Ga naar inhoud


Totaal TV geeft toekomstvisie op satelliet tv


Sprietje

Aanbevolen berichten


1 uur terug, Sprietje zei:

In Totaal TV is vandaag een artikel gewijd over de toekomstvisie van satelliet tv met de kop:  Van vooruitstrevend naar niche: Nadert het einde van satelliettelevisie?

 

Zeg maar de overgang van FSW naar Totaal TV

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welnee satelliet via een betaal pakket blijft nog jaren bestaan, in ieder geval langer dan Totaal TV doet aangeven. Eerst zal IPTV mogelijk moeten zijn in heel Europa en daarna zou de stekker eruit kunnen vliegen bij betaal tv via de satelliet. Voor nu mag IPTV enkel met een adres in Nederland dus nog een lange weg te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is eerder het verdwijnen van de traditionele tv stations met de bagger die ze over ons uitstorten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Het is eerder het verdwijnen van de traditionele tv stations met de bagger die ze over ons uitstorten.

Heel veel bagger (smaken verschillen uiteraard) & herhaling na herhaling !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, cookie monster zei:

Heel veel bagger (smaken verschillen uiteraard) & herhaling na herhaling !!

 

Dan moet je toch wel heel veel uren voor de tv hangen om zoveel herhalingen te zien. Ik zie nauwelijks herhalingen maar ik kijk ook niet veel tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Sprietje zei:

Ik zie nauwelijks herhalingen

Ik heb het niet over regionale TV (in een lus) , maar wat ik bedoel ,

ze blijven dezelfde series aan de lopende band herhalen ,

bv ITV 3 & 4 , Forces TV , The Horror Channel , Reality TV , CBS Action , ....

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als FTA kijker zie ik een zonnige toekomst.

Volgens mij is het voor ieder land interessant om wereldwijd present te zijn.

Ik zap elke dag even langs CNN, BBC, RT, Al Jazeera, CNBC, Bloomberg, France24, NHKworld, TRTworld, CGTN, TV5Monde, etc.

Altijd goed om de visies door verschillende brillen te zien.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ik gaat niet zappen tussen weet niet hoeveel zenders dan heb je dus werkelijk geen enkele minuut vrij om echt te kijken of luisteren. Elke zender heeft zijn eigen visie inderdaad maar geen enkele is NEUTRAAL waardoor ik mijn hersens niet ziek laat maken door links en rechts geleuter.

 

FTA fijn en prachtig maar laat die eenrichting nieuws zenders eruit. Voor de rest is FTA prima als je door de reclames door het content kan zien. Ow en ja bij betaal tv is het ook geen haar beter dus is FTA een prima keuze, ik wil enkel de pro´s en con´s aanhalen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Satterdam zei:

Dat is weer typisch zo'n artikel dat totaaltv plaats omdat ze niets te melden hebben en niets te doen hebben.

 

Inderdaad dat artikel gaat helemaal nergens over. Die Jarco schrijft tegenwoordig 3x hetzelfde bericht met een net iets andere titel om aan zijn quota  te komen. Die zit er echt alleen nog voor het geld. 

 

En satelliet TV is zeker niet ten einde. Kijk is hoeveel satellieten er inmiddels hangen en wereldwijd gezien is het alleen maar drukker geworden. Er zijn diverse markten in opkomst dus het satelliet gebeuren blijft echt wel bestaan en er zijn nieuwe technologieën om satellieten een langere levensduur te geven waardoor exploitatie goedkoper wordt.  In Nederland is het voornamelijk afhankelijk van Canal Digitaal, als zij een beter product gaan aanbieden raken ze ook niet zoveel klanten kwijt, het is dus vooral aan hunzelf.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2020 om 17:34, Sprietje zei:

In Totaal TV is vandaag een artikel gewijd over de toekomstvisie van satelliet tv met de kop:  Van vooruitstrevend naar niche: Nadert het einde van satelliettelevisie?

 

 

Sprietje z'n lijfblad weer. 

En we waren er zo lang van verlost. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zozeer dat satelliet TV tanende is, het zijn de klanten die het vaarwel zeggen. De generatie lineair TV kijken sterft uit, de nieuwe generatie kijkt wanneer ze wil via IPTV. De 'gewone' lineaire TV zendt alleen nog maar reclame uit, met af en toe een vleugje programma wat tot in den treure herhaald wordt. Je kunt 1000 kanalen op de satelliet zetten maar wat is het nut als je alleen maar reclame ontvangt? Dát is wat er speelt!! Ze moeten weer terug naar de 'roots' en gewoon minder met meer kwaliteit...

  • Like 1
  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...