Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Wat mij opviel dat de delegatie die naar China was afgereisd om de herkomst van het virus te onderzoeken alleen maar toegang kreeg tot zaken die vooraf door de overheid waren uitgezocht.

Wilde men een vleesmuizengrot gaan bezoeken om te kijken of daar dan ook besmette vleermuizen aanwezig waren dan kreeg men geen toegang.

Zoiets zet je wel aan het denken, waarom krijgt men zelfs geen toegang tot een simpele vleermuizengrot?

Waarom wordt aangegeven dat mensen ziek waren geworden na het schoonmaken van een grot maar als men daar zelf navraag over doet dan weet niemand ergens vanaf?

Wat heeft de Chinese overheid  dan te verbergen?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou in zo'n grot moet je echt niet zomaar met je schrobber en zeepsopje binnengaan.

Dat was al JAAAAAAAAAAAAAAREN geleden bekend dat de uitwerpselen van die soorten heel erg veel virussen bevat. Moet je wat vaker Natuur documentaires bekijken.

Ook in de grotten onder de zuidelijke staten van noord Amerika zijn colonies waar je zonder ruimtevaart pak niet moet gaan speleologen.

 

Speleologie was een hele tijd een hobby van me.

  • Like 1

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou toch verwachten dat een onderzoeksteam met de nodige kennis van virussen wel weet hoe je zo'n grot moet bezoeken.

Het team geeft dan ook zelf aan dat ze er al meer dan een jaar over hebben moeten doen om überhaupt af te kunnen reizen naar China.

Vervolgens is de inmiddels bekende Chinese tactiek toegepast om een programma vast te stellen welke vooraf niet bekend is en pas een dag van te voren bekend wordt gemaakt en waar niet vanaf geweken kan worden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luister dat onderzoeksteam heeft nog geen enkele conclusies getrokken of officiële rapportages gegeven.

Dus we zullen het moeten afwachten.

Dat de keizer van China z'n hoffelijkheid en dag toertjes op de voor hem meest gunstige wijze aanbiedt aan de WHO onderzoekers is natuurlijk evident.

{ ja je moet ook altijd bedacht zijn op die meelezen en m'n koelkast hacken } :grin:

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ze dat voorlopig ook niet gaan doen, ze richten hun pijlen nu, voor zover ik heb begrepen, op de invoer van bevroren spullen.

Dat gehele onderzoek is 1 politiek spel. Komen ze met vernietigende resultaten dan trapt de overheid daar volledig op de rem en is er niets meer mogelijk, komen ze met resultaten dat er niets aan de hand is dan hebben ze het niet goed onderzocht dus er zal eerst een weloverwogen rapport moeten worden opgesteld om op basis daarvan verder onderzoek te kunnen/mogen doen.

 

Maar wat ik niet snap is waarom men een officieel bezoek af gaat leggen, wil je weten wat er werkelijk aan de hand is dan zal een land als China nooit zo maar openheid van zaken geven als dat niet in hun voordeel is, dus zal je op een andere manier aan je informatie moeten komen.

Natuurlijk zal dit dan weer door het Chinese bewind worden ontkent omdat het geen officieel onderzoek is geweest maar je weet dan wel waar je moet zijn en hoe het in elkaar zit.

 

Voorlopig denk ik dat men China eerst economisch gaat raken, kijk maar eens welke maatregelen er steeds meer komen om het bijna gratis spullen kopen in China te ontmoedigen en de verwachting is dat dit het komende jaar nog verder uitgebreid gaat worden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Con zei:

 

Het is bijna een standaard geworden dat software van de regering niet werkt

of pas jaren later.

Van de maker ook een berichje gekregen net als vele anderen met het zelfde verhaal, apple heeft door hun inbreng de energie vreet module aangezet.

Was wel even zoeken in de waslijst naat mijn bericht dus dat maar rechts boven neergezet, zonder dat daar een antwoord bij zit, de tweede links had wel het antwoord wat ik dus eerder per e-mail kreeg, en nog de e-mail.

DFD6BA1E-E950-45E3-A3A2-D6BDC2500313.png

apple-coronam-2.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schoonvader heeft een brief gekregen om een afspraak te maken voor zijn vaccinatie.

Dus vandaag aan het bellen geslagen kreeg hij een bandje "op dit moment zijn er geen lijnen meer beschikbaar om uw gesprek te beantwoorden, wij verzoeken u om het over een half uur nog een keer te proberen"

Half uur later "op dit moment zijn er geen lijnen meer beschikbaar om uw gesprek te beantwoorden, wij verzoeken u om het over een half uur nog een keer te proberen"

1,5 uur later "op dit moment zijn er geen lijnen meer beschikbaar om uw gesprek te beantwoorden, wij verzoeken u om het over een half uur nog een keer te proberen"

2 uur later "op dit moment zijn er geen lijnen meer beschikbaar om uw gesprek te beantwoorden, wij verzoeken u om het over een half uur nog een keer te proberen"

2,5 uur later "blijft u aan de lijn ........ en uiteindelijk na 18 minuten iemand aan de lijn.

gegevens gecontroleerd en inderdaad kon hij zich laten vaccineren.

GGD "we hebben een plek voor u in Hardenberg, in Emmen of Borculo"

Schoonvader "eeeuuuhhh ik ben 83 en de locaties die u aangeeft dat is bijna een uur rijden vanaf hier", "is er niet wat dichterbij?"

GGD "Nee helaas de prikposten in Almelo en  Hengelo zijn volgende week al volgeboekt voor mensen van 84 en ouder die al eerder een brief hebben gekregen"

Schoonvader "nou het hoeft niet meteen volgende week hoor, het mag ook wel later"

GGD "dan moet u volgende week terug bellen want de agenda voor de week er op is nog niet bekend"

???????????????

 

Hoezo hebben ze e.e.a niet onder controle?

Je zou toch verwachten dat men weet hoeveel brieven ze de deur uit hebben gedaan en in welke omgeving deze mensen wonen?

Dan kun je toch ook op die locaties zorgen voor voldoende personeel om dit in de directe mogelijk te maken en kan dat niet dan stuur je toch gewoon minder brieven in 1 keer rond?

Denk dat het toch echt tijd wordt om een professionele organisatie dit te laten regelen, er zijn op dit moment genoeg party planners, concertorganisatoren enz. die werkloos thuis zitten, maak daar gebruik van ipv. zelf wat aan te klungelen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, gerrit B zei:

 

Hoezo hebben ze e.e.a niet onder controle?

Je zou toch verwachten dat men weet hoeveel brieven ze de deur uit hebben gedaan en in welke omgeving deze mensen wonen?

Dan kun je toch ook op die locaties zorgen voor voldoende personeel om dit in de directe mogelijk te maken en kan dat niet dan stuur je toch gewoon minder brieven in 1 keer rond?

Denk dat het toch echt tijd wordt om een professionele organisatie dit te laten regelen, er zijn op dit moment genoeg party planners, concertorganisatoren enz. die werkloos thuis zitten, maak daar gebruik van ipv. zelf wat aan te klungelen.

Er is vorige week een melding geweest dat er meerdere locaties bij zouden komen, kan de lijst hier niet zo snel meer vinden maar die zal "ergens" nog wel rondzwerven, wie weet zit daar een afdeling bij die dichter bij huis is.

Je zou ook kunnen vragen of de GGD ook voor vervoer kan zorgen wie weet zetten ze daar de ongemotiveerde met het corona-19 virus besmette mensen van de landmacht voor in.

Denk ik nu verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, catw zei:

 

Helaas, een goedkoop rotzooi-filmpje om geld te verdienen en niet meer dan dat, catw.

Een aantal dooddoeners cq al lang bekende open deuren en daarna wat quasi wetenschappelijke nietszeggende en deels irrelevante dingen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...