Ga naar inhoud


Totaal TV geeft toekomstvisie op satelliet tv


Sprietje

Aanbevolen berichten

Online TV kijken hier in Spanje is nog steeds geen optie.

Afgelopen week heeft internet er zeker 20 maal uit gelegen gedurende steeds zo'n 10 tot 15 minuten. Nou dat wordt dan lekker tv kijken. Maar het is niet alleen internet, er was vandaag gedurende een half uur ook geen water en dan net als je onder de douche staat omdat je weg moet. Nu zal dat in de grote steden wel minder vaak voor komen maar in het buitengebied is het schering en inslag. Ik kan dus niet zonder Nederlandse satelliet-tv en zo zijn er heel veel Nederlanders hier in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


20 minuten geleden, Sprietje zei:

Online TV kijken hier in Spanje is nog steeds geen optie.

Afgelopen week heeft internet er zeker 20 maal uit gelegen gedurende steeds zo'n 10 tot 15 minuten. Nou dat wordt dan lekker tv kijken. Maar het is niet alleen internet, er was vandaag gedurende een half uur ook geen water en dan net als je onder de douche staat omdat je weg moet. Nu zal dat in de grote steden wel minder vaak voor komen maar in het buitengebied is het schering en inslag. Ik kan dus niet zonder Nederlandse satelliet-tv en zo zijn er heel veel Nederlanders hier in Spanje.

Dan ben ik zeker 1 van de weinigen die er geen last van heb ik woon in een dorp in een urbanisatie. Heb een glasvezel Internet aansluiting en kan perfect online kijken dat doet ik dan ook heel vaak met de Engelse zenders, ook de CD app gebruik ik wel eens maar nooit enig probleem ook de Movistar app met de Spaanse zenders geen enkel probleem. Elektriciteit is al jaren niet meer uitgevallen en tot op heden was er altijd water.

 

Maar movistar heeft beloofd dat bijna heel Spanje voor het einde van dit jaar een 5G aansluiting zal hebben, dan is je internet snel genoeg en zal online kijken geen probleem meer moeten zijn.

 

En satelliet tv zoals CD ziet ik niet zo snel verdwijnen, vooral zolang er geen mogelijkheid is online Nederlandse tv te kijken op een buitenlands adres.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

De daling is pas echt ingezet na het verdwijnen van het goedkope en populaire Set-top-Box-pakket. Daarmee had je ooit de tien populairste zenders voor enkele tientjes per jaar.

 

Zodra Canal Digitaal onder de 100.000 abonnees komt, zouden ze in theorie weer een goedkoop pakketje kunnen samenstellen met de tien belangrijkste zenders. Ze zijn dan niet meer verplicht om minimaal 30 zenders door te geven. 

En dan wordt het voor veel mensen weer interessant om een abonnement te nemen. Nu is het gewoon veel te duur. En met veel te veel zenders die je helemaal niet wilt zien.

 

Zo ben ik bv best bereid om een goedkoop klein abonnement af te nemen, maar ik ga niet maandelijks 20 euro betalen voor een pakket van 60 betaal-TV-zenders.     

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedenk dat de stijgende abonnementsprijs veroorzaakt wordt door de exorbitant stijgende doorgiftevergoedingen.

Providers zijn tegenwoordig pinautomaten voor TV stations.

Denk aan de recente rel in kabelland, waar het contract met de voetbal zender vernieuwd moest worden en de doorgifte vergoeding van ongeveer 30 Miljoen naar dik 100 miljoen Euro per jaar moest stijgen.

 

Dat goedkope basispakket gaat niet meer terug komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik ook bang voor @ceesv

 

Toch is dat iets wat veel mensen willen. Zo jammer, dat Canal Digitaal dit niet meer faciliteert. 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2020 om 18:42, Mojo zei:

Zeg maar de overgang van FSW naar Totaal TV

Dat was kwalijk, als Veronica de FSW (Free Satellite Watcher) had laten bestaan was ik er zeker lid van gebleven.

Maarja, het mocht niet zo baten.

De FSW was geweldig!

 

  • Like 2

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, D-box zei:

Dat was kwalijk, als Veronica de FSW (Free Satellite Watcher) had laten bestaan was ik er zeker lid van gebleven.

Maarja, het mocht niet zo baten.

De FSW was geweldig!

 

+1

  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet zo hoge pet over de journalistiek van Jarco Kriek met zijn "eredivsie belasting" propaganda. Het artikel "Van vooruitstrevend naar niche: Nadert het einde van satelliettelevisie?" is gewoon open deur in trappen. Tegenwoordig is online kijken via Netflix, Prime, Videoland en etc de standaard aan het worden.   

  • Bedankt 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook... Gister weer storing bij XS4ALL, van de week bij Ziggo.. Van ze leven geen all in one provider bij mij.. Heb het liever in eigen hand..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ik hoef niet perse de toekomstvisie van een Totaal-TV te lezen volgens jullie?

Dan mis ik niets!

Dat vond ik al sinds iemand me op dat blad wees enkele jaren geleden. Ik lees nog liever de Story over Gordon als ik misschien ooit naar de kapper ga.

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Sprietje zei:

In het JOYNE Travel Lite pakket zitten 18 zenders + 13 regionale zenders en kost maar €13,- / maand.

 

Dat is al een stap in de goede richting. Halveer die 18 landelijke zenders naar 9 en dan kom je vast onder de 10 euro uit. Helaas heb ik geen 9 oost meer en voor zover ik weet, moet je bij hun extra hardware aanschaffen.      

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit pakket is alleen mogelijk zolang Joyne minder als 100.000 abonnees heeft.

Abonnee 100.001 gaat ervoor zorgen dat Joyne minimaal 30 zenders in het basis pakket moet stoppen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...