Ga naar inhoud


De onderhandelingen met FOX Sports zitten muurvast


Miauw

Aanbevolen berichten


Dan ken jij hun psyche niet. Een verlies van 3% is voor de meeste aandeelhouders al een 'ramp' van ongekende proportie. Ze willen alleen maar meer.... En het aandeel is al flink gezakt.... Ik voorzie een golf van zelfmoorden aankomen :) :) 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Mimisiku zei:

Dan ken jij hun psyche niet. Een verlies van 3% is voor de meeste aandeelhouders al een 'ramp' van ongekende proportie. Ze willen alleen maar meer.... En het aandeel is al flink gezakt.... Ik voorzie een golf van zelfmoorden aankomen :) :) 

 

Ach, ze kunnen nog altijd hun boot verkopen, o nee, het is een creditcard maatschappij. 😉

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weg met al die door amerikanen opgekochte sportzenders!

Terug naar europa en voor iedereen naar wens beschikbaar!! ...voor weinig :P

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Wat een kul mannen.

Als men, ziggo<>fox geen onderhandelingen zou hebben gehad en niets zou duurder zijn geworden had je helemaal niet geklaagd over FOX sports of welke sport ook .

Sport is deel van de samenleving, kijken en/of beoefenen.

Voor diegenen die ervan houden! Je moet het niet gaan opdringen. Het zou een vrije keuze moeten zijn. Dát is waarover principieel geklaagd wordt, niet over 'Sport' an sich... Fox chanteert nu de providers en dát is het hele issue....

 

Zoiets als de slager die van iedereen die geen vlees eet even €10 eist.... Het gaat om het principe. Chanteurs betaal je niet! Nooit niet! Als je dat wel doet komen ze terug voor meer (en meer, en meer, en meer)...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag een villa met zwembad, kan het zelf niet betalen, dus of jullie even gaan betalen zodat ik er van kan genieten.

 

Ik weet zeker dat heel Nederland zegt, ga jij lekker een sociale huurflat op 3 hoog achter zoeken, moet met huurtoeslag makkelijk lukken. 

 

Het laatste is het pakket, het eerste is uitbuiting!

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herinner me nog goed dat vroegah Sport7 met veel bombarie werd aangekondigd.

maar er kwamen te weinig abonnees dus te weinig inkomsten waardoor de stekker eruit moest

 

de laatste minuut is de beste!

dat mag van mij met Fox ook

 

 

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet het aantal abonnee's, maar de - terechte - onwil van de KNVB om te moeten betalen voor uitzending deed 'Sport 7' de das om. Ook toen waren de bedragen die voetballers verdienden zo hoog dat een redelijk abonnement al niet meer mogelijk was. Nu is dat voor 1 zender al helemaal ondenkbaar..

Misschien moet de publieke omroep weer toegang krijgen om zo ten minste de nationale sporten weer te kunnen uitzenden. Wellicht is dan 1 sportkanaal á la Sport7 weer mogelijk...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn basis kabel abo (gratis bij internet MAX Ziggo) uitgebreid met TV standaard als je die prijs vergelijkt met CDS is die laatste schreeuwend duur.

Nu nog beide maar ja moment dat we na meer dan 30 jaar afscheid nemen van de sat tv is zover weg niet meer mijn scharrel keek iedere dag ID en dan is zo'n zender ineens weg dan zit er niets anders op dan andere provider te zoeken toch?

En Fox via CDS geeft niet alle kanalen maar wel € 14,95 ervoor moeten betalen.

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze wilden de 'prijs van een patatje' als ze over gingen naar een PayTV constructie. Zo ver is het nooit gekomen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was linksom of rechtsom niet rendabel

ze konden de eigen broek niet zelf ophouden 

dit gebeurt nu ook bij Fox

Alleen Fox probeert het over de ruggen van de aanbieders vol te houden 

 

en nu ziggo niet wil meewerken komt Fox met t argument dat ziggo de voetballiefhebbers in de kou laat staan

Erg lage en misselijke streek van Fox

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Fox zelf laat die liefhebber in de kou staan door onredelijke eisen te formuleren, namelijk dat de niet voetbal liefhebber verplicht moet betalen omdat anders de voetbal liefhebber geen beeld heeft.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...