Ga naar inhoud


Vu Duo 4k met XS4all?


Christiaan71

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Die beschrijving is er, maar hoe ga je aan de noodzakelijke sleuteltjes geraken?

mod1

data50

mod50

key60

exp60

nuid

cwekey

Enige optie om te doen wat jij wil is...

A. Veel € uitgeven voor het extraheren van deze sleutels

B. Proberen een Irdeto kaart te scoren

 

En dan alleen mogelijk met OScam. CCcam kent geen Nagra CAK7

 

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal uiteraard aan mij liggen maar ik begrijp er geen zak meer van, echt waar.

 

Uit eerdere berichten heb ik gelezen dat het wel kan met de nagra kaart en dat jij dat ook hebt.

Sorry maar ik snap het niet meer.

 

Mijn bedoeling/wens is tv te kunnen kijken via mijn Vu Duo met Kabel tuner en een Ziggo kaart Nagra omdat ik in oud gebied woon. 

Ik wil dit omdat ik de mediabox van Ziggo niks vind en graag met mijn Vu Duo 4k wil kunnen kijken omdat ik hier meer mogelijkheden mee heb dan met de mediabox van Ziggo.

 

Nogmaals excuus als ik onduidelijk ben of iets niet begrepen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een kort en duidelijk antwoord, met een Irdeto kaart bestaat die mogelijkheid wel, met een Nagra kaart niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Christiaan, je hebt niet goed gelezen... Je kunt een Ziggo Nagra kaart uitsluitend gebruiken mét de CI+ en kaart in de VU+Duo4K ALS je daar de VTi firmware in zet. Dus NIET met OpenPli! Bovendien zijn de mogelijkheden dan flink beperkt omdat de CI+ slechts Één stream tegelijk kan verwerken. Dus: óf kijken óf opnemen. En daar koop je geen VU+Duo4K voor, dan kun je net zo goed de meegeleverde Ziggo hardware gebruiken. 

 

Wil je een Nagra kaart net zo gebruiken als een Irdeto kaart DAN heb je die extra sleutels nodig wat hierboven geschreven is (dat was ook je vraag).

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mimisiku, dan heb ik idd allemaal niet goed gelezen/begrepen.

Ik heb juist Ziggo genomen omdat ik begrepen had ik dacht dat dit wel mogelijk zou zijn met de Nagra kaart (wel wat lastiger) en Vu Duo 4K.

De VU duo had ik al met sat tuners en wilde er hiervoor juist kabel tuners in gaan zetten.

Dit heeft dan dus geen/weinig meerwaarde, jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch

Ja dat zou nog kunnen, maar ook dan moet hij via standby de boel gaan decoderen. En ik begrijp uit zijn posting dat hij meerdere kanalen tegelijk wil zien via streaming..

Zo'n CI+ is nooit handig voor dit soort hobby doeleinden...

 

Het heeft weinig meerwaarde. Maar als je satelliet hebt kun je wel opnemen en kijken vermits je natuurlijk nog over een losse kaart beschikt. Je ZOU dan de kabeltuner via Ziggo kunnen gebruiken om (max 8 ) simultane opnames te maken. Deze neem je dan versleuteld op om later via Standby achteraf te decoderen.. Wat omslachtig, maar dan wel degelijk meerwaarde...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen satelliet meer omdat dat hier waar ik sinds kort woon eigenlijk niet toegestaan is.

Vandaar dat ik dacht dat de overstap naar Ziggo het voordeel zou bieden dat ik mijn recent aangeschafte VU Duo en Zero 4k kon blijven gebruiken maar dan met de Ziggo kaart erin.

En daarmee ongeveer gelijksoortig kon handelen als met satelliet.

Erg jammer, ik baal er goed van, de Vu is een prachtig apparaat, vooral zaken als EPG etc is zo mooi en alles zelf in te stellen, daar kan die Ziggo box niet tegenop.

Ook de beeld kwaliteit is beter van satelliet valt me op nu ik de mediabox van Ziggo gebruik.

 

Ik kijk het nog even aan of ik toch nog meer plezier krijg met het Ziggo pakket, zo niet moet ik toch wat anders gaan verzinnen met de satelliet zodat ik de Vu's weer kan gebruiken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Zero4K kan middels de VTi firmware in ieder geval de CI+ module gebruiken. Is in elk geval iets.... Weet niet of het Duo4K betreft, dan zou dat ook daarin kunnen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

jawel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact! En dat werkt overigens ook prima. Zij het met de beperkingen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...