Terradon zei:

CD heeft zich te houden aan de Nederlandse wet welke inhoud dat een overeengekomen contract te dient conform de gestelde voorwaarden overeenkomstig dd dus overeengekomen conform moet worden nagekomen elke verandering in deze zou een opzegging in deze van de wederpartij kunnen betekenen....

Lees je overeenkomst nog eens door met Canaldigitaal, daar staat dat je akkoord gegaan bent met wat er nu gebeurt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, ceesv zei:

Geen enkele provider kan garanderen dat zij in de toekomst programma's onveranderd zullen doorgeven.

Het aantal zenders wat op dit moment de stekker eruit trekt is legio.

Wat niet meer bestaat kan men niet doorgeven.

 

Verder heeft canal digitaal nieuwe contracten met klanten op elke dag van het jaar, daardoor zal altijd een gedeelte geconfronteerd worden met veranderingen tijdens de contract periode.

 

Daarom ben jij ook akkoord gegaan met die mogelijkheid, het staat in hun offerte om in jouw wereld te blijven.

 

Nogmaals, Canaldigitaal houdt zich aan de overeenkomst die jij met hun bent overeen gekomen.

Weet je dat wel zeker, pak je contract er eens bij kijk naar het pakket destijds overeengekomen en lees goed overeengekomen ga dan omdat niemand dat schijnt te snappen naar het wetboek en zoek op contract of overeenkomst misschien zelfs bindende overeenkomst immers die heb je afgesloten of niet......  

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het kontrakt dat ik tekende in het jaar 2002 bij CD stond precies het zelfde als het in het kontrakt dat mijn moeder later voor mij tekende in 2012 en dat is dat CD het zenderaanbod mag wijzigen. Maar schijnbaar wil je dit niet snappen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Uit de voorwaarden waar je voor getekend hebt.

 

4.3 Indien tijdens een lopende abonnementsperiode in overeenstemming
met de Klant een bestaand Abonnement wordt uitgebreid of gewijzigd,
hetzij door toevoeging van een nieuwe Dienst, hetzij door uitbreiding met
een hoger en/of optioneel zenderpakket (een zgn. upgrade), dan is er
sprake van een nieuwe Overeenkomst waarop het bepaalde in artikel 4.1
(inclusief de aldaar genoemde minimumduur) voor alle door de Klant
afgenomen Diensten van toepassing is, met dien verstande dat de
einddatum van een nieuwe Overeenkomst nimmer eerder zal zijn dan de
oorspronkelijke Overeenkomst. Indien de tussentijdse upgrade door
middel van een overeenkomst op afstand tot stand is gekomen, dan
geldt de in artikel 5.5 genoemde bedenktijd alleen ten aanzien van

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, ceesv zei:

Veel klanten kijken helemaal niet naar die zenders, die komen op de afstands bediening maar tot toets 9.

Verder heeft Canaldigitaal een maand vooraf iedereen een mail gestuurd, om aan de wet te voldoen.

 

Het is aan de klant om daarop te reageren.

 

Wanneer ik Terradon zijn bijdrage met betrekking tot Ziggo en andere providers lees is het daar ook geen koek en ei.

 

Wanneer de doorgifte overeenkomst bij de andere providers opnieuw onderhandeld moet worden met Discovery zullen die voor hetzelfde dilemma geplaatst worden.

Betalen of stoppen met Discovery.

 

Ik ben erg kritisch naar elke provider vind jij dat een probleem dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...