Ga naar inhoud


Einde kijken via Oscam vanaf (februari 2022)? (22 september 2023?) December 2023?


Satelliet

Aanbevolen berichten

Ik betaalde vroeger iets van 10 of 12€ per maand. In de mosc tijd. De PBM aanpassen en locken was voldoende om het hele pakket te hebben. Maar het werd steeds duurder, en kaartwissel maakte dit onmogelijk. Daardoor overgestapt op een alternatieve kaart.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik las net het laatste stukje van Jarco; in october is het einde voor Mediaguard.

Maar als ik het bericht van gisteren lees wordt er geschreven over een nieuwere versie van Mediaguard.

Volgens mij klopt dit niet;

Volgens mij wordt dit gewoon Nagra.

Bekijk de berichten maar op Totaal TV. (uiteraard kan de auteur het bericht van gisteren het snel aanpassen).

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, D-box zei:

Volgens mij wordt dit gewoon Nagra.

 

Het is en was altijd al Nagra, alleen werd de kaart toegestaan om onversleutelde antwoorden af te geven via CAID 0100. Dat kunnen ze per zender via de ECM toestaan of niet. 

aangepast door Codx
  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks @Codx

Weer wat geleerd.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal zegt dus: “Uiteraard zorgen wij richting onze klanten voor een passende oplossing”.
Dat houd waarschijnlijk in dat je de zwarte module gratis kunt omruilen voor een witte module of een module met ingebouwde chip of dat je die tegen een gereduceerde prijs kunt omwisselen. Maar ja, ik weet dat Canal Digitaal altijd vrij laat met dat soort mededelingen komt en als je dan met je camper ergens in Zuid-Europa staat, moet je maar zien hoe jij aan die nieuwe CI-module komt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daarom is er al aangegeven dat de uitschakeling pas plaats vindt na het einde van het camping/recreatie  abonnement.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
28 minuten geleden, Sprietje zei:

Alle gepensioneerden met een camper blijven veel langer weg en moeten dan maar zien hoe ze tijdens hun reis kunnen blijven kijken.

Ze kunnen net zo lang wegblijven als ze zelf willen.

Maar het recreatie pakket eindigt in september.

Ik gok dat rond 21 september de nieuwe maatregelen van kracht gaan worden.

 

Wat krijg ik bij een Op Vakantie Basis-pakket?

Kijk van 21 maart t/m 21 september, buiten deze periode kijk je naar de vrij te ontvangen kanalen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Bierflesje zei:

Gaat die nieuwe CI module wel werken in mijn oude Rebox 9000 HD met Octagon software ?

Of moet ik eerst weer Rebox software opzetten. Reseller changer etc. heb ik nog wel.

Dat kan de importeur van Rebox je zo vertellen:

Rebox B.V.
Hendrik Figeeweg 1X | 2031 BJ Haarlem | the Netherlands | +31 23 5310883 | info@rebox.tv

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Sprietje zei:

Canal Digitaal zou eens een klantenonderzoek moeten doen en vragen naar welke zenders de meeste behoefte is. Dan kunnen ze 2/3 van al die zenders die nu in het pakket zitten er uit gooien. Dan kunnen ze flink wat transponders afstoten en hebben ze veel minder kosten. Dan kan de abonnementsprijs een stuk omlaag.

 

Om te beginnen Eurosport maar eens terug zien te krijgen. Dat blijft een groot gemis.

 

Als opnemen met eigen tuner niet meer mogelijk is gaat CD hier de deur uit. Dat is namelijk de enige reden dat ik CD heb en ik daar 2 tot 3 keer zoveel voor betaal als een NL Ziet abonnement. Ik wil programma's kunnen opnemen, bewerken en bewaren.

En voor de campers en buitengebied kijkers is er altijd nog een onbeperkt bundel via diverse aanbieders mogelijk. Kijk je door heel Europa.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, bellejt zei:

hoe meer je dicht timmert hoe meer alternatieven er komen die hetzelfde/meer aanbieden maar veel goedkoper.Idem geweest in de tijd van de PC games die massaal gecopieerd werden door dure prijzen.Eens die prijzen normaal werden was dat gedaan en kocht iedereen het spel.

Zo ook met cd's downloaden. Sinds Spotify loont het de moeite niet meer.

  • Like 3

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb familie in Vlaanderen en zij hebben Telenet en toen dacht ik zou deze ook een app hebben en jawel zij hebben een app die gratis is.

Misschien een probleempje, want ik woon niet in de E.U. en zal dan wel een VIP nodig hebben.

Zijn er Vlamingen die buiten de E.U. wonen die mij hierbij kunnen adviseren over het hoe en wat?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je bedoeld een VPN = virtual private network, dus via het WAN lijkt het alsof je in een thuisnetwerk LAN zit

wan is world area network

lan is local area network

 

Dat is in te stellen via een zogenaamde VPN provider of direct van router naar router (indien de router firmware die optie biedt).

Dus kijk eens in je router en vraag hetzelfde aan je familie in Antwerpen.

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...