Ga naar inhoud


De onderhandelingen met FOX Sports zitten muurvast


Miauw

Aanbevolen berichten

21 uren geleden, moonchild zei:

Zeker ook anti voetbal  dat je geliefde voetballers belastingplichtig zijn. Ze hebben immers al zo weinig :D

 

Idem voor Formule 1 coureurs. Grappig dat Max Verstappen in Monaco woont. Het zal mij niet verbazen dat het iets te maken heeft belastingplichtig te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou Ziggo is overstag hoor ze zijn akkoord met het Fox verdien model, ze zeggen nu nog wel dat mensen die geen voetbal kijken niet hoeven te betalen maar voor hoelang zal dit zo blijven voor de Ziggo klanten. Het liijkt me namelijk sterk dat Ziggo zelf de voetbal belasting gaat betalen voor de kijker die geen voetbal kijkt.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof er ook absoluut niet in. Het 'gepeupel' wordt belazerd waar ze bijzitten.. Ziggo haalt zenders weg (RT, Vice), maar de prijs gaat omhoog? Fox Sports 1 gratis tot 31-12-2020 en daarna??? Ik denk dat Ziggo en Fox/EmM gewoon onder de tafel hebben afgesproken vanaf 01-01-2021 de voetbalbelasting moet doorberekenen. Gewoon een afkoelperiode van 4 maanden zodat de 'wind gaat liggen'. Ze houden de lippen stijf op elkaar (omdat Ziggo's imago plat op zijn bek gaat). Ziggo een 'grote bek' naar het publiek, maar ondertussen gewoon doet wat Fox Sports eist (daarmee dit soort praktijken tot normaal zakendoen verheffen). Fox Sports en anderen zullen hetzelfde trucje gaan toepassen en de eindgebruiker mag betalen voor zenders die ze niet kijken.. En schijnbaar geen wet die ze maar een strobreed in de weg ligt....

De enige 'macht' die de eindgebruiker heeft is opzeggen.. En dat laatste heb dan ook gedaan.. Eerverleden maand CDS eruit, nu dan ook Ziggo.... Dan maar zo...

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! En dat chantagemiddel wil ik dus vermijden. Ik hoef ook de slager niet te betalen als ik bij de bakker brood koop.... Als ik me laat naaien, dan graag door mijn eigen vrouw en op wederzijdse toestemming...(Oké, andere (jonge) vrouw ook...:) )

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Tja lees dit nu pas.

Kennelijk is de volgende prijsverhoging van Ziggo waar niets tegenover staat hiermee 99% zeker.

Irritant!

Het vervelende is dat er vrijwel geen alternatief is, zeker niet als je alles via 1 box wil laten lopen.

Denk niet dat mijn dame zin heeft in een apart kastje voor internet TV en weer een andere voor alles wat nog op de satelliet zit.

Voor enkel NPO is NL ziet idd wel een alternatief

VU+ Ultimo 4K

Sony KD-65XG9505

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...