Ga naar inhoud


Totaal TV geeft toekomstvisie op satelliet tv


Sprietje

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden, ceesv zei:

Dit pakket is alleen mogelijk zolang Joyne minder als 100.000 abonnees heeft.

Abonnee 100.001 gaat ervoor zorgen dat Joyne minimaal 30 zenders in het basis pakket moet stoppen.

 

Volgens mij is 18 + 13 = 31 zenders, dus daar voldoen ze al aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, Tonskidutch zei:

Dus ik hoef niet perse de toekomstvisie van een Totaal-TV te lezen volgens jullie?

Dan mis ik niets!

Dat vond ik al sinds iemand me op dat blad wees enkele jaren geleden. Ik lees nog liever de Story over Gordon als ik misschien ooit naar de kapper ga.

 

 

Helemaal mee eens.

Dat Totaal TV is net een kooi met papagaaien...die lullen alles na wat ze ergens op het internet vinden. Of via andere bladen.

Eigen resources aan journalisten zijn mij niet bekend.

 

En Sprietje gooit het hier weer in de groep om er oneindig lang over door te ouwesexhostessen.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Dit pakket is alleen mogelijk zolang Joyne minder als 100.000 abonnees heeft.

Abonnee 100.001 gaat ervoor zorgen dat Joyne minimaal 30 zenders in het basis pakket moet stoppen.

Daar heeft Joyne nog lang geen "last" van, ze zouden willen dat ze zoveel abo's hadden.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

gooit het hier weer in de groep om er oneindig lang over door te ouwesexhostessen

als de training uitgesteld is moet je toch iets... :D

 

ik ben altijd er voor in om weer eens een echte visie te lezen, maar dat heb ik nog nooit ontdekt bij die website

 

1 uur geleden, astro iris zei:

Toch maar oppassen nu hoor, bij mijn dokter is alle lectuur verwijderd in de wachtzaal, uit corona voorzorg.😉

ik schreef als ik misschien ooit naar de kapper ga; want ik heb mijn eigen tondeuse en die kost net zoveel als een keer naar de kapper gaan.

Kappers hebben ook een visie op de wereld waar je niet om heen kunt en dat doe ik mezelf nooit meer aan.

crazy_001.gif

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Tonskidutch zei:

want ik heb mijn eigen tondeuse en die kost net zoveel als een keer naar de kapper gaan.

 

Juist. Ik ook. Mijn vrouw doet dat altijd alle paar weken en dat kost niks.........nou ja niks? 😁  😁   😁   😁 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

 

En Sprietje gooit het hier weer in de groep om er oneindig lang over door te ouwesexhostessen.

 

Op zich niets mis mee, dan is er weer wat leven op het forum. Dat kunnen we hier soms wel gebruiken.

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou en? Er zijn wel meer zenders die niet 24 uur per dag uitgezonden worden. Denk daarbij aan de 18+ zenders die overdag worden afgewisseld met o.a. kinderzenders. Tellen die dan ook niet mee. Bovendien zijn de regionale zenders een continue herhaling elke 24 uur, dus ook in carousel zie je alles wat de regionale zenders uitzenden.

Staat het ergens in de wet dat alleen zenders tellen die 24 uur per dag uitgezonden worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is voer voor juristen, maar ik denk dat Canaldigitaal dat graag voorlegt aan het gerecht in verbinding met concurrentie vervalsing.

Ik ga ervan uit dat de wetgever bedoelt dat je op enig moment de keuze moet hebben uit 30 zenders en niet 15 in de ochtend en 15 andere zenders in de middag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, ceesv zei:

Ik ga ervan uit dat de wetgever bedoelt dat je op enig moment de keuze moet hebben uit 30 zenders en niet 15 in de ochtend en 15 andere zenders in de middag.

De wetgever zal het in de meest simpele vorm zien. Een zender is een zender want dat staat er in de bepaling.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wel, Canaldigitaal heeft al eens voor het hekje gestaan wegens een geschil van mening over de uitleg van de mediawet.

 

Maar de wetgever is duidelijk, 30 zenders.

 

Het standaardprogrammapakket bestaat uit ten minste dertig televisieprogrammakanalen en een door de pakketaanbieder met inachtneming van het vierde lid te bepalen aantal radioprogrammakanalen. De programmakanalen worden ongewijzigd verspreid.

 

Wanneer het programma uitgezonden wordt door het tv station dient het ongewijzigd doorgegeven te worden.

 

Stukje mediawet:

Artikel 6.13

  • 1 Als een pakketaanbieder een of meer digitale programmapakketten verspreidt of laat verspreiden, ontvangen alle abonnees die met hem een overeenkomst met betrekking tot de ontvangst van een of meer digitale programmapakketten hebben gesloten, in elk geval een digitaal standaardprogrammapakket.

  • 2 Het standaardprogrammapakket bestaat uit ten minste dertig televisieprogrammakanalen en een door de pakketaanbieder met inachtneming van het vierde lid te bepalen aantal radioprogrammakanalen. De programmakanalen worden ongewijzigd verspreid. Bij ministeriële regeling kunnen diensten worden aangewezen waarvan het signaal als integraal onderdeel van de programmakanalen moet worden doorgegeven en kunnen nadere regels worden gesteld voor de doorgifte van deze diensten.

  • 3 Voor zover het betreft televisieprogrammakanalen, bevat het standaardprogrammapakket in elk geval:

    • a. drie algemene televisieprogrammakanalen van de landelijke publieke mediadienst;

    • b. één televisieprogrammakanaal van de regionale publieke mediadienst met programma-aanbod als bedoeld in artikel 2.70, dat bestemd is voor de provincie of het deel van de provincie waarbinnen de abonnees woonachtig zijn;

    • c. de televisieprogrammakanalen van de regionale publieke mediadienst met programma-aanbod als bedoeld in artikel 2.70, dat bestemd is voor de provincies aangrenzend aan de provincie waarbinnen de abonnees woonachtig zijn;

    • d. één televisieprogrammakanaal van de lokale publieke mediadienst met programma-aanbod als bedoeld in artikel 2.70, dat bestemd is voor de gemeente waarbinnen de abonnees woonachtig zijn;

    • e. ten hoogste twee televisieprogrammakanalen van de lokale publieke mediadienst met ander programma-aanbod dan bedoeld in onderdeel d, dat een lokale publieke media-instelling verzorgt en dat is gericht op specifieke bevolkings- en leeftijdsgroepen waaronder minderheden; en

    • f. drie televisieprogrammakanalen van de Nederlandstalige landelijke Belgische openbare omroepdienst.

  • 4 Voor zover het betreft radioprogrammakanalen, bevat het standaardprogrammapakket in elk geval:

    • a. vijf algemene radioprogrammakanalen van de landelijke publieke mediadienst;

    • b. één radioprogrammakanaal van de regionale publieke mediadienst met programma-aanbod als bedoeld in artikel 2.70, dat bestemd is voor de provincie of het deel van de provincie waarbinnen de abonnees woonachtig zijn;

    • c. één radioprogrammakanaal van de lokale publieke mediadienst met programma-aanbod als bedoeld in artikel 2.70, dat bestemd is voor de gemeente waarbinnen de abonnees woonachtig zijn;

    • d. ten hoogste vijf radioprogrammakanalen van de lokale publieke mediadienst met ander programma-aanbod dan bedoeld in onderdeel c, dat een lokale publieke media-instelling verzorgt en dat is gericht op specifieke bevolkings- en leeftijdsgroepen waaronder minderheden; en

    • e. vijf radioprogrammakanalen van de Nederlandstalige landelijke Belgische openbare omroepdienst.

  • 5 Bij de vaststelling of een pakketaanbieder heeft voldaan aan het vereiste, bedoeld in de eerste volzin van het tweede lid, worden de volgende regels in acht genomen:

    • a. ten minste dertig unieke televisieprogrammakanalen worden aangeboden in een door de pakketaanbieder te bepalen uitzendkwaliteit;

    • b. als televisieprogrammakanalen in verschillende uitzendkwaliteit worden aangeboden, worden programmakanalen met dezelfde naam en ordening van het programma-aanbod als één programmakanaal aangemerkt;

    • c. als televisieprogrammakanalen in verschillende uitzendkwaliteit worden aangeboden, worden programmakanalen met dezelfde naam maar met een verschillende ordening van het programma-aanbod als afzonderlijke programmakanalen aangemerkt; en

    • d. als televisieprogrammakanalen via omroepzenders worden verspreid zonder dat voor de ontvangst andere kosten moeten worden betaald dan de kosten van aanschaf en gebruik van technische voorzieningen die de ontvangst mogelijk maken, en deze programmakanalen zijn opgenomen in de elektronische programmagids die onderdeel van de technische voorzieningen is, worden deze programmakanalen aangemerkt als televisieprogrammakanalen als bedoeld in onderdeel a.

 

https://wetten.overheid.nl/BWBR0025028/2014-07-01/#Hoofdstuk6

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik Artikel 6.13.5d lees, dan tellen FTA zenders ook mee? Dan zit je zo aan 30 zenders, wat overigens voor Canal Digitaal ook geldt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, ceesv zei:

in een door de pakketaanbieder te bepalen uitzendkwaliteit;

 

30 minuten geleden, Alex1970 zei:

dan tellen FTA zenders ook mee?

neen de pakket aanbieder bepaald hier geen uitzendkwaliteit en biedt die FTA programmakanalen ook niet aan in het geval van Canal DIGITAAL

FTA satelliet kanalen worden door derden aangeboden dus CD is geen pakketaanbieder in deze

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-10-2020 om 20:32, Noordzee zei:

De daling is pas echt ingezet na het verdwijnen van het goedkope en populaire Set-top-Box-pakket. Daarmee had je ooit de tien populairste zenders voor enkele tientjes per jaar.

 

 

Dat is wel een optie, maar dan heb je precies die zenders waar zo ongeveer meer reclame is dan echte content. Zo ben ik ooit ook begonnen met sat, kaartje erin voor 6 tientjes per jaar, maar uiteindelijk wil je toch meer content, leukere content en minder reclame.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...