Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

Van mij mag je..... Ik toon je de info van die kaart. Als je het niet gelooft mag je hem van mij proberen te herschrijven. Geen probleem... Zeg maar hoe je dat wil doen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


28 minuten geleden, Codx zei:

Imaar voor iemand die VIP status heeft en zich geroepen voelt om op zowat elk bericht te reageren en  adviezen geeft mogen we verwachten dat hij weet wat hij doet.

..zo kan ik nog wel een aantal personen opnoemen, waaronder eentje met 'heul veul' postings..😁 ;)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Codx said:

Ik vrees dat jij je huiswerk niet goed doet Mimisiku,  ik betrap jou er vaker op dat je dingen roept op dit forum zonder werkelijk te testen of het klopt en daar irriteer ik mij aan.  Ik weet uit jarenlange ervaring dat het anders is dan jij beweerd en ik zou je dat graag  laten zien.  Desnoods update ik 'm op afstand voor je.. zolang ik oscam mag instellen.

 

@ceesv, dit heeft niks met discovery te maken, maar voor iemand die VIP status heeft en zich geroepen voelt om op zowat elk bericht te reageren en  adviezen geeft mogen we verwachten dat hij weet wat hij doet.

 

 

Tja dat ga je krijgen als mensen VIP status krijgen dan moeten ze dat NU wel gaan waarmaken, nog niets van gezien trouwens :)

 

5 minutes ago, drz said:

..zo kan ik nog wel een aantal personen opnoemen, waaronder eentje met 'heul veul' postings..😁 ;)

Ik denk wel te weten over wie je het nu hebt :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het contract bij Joyne verlengt moet worden, is denk ik de kans groot dat ze het er ook uit gooien, ik denk dat de kabel, ADSL en glasvezel aanbieders ook zullen gaan volgen. 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In al het zenderwijzigingsgeweld heeft CD het ook nodig geoordeeld om de al jarenlang openstaande rechten op Ziggo Golf voor satellietkijkers met Familie-(Rijk)pakket te verwijderen. Eigen ervaring.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, Henk1 said:

In al het zenderwijzigingsgeweld heeft CD het ook nodig geoordeeld om de al jarenlang openstaande rechten op Ziggo Golf voor satellietkijkers met Familie-(Rijk)pakket te verwijderen. Eigen ervaring.

Ja een zender waar nog geen 100 mensen naar kijken per jaar, boeit niet echt mij was het ook opgevallen dat deze open was. Als ik Golf wil kijken hoef ik hier trouwens enkel maar naar beneden te lopen of rijden Golf tournooien zat, grote en kleine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om toch nog maar even een kleine opmerking te laten vallen in de ijdele hoop dat er wellicht misschien ergens een intelligente Canal Digitaal medewerker meeleest die enige zeggenschap heeft in het zenderaanbod van Canal Digitaal:

 

Vervang Ziggo Golf door Ziggo Racing. :)

 

 

  • Like 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Henk1 zei:

In al het zenderwijzigingsgeweld heeft CD het ook nodig geoordeeld om de al jarenlang openstaande rechten op Ziggo Golf voor satellietkijkers met Familie-(Rijk)pakket te verwijderen. Eigen ervaring.

 

Dat zie ik anders, ik heb wellicht al 10 jaar kunnen genieten van een zender waar ik niet voor betaalde. Het was eerst Sport 1 en later Golf. Heeft nooit officieel in het pakket gezeten maar was het gevolg van een technische onvolkomenheid. Dat is nu aangepast.

 

7 uren geleden, Penthe zei:

Ja een zender waar nog geen 100 mensen naar kijken per jaar, boeit niet echt mij was het ook opgevallen dat deze open was. Als ik Golf wil kijken hoef ik hier trouwens enkel maar naar beneden te lopen of rijden Golf tournooien zat, grote en kleine.

 

Ik ben 1 van die 100. Hoe kom je aan dat cijfer? Of roep je maar wat, omdat jij er niet naar kijkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Penthe zei:

Niet zo letterlijk nemen want dat was een bij wijze van uitspraak, Ziggo Golf heeft niet veel kijkers dat heeft ook ergens in een nieuws bericht gestaan.

Volgens mij had de zender "UP network CZ" nog minder kijkers, deze kreeg ik ook nog door tot gisteren blijkbaar. Is nu ook bij mij weg. (Heb/had ook oud familie-pakket)

aangepast door sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Penthe zei:

Niet zo letterlijk nemen want dat was een bij wijze van uitspraak, Ziggo Golf heeft niet veel kijkers dat heeft ook ergens in een nieuws bericht gestaan.

 

Ach, op die fiets. Maar hebben doelgroepzenders niet altijd al te maken met lage kijkcijfers?

Ik ken heel wat golfers die zo'n abo hebben voor het volgen van de grote toernooien. Maar meestal staan ze zelf op de baan, dus wordt er inderdaad niet veel naar gekeken.

 

Mijn Amerikaanse familieleden kijken altijd jaloers naar de ontvangstmogelijkheden hier.

Alle toernooien? en ook nog de Europese Tour? Ondenkbaar in de States, daar zijn de rechten voor golf verdeeld over diverse betaalzenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat Amerikaanse trucje willen ze dus hier ook doorvoeren. En als genoeg mensen erin stinken gaat ze dat lukken ook...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las een reactie over poot stijf houden nou dat heb ik gedaan ook lees ik reacties over daar ben je akkoord mee gegaan een provider mag dit en mag dat ....nou als je je poot stijf houd en inhoudelijk op de materie ingaat is die stijve poot meer een hangend pootje, een contract aangegaan tussen partijen dient overeenkomstig de overeenkomst te worden overeengekomen.

das de wet dus overeengekomen dient te worden geleverd, voorbeeld verleden jaar juli abbo genomen op Online met bijbehorend pakket dat is dus voerend  aangezien ik geen mail of iets dergelijks heb ontvangen van die club heb ik per 1 mei direct opgezegd, nou krijg ik nog een factuur voor 1 dag iets van 2 euro omdat 1 juni een feestdag was....dik een uur in de wacht bij de online chat gestaan geen antwoord dus ik wacht de deurwaarder wel af.......         

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat ik op kon zeggen is dezelfde als waar velen van zeggen je bent akkoord gegaan met de voorwaarden blablabla , klopt net als de provider, dus past de provider iets aan in zijn voorwaarden maakt niet uit wat anders dan overeengekomen en geeft deze jou geen maand de tijd deze te accepteren danwel op te zeggen heeft jou provider een probleem das de wet niks meer niks anders, heel kort dat geld voor elk contract elke wijziging dient wederzijds te worden geaccepteerd anders vervalt de overeenkomst ......    

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...