Ga naar inhoud


De onderhandelingen met FOX Sports zitten muurvast


Miauw

Aanbevolen berichten

43 minutes ago, Ventura said:

Eerst dan even afwachten na 31 december 2020 en pas gaan "zagen" en of gelijk halen met daarbij de feiten en bewijzen. Tot nu toe is het nog steeds speculeren en of insinueren.

Tot op heden is alles wat gezegd is op het forum door gebruikers altijd uitgekomen, houd er maar rekening mee dat er een prijsverhoging komt begin 2021.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mwah, zit lang genoeg bij providers om met zekerheid te zeggen dat die verhoging komt. Gebeurt tenslotte ieder jaar, dus waarom zou 2021 daar anders in zijn. Providers zijn dol op de term 'inflatiecorrectie'. Daar kun je alles achter verschuilen en feitelijk geeft Ziggo het zelf al aan. T/m 31-12 'gratis' wat daarna dús niet meer gratis is en dús 'betaald'... En daarmee EXACT dezelfde truc als bij Canal Digitaal.. Iedereen dus Fox Sports1 betalen omdat die 'plots' in het VERHOOGDE basispakket zit. Oók als je dat dus niet wenst te zien! Ergo: eredivisiebelasting...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Ventura said:

Eerst dan even afwachten na 31 december 2020 en pas gaan "zagen" en of gelijk halen met daarbij de feiten en bewijzen. Tot nu toe is het nog steeds speculeren en of insinueren.

Feiten en bewijzen, denk je dat ze ons de contracten laten zien? man man man, voetbal wil geld en voetbal krijgt geld, jou geld en ons geld, Duidelijk toch.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor... Ik heb CDS gewoon opgezegd... Als dit bij Ziggo bewaarheid wordt gaat het er bij net zo goed uit...

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kijk tegenwoordig meer internet, tv programma's zijn bagger.

Alleen Youtube heeft al een oneindige schat aan voor elk wat wils.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De providers graven hun eigen graf door toe te geven.

Door de prijsverhogingen haken steeds meer klanten af.

De strategie van die voetbal zenders met hun gedwongen nering tegen de hoofdprijs gaat een keer barsten.

 

En de eerste barstjes zijn al zichtbaar, denk aan Canaldigitaal en Discovery.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

De providers graven hun eigen graf door toe te geven.

Door de prijsverhogingen haken steeds meer klanten af.

De strategie van die voetbal zenders met hun gedwongen nering tegen de hoofdprijs gaat een keer barsten.

 

En de eerste barstjes zijn al zichtbaar, denk aan Canaldigitaal en Discovery.

 

Ik ben al afgehaakt. F*ck them all.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, dat krijg je als 'Sport' nog het enige is wat NU nog groot geld oplevert (mede door de exhorbitante prijzen die o.a. voetballers verdienen). De meeste topclubs staan DIK in het rood. Kijk naar een Barcelona, Real etc.. De transfers moeten betaald, en de uitzendrechten ook). De 'Sport' liefhebber (met name de voetbalfans) mag betalen.. Ennnnn ze zijn zo stom om het te doen ook...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-8-2020 om 09:29, Mimisiku zei:

De transfers moeten betaald, en de uitzendrechten ook

 

Dat is heel kort door de bocht. Dan weet u helaas niet hoe het exact in elkaar steek bij voetbal. Ik ben geen Formule 1 fan. Met u opmerking bekend dat ik ook indirect mee betaal aan de salarissen en wedstrijd bonussen van Max, Lewis en etc. En dat vindt u niet erg? 

Op 2-8-2020 om 22:46, moonchild zei:

Feiten en bewijzen, denk je dat ze ons de contracten laten zien? man man man, voetbal wil geld en voetbal krijgt geld, jou geld en ons geld, Duidelijk toch.

 

Ook weer een anti voetbal fan. Is dat niet hun goed recht om niet mee te delen wat er in het contract staat? Of moeten zij allemaal verantwoording geven aan u?

aangepast door Ventura
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vind ik ook erg. Dat je verdient naar talent en kunnen vind ik prima. Dat de één daardoor meer verdient dan anderen is ook prima. 
Zodra echter exorbitante bedragen moeten  worden betaald, zeg ik Basta!

Of dat een voetballer, coureur, tennisser is maakt mij niet uit. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
27 minuten geleden, Mimisiku zei:

Zodra echter exorbitante bedragen moeten  worden betaald, zeg ik Basta!

Berichtje uit 2019

 

Gemiddeld salaris Eredivisie stijgt naar 291 duizend euro

(En om dat te betalen hebben we bedacht dat deZiggo klanten 5 keer zoveel aan rechten gaan betalen)

Toch?😎

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...