Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1452801955/limburgse-vvd-fractievoorzitter-stapt-uit-partij-doordrukken-avondklok-is-de-druppel

 

 

BEEK - Uit onvrede over het coronabeleid van zijn partij legt Ghislen Nysten (29), fractievoorzitter van de VVD in de gemeente Beek, met onmiddellijke ingang zijn functie en partijlidmaatschap neer. Hij vindt dat zijn partij de liberale principes overboord gooit. „Ik kan mijzelf niet meer met een zuiver geweten in de spiegel aankijken als onze burgerrechten worden geschonden.”

Link naar reactie
Delen op andere sites


https://www.hln.be/buitenland/twee-vrouwen-verkleden-zich-als-bejaarden-om-coronaprik-te-krijgen~adad9495

Sommige .... egoïsten !!

10 uren geleden, johnno zei:

6.2cm

6ft2inches

Da's slechts een heel klein verschilleke 🤫

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eind maart is het zomeruur, als ze tegen dan al de café's terug eens kunnen heropenen, we hoeven daarom niet binnen in het café te zitten, maar buiten op het terras om de drank te nuttigen met de nodig afstand en niet naar elkaar toelopen, en binnen in het café naast de obers 1 persoon in het café binnen om eventueel te bestellen en gebruik te maken van het toilet. Er zijn vrienden die al sinds vorig jaar half oktober niet meer gezien heb, er mag rap verandering in komen.

Ik hoop dat er een goede beslissing op tafel komt op vrijdag 26 februari, ik ben benieuwd wat er voor België zal beslist worden, de niet-essentiële winkels mochten al openen op 1 december 2020 en de kappers terug open op 15 februari en de andere contactberoepen op 1/3.

Wat met de horeca, die verdienen nu toch ook wel een 3e kans, net zoals de rest die al mocht heropenen.

Voor de rest is het ook niet makkelijk om ergens online nieuwe contacten te gaan zoeken als je bedenkt het toch beter is van elkaar nog niet te zien ondanks de 1.000en besmettingen iedere dag dankzij hun testen.

Even goed kunnen ze ook opnieuw beslissen om terug de café's pas op 8 juni of begin juni te openen zoals vorig jaar.

Spijtig dat ik geen deel uitmaak van dat overlegcomité ik zou daar wel graag eens mijn mening geven.

Dat overlegcomité is dat er al altijd geweest of is dat sinds de corona dat zoiets er is?

Hopelijk wordt het dit jaar voor mij in mei geen verjaardag om terug gewoon thuis te vieren.

Ik lees dat de cijfers heen en weer gaan en ze vragen zich af wat er aan de hand is, dat komt er waarschijnlijk van door al hun testen, ze moesten eigenlijk nog véél meer testen, 24u per dag. We zullen rap weer aan de 10.000 besmettingen per dag zitten, vanwege de testers.

Ik laat mij niet testen, niemand hoeft mij te testen, en ik wil zeker die rotzooi van dat vaccin niet, want wie weet hoe ik me dan zal voelen, nog meer moe en vermoeid, pijn in de arm of schouder? Voor de rest voel ik mij goed en dat wil ik zo houden, ik doe computerwerk en met pijn in arm of schouder zal dat niet het geval kunnen zijn.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Timm1983 zei:

Eind maart is het zomeruur, als ze tegen dan al de café's terug eens kunnen heropenen, we hoeven daarom niet binnen in het café te zitten, maar buiten op het terras om de drank te nuttigen met de nodig afstand en niet naar elkaar toelopen, en binnen in het café naast de obers 1 persoon in het café binnen om eventueel te bestellen en gebruik te maken van het toilet. Er zijn vrienden die al sinds vorig jaar half oktober niet meer gezien heb, er mag rap verandering in komen.

Ik hoop dat er een goede beslissing op tafel komt op vrijdag 26 februari, ik ben benieuwd wat er voor België zal beslist worden, de niet-essentiële winkels mochten al openen op 1 december 2020 en de kappers terug open op 15 februari en de andere contactberoepen op 1/3.

Wat met de horeca, die verdienen nu toch ook wel een 3e kans, net zoals de rest die al mocht heropenen.

Voor de rest is het ook niet makkelijk om ergens online nieuwe contacten te gaan zoeken als je bedenkt het toch beter is van elkaar nog niet te zien ondanks de 1.000en besmettingen iedere dag dankzij hun testen.

Even goed kunnen ze ook opnieuw beslissen om terug de café's pas op 8 juni of begin juni te openen zoals vorig jaar.

Spijtig dat ik geen deel uitmaak van dat overlegcomité ik zou daar wel graag eens mijn mening geven.

Dat overlegcomité is dat er al altijd geweest of is dat sinds de corona dat zoiets er is?

Hopelijk wordt het dit jaar voor mij in mei geen verjaardag om terug gewoon thuis te vieren.

Ik lees dat de cijfers heen en weer gaan en ze vragen zich af wat er aan de hand is, dat komt er waarschijnlijk van door al hun testen, ze moesten eigenlijk nog véél meer testen, 24u per dag. We zullen rap weer aan de 10.000 besmettingen per dag zitten, vanwege de testers.

Ik laat mij niet testen, niemand hoeft mij te testen, en ik wil zeker die rotzooi van dat vaccin niet, want wie weet hoe ik me dan zal voelen, nog meer moe en vermoeid, pijn in de arm of schouder? Voor de rest voel ik mij goed en dat wil ik zo houden, ik doe computerwerk en met pijn in arm of schouder zal dat niet het geval kunnen zijn.

Timm1983

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nationaal/tommelein-betreur-extra-treinen-naar-oostende/ar-BB1dRj1q?ocid=msedgntp Als ik dit zie dan vrees ik voor jouw verjaardag. Moesten zelfs in stations perrons afsluiten wegens te druk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig woon ik niet langs die kanten van de zee, van mijn part mogen ze ineens de stations sluiten als ze het zo ver willen drijven, kan ik dan mooi nog  een half jaar langer tot een jaar onafgebroken blijven thuiswerken.

Laat ze daar maar eens voor overleggen in het overlegcomité.

Maar ze zullen hun kennende toch nooit rap overgaan tot het sluiten van de stations die laten ze maar mooi open, komt dagelijks veel volk, kan voor de nodige besmettingen zorgen en het brengt hun nog geld op.

Ik haat die stations nu, je moet constant je masker dragen je kan niets drinken in de stations of op de trein want je moet je masker op hebben, leuk is anders. Het wordt al gelijk weer een goed jaar, we kunnen het al voor 99% naast dat van vorig jaar leggen als het zo doorgaat en als alles zo blijft zoals het nu al is.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Timm1983 zei:

Ik laat mij niet testen, niemand hoeft mij te testen, en ik wil zeker die rotzooi van dat vaccin niet,

Maar wel klagen over alle maatregels en de besmettingen.

Realiseer je dat jij onderdeel bent van het probleem waar het collectief tegen aan het vechten is? Kop in het zand steken (want weigeren om getest te worden), niet willen laten vaccineren, maar wel klagen over de dingen die jij mist, waarvan jij vind dat moet veranderen. Ik neem aan dat je begrijpt dat vele mensen dezelfde dingen missen, maar dat die wel bereid zijn om er alles aan te doen binnen hun eigen mogelijkheden om het virus onder controle te krijgen?

  • Like 4

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch bedroevend hoe weinig mensen er gevaccineerd zijn.

 

Screenshot_5.jpg.0193db10bbfbb5d24fed5d70d3feac14.jpg

 

Jongens kunnen we niet gewoon wat sneller?

redenen:

- GGD software onveilig

- Afspraken per telefoon / uren wachten

- Te weinig vaccins voorhanden - EU inkoop problematiek

-  Locaties veel te ver weg / openbaar vervoer heeft het weer niet op orde

-  stappenplan vaccinatie wordt telkens bijgesteld / aangepast

 

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-2-2021 om 22:25, Timm1983 zei:

Ik haat die stations nu, je moet constant je masker dragen je kan niets drinken in de stations of op de trein want je moet je masker op hebben, leuk is anders.

Ik denk dat iedereen daar wel zo overdenkt !!

Al wie zich niet wil laten vaccineren , wat als ....

de regering eventueel beslist hen sommige verboden blijft opleggen ??

Of blijvende controles uitvoeren als zij bv concerten wilen bezoeken ??

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Combat-2 zei:

Hallo ik lees al een tijdje mee over covid-19

 

Zou het niet beter zijn om iedereen voor 4 maanden binnen op te sluiten zodat het virus dan kan gaan uitdoven.

Eten kan worden thuisgebracht door mensen die niet mogen praten het virus krijgt dan ook geen kans meer.

Gewoon doen eigenlijk is het heel simpel toch.

 

 

Wie gaat al dat eten dan bereiden en bezorgen op een wereldbevolking van miljarden? Het gehele internet en alle media vallen dan ook weg aangezien iedereen thuis is. Ook alle transport koelmachines, servers etc vallen stil aangezien er geen onderhoudspersoneel aanwezig. Had in de middeleeuwen misschien gewerkt maar nu zouden er miljoenen sterven als dit al mogelijk was. Beetje erg veel wishfull thinking zullen we maar zeggen.

aangepast door ton68
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen opsluiten is logischerwijs geen enkele optie.

Iedereen vaccineren wel zoals je in Israël ziet. En de import beperken en isoleren zoals je in Nieuw-Zeeland ziet.

Helaas heb je in elk land gekken. Op alle niveaus.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...