Jump to content

coronavirus, COVID-19 Deel 3

ceesv
 Share
Followers 12

Recommended Posts

3 uren geleden, minplus zei:

Die kon niet poepen op een vreemde WC

Die ken ik er wel enkele , zoiets kan inderdaad zeer extreem gevaarlijk worden !!

Zeker in de hedendaagse coronatijden !! Ophouden is ook geen oplossing !!

En ook , winkels die hun toilet niet ter beschikking geven vanwege de coronaregels !!

In de natuur zou je nog achter een struik kunnen zitten !!

Sommige (oudere) mensen dragen incontinentie luiers !!

Edited by cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Maar wel klagen over alle maatregels en de besmettingen. Realiseer je dat jij onderdeel bent van het probleem waar het collectief tegen aan het vechten is? Kop in het zand steken (want weigeren o

Vaccinaties tegen diverse andere ziektes gedurende de afgelopen 5 jaren lijken de gevoeligheid voor een covid-infectie te verminderen.   https://www.nature.com/articles/s41598-021-83641-y?ut

Ik weet niet waar het over ging in deze discussie. Zoals ik Sverige ken wil ie zich niet laten inenten en komt met allerlei conspiration theories of wil met alle geweld cijfers zien. Maar al

Posted Images

Ben momenteel een poging aan het wagen om een afspraak te maken voor een vaccinatie corona  (schoonvader. )

De teller staat nu op 52 min in de wacht.

Edited by blitz10

Om te horen te krijgen dat jij die afspraak niet kan maken en je schoonvader dat zelf moet doen?

Wij hebben dat hier opgelost door de telefoon op de speaker te zetten, ze zelf het woord te laten doen en zelf op de achtergrond instructies te geven.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

inmiddels geregeld.

Maar Nu volgend probleem.

Schoonmoeder is dement en wil niet meer het huis uit. Heeft inmiddels uitnodiging binnen . GGD kon me hierop geen antwoordt geven. Heb hiervoor ook weer een nummer gekregen. En ja hoor , daar gaan we weer => er zijn nog 34 wachtende voor U.

• V.I.P.

Volgens mij kun je de huisarts vragen langs te komen om te prikken met een stabiel vaccin (niet gekoeld).

Kun je gelijk de volgende carnavalsplaat op zetten tijdens het wachten.

Pabadam

Yonderboi

ok, stabiel vaccin, maar wanneer beschikbaar.

Huisarts, gaf aan , dat dit nog wel ff kan gaan duren

Op dit moment draait: Sjeng oan de geng

• Haha 1

Er begint twijfel te ontstaan of groepsimmuniteit wel bereikt kan worden. Zo niet, dan is dat een behoorlijke streep door de rekening..

Zie: https://www.zdf.de/nachrichten/panorama/corona-herdenimmunitaet-lauterbach-100.html

• V.I.P.

Er is maar een rekening, iedereen een afdoende werkzaam vaccin geven.

zonder dat heb je mutaties die over de grens dier mens heen springen (springen niet letterlijk bedoeld)

Geen uitzonderingen. Ook die arme sukkelaars in de derde wereld.

Pabadam

Yonderboi

• V.I.P.
1 uur geleden, blitz10 zei:

om een afspraak te maken voor een vaccinatie corona

Kreeg je schoonvader daar een brief over?

Ben zelf even aan het zoeken wanneer ik aan de beurt kom. De huisarts betekend in dit geval niets voor mij.

Laat ik nou in half maart 60 worden, dus in welke groep val je dan op dit moment???

pff verzekering weet niets, huisarts weet niets, GGD weet ook niets, helder. Ik moest zelfs zoeken naar de locatie waar ik gevaccineerd wordt tzt.

ik kan je verzekeren @blitz10, ik heb hetzelfde aantal minuten nodig voor mezelf om op voorhand te weten te komen of ik bij de volgende leeftijdsgroep hoor of die daarna.

Pabadam

Yonderboi

• Moderators

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• V.I.P.

tot 60

tot en met 60

vanaf 60

ouder dan 60

U ziet men speelt met je voeten. Helder is echt anders.

Ook omdat men later begonnen is met inenten / vaccineren mag men wel eens een heel duidelijke datum voor een groep geven  EN dus ook wie tot die groep behoort.

voor mijn part mag je ook zeggen, dat de datum is uitgesteld wegens ontbrekende vaccins, maar zeg iets.

Edited by Tonskidutch
aanvullende stelling

Pabadam

Yonderboi

• Moderators

Met jouw leeftijd behoor je nog tot de groep "Oudere jongeren".😎

De toevoeging van oud naar jong geeft aan dat je nog (lang) niet aan de beurt bent.

Een ding is zeker, de datum staat niet in steen gebeiteld, de leveringen in Europa van het vaccin zijn door omstandigheden wat vertraagd.

Iets met kleine lettertjes in het koopcontract.

Ondertussen wordt er in de krant gesproken dat vele ouderen er tegenop zien om de komende week naar een inenting locatie te reizen, gezien de te verwachten gladheid en Siberische temperaturen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

49 minuten geleden, ceesv zei:

Ondertussen wordt er in de krant gesproken dat vele ouderen er tegenop zien om de komende week naar een inenting locatie te reizen, gezien de te verwachten gladheid en Siberische temperaturen.

Nou ik wil wel in de plaats van de twijfelaars vanwege de kou.....ben 71 en wil eruit..!!

Topfield SRP2401CI+; SAB Titan III; Samsung 40D6510WS

• ceesv locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.