Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Bijdragen Combat-2 verwijderd, blijkt een ex-lid te zijn, die hier over een onderwerp wat een gigantische impact heeft op mensen en hun omgeving, komt trollen.

 

 

Op 11-9-2020 om 11:50, Tonskidutch zei:

karel-2 komt zeker uit een speciale reden hier op het forum!

een vraag over de on-topic thema's heeft hij in ieder geval nog nooit geplaatst

dus je kunt het wel aannemelijk maken dat enkel het covid-19 topic zijn oogmerk heeft

dat noemt men een forum trol

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 minuten geleden, ceesv zei:

Bijdragen Combat-2 verwijderd, blijkt een ex-lid te zijn, die hier over een onderwerp wat een gigantische impact heeft op mensen en hun omgeving, komt trollen.

 

Ik ben geen expert, ceesv, maar is er geen manier om dit soort idioten echt buiten de deur te houden?

 

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We doen ons best.

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, ceesv zei:

We doen ons best.

Ik zie dat mijn twee bijdragen ook verwijderd zijn. Wat was daar mis mee?

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feestvierders die zich geen fluit van de coronaregels aantrekken ,

wegens zonnig weer , gewoon lekker bij elkaar !!

Zo zullen het nog wat langer duren , tof , mercikes hiervoor !! 🥳👌

https://www.hln.be/antwerpen/acteur-stany-crets-in-shock-door-drukte-in-stad-ik-stond-op-het-theaterplein-en-mocht-al-een-jaar-niet-werken-en-ik-zag-plots-een-groot-deel-van-de-maatschappij-mij-uitlachen~a01139ac

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

wat had je dan geschreven?

 

Een aantal overwegingen. Ik heb er geen kopie van gemaakt. Hopelijk komen ze weer boven water. En anders wel de reden waarom ze moesten verdwijnen.

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

En op deze manier rommelen we lekker door,gaat 70% van de zaken failliet en de rest aan het infuus wat door ons via de belastingen de komende 10 jaren mag worden opgehoest.

 

Gooi alles maar mooi open nu.

Enige hoop is vaccineren maar dat gaat retetraag.

Europa betaalt zich scheel en mag toch achteraan in de rij aansluiten.

 

Op deze manier bloedt NL langzaam dood.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch merkwaardig, dat gedoe met het "openen" van een aantal handelsondernemingen...

Zelfs als de overheid zou besluiten dat alles open mag, dan beslis je toch zelf of je het al dan niet aandurft...

Ik begrijp gewoon niet dat mensen zitten te 'zeuren over uit eten gaat, theaters, film en wat weet ik niet... zou je dan echt in een restaurant willen zitten, durven zitten, nu?

Ik zeg volmondig nee... hetzelfde met een trein of een bus... mij echt niet gezien hoor, veel te gevaarlijk.

Het is daarom zo een onwerkelijk iets, als ik eerlijk mag zijn... als je niet echt naar buiten 'moet', dan blijf je toch gewoon binnen denk ik dan.

 

Misschien heb ik makkelijk praten, ik zal het zelf maar zeggen... maar ik heb helemaal niet de behoefte om telkens weer dingen te gaan doen... eigenlijk is er heel weinig veranderd de afgelopen maanden wat mij betreft... ja, eens een reisje, dat is het enige wat nu niet kan, maar dat is ook niet veilig, dus ja, geen probleem.

Gezien overal stijgende besmettingsaantallen zijn, denk ik dat er eerder aan behoorlijke aanscherping van de maatregelen gedacht moet worden, dan aan versoepelen.

 

Vaccineren.... tja, er zitten behoorlijke risiko's aan...  ik ben me nog aan het orienteren of ik het al dan niet laat doen.

Een heel belangrijke vraag, die je vrijwel nergens hoort, is, Hoe lang ben je beschermd als je je 2 prikken gekregen hebt? Dat is ook een doorslaggevend gegeven.... minder dan 1 jaar is in mijn ogen zinloos...

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op zich niets, maar door het weghalen van de overige bijdragen is de strekking van het verhaal niet meer goed te volgen.

Wanneer je ze toch terug geplaatst wil zien kan ik dat voor je regelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij zijn het aso's, jong of niet maakt niet uit.

Waarom allemaal bij elkaar zonder bescherming? Dan geef je duidelijk aan schijt aan alle anderen te hebben die proberen het hoofd boven water te houden, want ikke ikke ikke en de rest kan stikke. En dan zo'n zwijnenpan achterlaten, dat geeft volledig het niveau weer.

Je kunt toch ook door de stad/natuur wandelen en je paar vrienden daar ontmoeten omdat je in de stress bent?  Met veel minder besmettingskans en veel minder kans om anderen gehandicapt te maken of te doden?

In plaats van met 2000 anderen, waar je 1970 niet van kent, op 1 plek gaan hossen?

Ik begrijp dergelijke mensen echt niet. Nooit gedaan.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn dezelfde die over 2 weken weer staan de blèren als er weer strengere maatregelen worden afgekondigd vanwege toegenomen besmettingen.

Het ergste is dat ze totaal geen enkel benul hebben dat ze dit zelf veroorzaakt hebben en dat door hun gedrag de winkels ed. nog weer langer dicht blijven.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier weer een paar "NORMALE" personen die z.g. gefrustreerd zijn omdat ze nergens heen kunnen.

https://www.telegraaf.nl/video/1439269407/meiden-uit-urk-naar-vondelpark-om-te-feesten

 

Is het niet zo dat je op dit moment genoeg tijd kan vrijmaken om rustig thuis te studeren vanwege het gegeven dat je nergens heen hoeft te gaan.

Natuurlijk moeten we er rekening mee houden dat het "zelf studeren" uiteraard ook nog geleerd moet worden, ze hebben nooit de tijd gehad om eens rustig te gaan zitten en een boek te lezen.

 

Vandaar dat je uit Urk, Friesland of Drenthe naar het Vondelpark in Amsterdam moet komen om samen te overleggen dat je jezelf eenzaam zou voelen, hoe zielig zijn ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doordat café's gesloten zijn en stations mooi open zijn, stond ik gisteren maar liefst 1u te wachten en rond te draaien in een station wachtend op de volgende trein, omdat er in een andere station ergens verder een obstakel op de grond lag.

Ik had geen drinken meer bij want ik mocht toch niet drinken op de trein en in de stations, leuk was anders.

Thuisgekomen en direct wat geslapen want ik was moe van zo een uur te lopen slenteren.

Benieuwd wat ze vandaag op hun vergadering zullen beslissen.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...