Ga naar inhoud


De onderhandelingen met FOX Sports zitten muurvast


Miauw

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Mimisiku zei:

Gewoon nooit aan toegeven. Dan gewoon de zender weg en desnoods failliet.. Na een pasr maanden zij we ze wel vergeten..

..en de programma's overgenomen door een andere partij..😁

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Net een stuk in de Telegraaf over dit onderwerp.

Ben benieuwd of die koppelverkoop nu ook bij de autoriteiten tot actie gaat leiden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Sprietje zei:

FOX Sports: Prijsverhoging 300 procent Ziggo niet buitensporig


Eredivisie Media & Marketing verdedigt de prijsverhoging van de distributierechten die het kabelbedrijf Ziggo vanaf 1 augustus wil doorberekenen.

 

Dit is te lezen in Totaal TV

 

 

Ik heb geen hoge pet van de freelance journalist Jarco Kriek en blad/website Totaal TV.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet, maar dat doet aan de zaak niets af.. Canal Digitaal is bij mij ook weg en als Ziggo mij gaat 'belasten' voor iets wat ik niet afneem dan is het ook bye bye Ziggo hier.. Ik ben wat ouder en heb al die herhalingen inmiddels wel gezien.. Ga daar niets aan missen....

Vraag me af hoe wettig dat is.. alleen de overheid mag belasting heffen.. Die Amerikaanse idioten mogen bedenken wat ze willen, wil niet zeggen dat ik als lammetje naar de slachtbank ga....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je heb nu eenmaal mensen die bezeten zijn door sport, voornamelijk door dat stomme voetbal.

Daarvoor moet alles wijken, die groep is groter dan we denken, die zijn wel bereid om bij te betalen, als ze hun voetbal maar zien. Dat beseffen zenders zoals FOX als geen ander.

Bekijk de zenderlijsten van al wat we hier kunnen ontvangen, het aanbod sportzenders is enorm en allemaal betalend.

Het is ook de doelgroep waar tv fabrikanten hun nieuwe TV types veel te duur aan kwijtraken, om 3 maanden later flink in prijs te zakken.  

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, mebo870 zei:

voornamelijk door dat stomme voetbal.

 

Geweldige mening. Niks mis mee.

 

3 uren geleden, mebo870 zei:

Het is ook de doelgroep waar tv fabrikanten hun nieuwe TV types veel te duur aan kwijtraken, om 3 maanden later flink in prijs te zakken.  

 

Idem wanneer de Olympische spelen beginnen. 

aangepast door Ventura
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2020 om 15:13, mebo870 zei:

Je heb nu eenmaal mensen die bezeten zijn door sport, voornamelijk door dat stomme voetbal.

 

Daarvoor moet alles wijken, die groep is groter dan we denken, die zijn wel bereid om bij te betalen, als ze hun voetbal maar zien. Dat beseffen zenders zoals FOX als geen ander.

 

Bekijk de zenderlijsten van al wat we hier kunnen ontvangen, het aanbod sportzenders is enorm en allemaal betalend.

 

Het is ook de doelgroep waar tv fabrikanten hun nieuwe TV types veel te duur aan kwijtraken, om 3 maanden later flink in prijs te zakken.  

 

Nou,die groep is volgens Ziggo maar 10%.
 

En om nou de overige 90% die geen aanvullend Fox Sports pakket wil afnemen nou mee te laten betalen vindt Ziggo NOK
 

En terecht


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger was dat ook zo... De kabelmaatscappij kreeg betaald waardoor de zender naamsbekendheid kreeg en daardoor meer reclameinkomsten. Nu zijn voor met name de Sportkanalen de kosten voor de contentaanbieder zo idioot hoog geworden dat ervoor betaald moet worden. Zonder die inkomsten hebben ze 0 bestaansrecht en gaan ze direct failliet!! Ze zijn immers 'maar' een doorgeefluik. Ze 'maken' niets zelf... Alleen vanuit dat oogpunt zie ik ze graag verdwijnen.. Ten tweede heb ik absoluut niets met sport (geen enkele) en vertik het om daar ook maar een dubbeltje gedwongen aan mee te betalen...

Laat Ziggo maar lekker haar poot stijfhouden... Als Canal Digitaal, KPN en Joyne dat nu ook doen zijn we daarvan af...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Van Oordt: "We kunnen die ruim 100 miljoen niet doorberekenen aan de klanten die genoeg hebben aan hun huidige pakket tv-zenders zonder Fox Sports. Anders spreek je gewoon over een voetbalbelasting en daar willen wij onze klanten tegen beschermen."

bron https://www.transport-online.nl/site/116240/fox-sports-wil-100-miljoen-van-ziggo-voor-uitzenden-eredivisie/

 

als je dat maar weet Van Oordt

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Weg met al die sportzenders..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mimisiku zei:

Vroeger was dat ook zo... De kabelmaatscappij kreeg betaald waardoor de zender naamsbekendheid kreeg en daardoor meer reclameinkomsten. Nu zijn voor met name de Sportkanalen de kosten voor de contentaanbieder zo idioot hoog geworden dat ervoor betaald moet worden. Zonder die inkomsten hebben ze 0 bestaansrecht en gaan ze direct failliet!! Ze zijn immers 'maar' een doorgeefluik. Ze 'maken' niets zelf... Alleen vanuit dat oogpunt zie ik ze graag verdwijnen.. Ten tweede heb ik absoluut niets met sport (geen enkele) en vertik het om daar ook maar een dubbeltje gedwongen aan mee te betalen...

Laat Ziggo maar lekker haar poot stijfhouden... Als Canal Digitaal, KPN en Joyne dat nu ook doen zijn we daarvan af...

 

Naar sport kijken vindt ik niks, daar kom ik van aan, ik beweeg liever zelf.

 

Laat ze zelf maar betalen, zijn ze niet rendabel, dan is er geen markt voor en is het einde oefening.

 

Ziggo en KPN zijn de grootste partijen, zetten ze de boel op zwart, dan valt FOX Sports direct om.

 

Ze gaan maar een eigen streamingdienst opzetten, dat wordt wel duidelijk of ze levensvatbaar zijn, ik denk dat het dan snel met ze gebeurd is.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met enig leedvermaak zie ik dit ook wel gebeuren... Ze hebben zich rijk gerekend. Is een gewild Amerikaans fenomeen.. Ze noemen het daar OPM. Other People's Money. Begonnen bij beurshandelaren. Fox doet dat na.. Iets kopen, prijsje erop en doorverkopen. En laat een ander het gelach betalen (OPM). Ik zie de zwetende CEO en CFO van Fox al voor me met de handen van de zeeeeer teleurgestelde aandeelhouders om hun nek :) :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...