Ga naar inhoud


Belastingsdienst, je zou er toch een punthoofd van krijgen


gerrit B

Aanbevolen berichten

  • Moderator
22 minuten geleden, gerrit B zei:

en dan nog wat onzinnige zaken als

 

+ sproeisysteem met wisser voor de koplampen

Dat is bij Xenon lampen wettelijk verplicht

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1 uur terug, ceesv zei:

Dat is bij Xenon lampen wettelijk verplicht

dat wist ik niet, maar waarom bij Xenon dan wel en bij Led niet?

Mijn mondeo heeft ook meedraaiende koplampen die veel feller zijn dan normale lampen maar geen sproeisysteem.

52 minuten geleden, minplus zei:

Ik zie er een paar bij de onzinnige en een paar voor mij onzinnige maar wel leuk bij de zinnige die je noemt.

Er zitten voor mij ook wel meer onzinnige zaken bij hoor, maar ze zaten nu eenmaal op de auto en ze lijken me in de praktijk wel handig/leuk.

Bijv. stoel verwarming en stuurverwarming die zal ik nooit gebruiken, maar de ingebouwde stoel koeling /ventilatie des te meer zodat je niet zit te zweten in de stoel, maar het een gaat niet zonder het andere.

Daarnaast rij ik met enige regelmaat 1000 km op 1 dag en dan stel je toch andere eisen aan een auto dan voor even boodschappen doen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

geloof mij maar. Als je eenmaal stoelverwarming hebt ervaren in de winter wil je niet meer zonder.

 

Voor de rest is het gaaf dat het allemaal zo vlot geregeld is en dat je zo eindelijk met die auto op weg kan.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook in de Mondeo zitten, nog nooit gebruikt.

Ik heb het altijd eerder warm dan koud en rij vaak in de winter nog zonder jas in de auto of heb alleen een zomerjas aan.

Een winterjas wordt alleen gebruikt als ik ziek ben.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Echtuh Mannuh hebben geen verwarming nodug. 😂

UEHHHH dan ben ik helemaal apart.............. ik heb zelfs stuurverwarming en vind het in de winter heerlijk moet wel bekennen dat ik er in de zomer geen gebruik van maak😁

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vanmiddag de airco UIT en de ramen open. Als je buiten een stad niet harder hoeft dan 80km, geef ik daar de voorkeur aan bij dit weer.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel stoelverwarming (1x getest hoe die werkt maar nooit gebruikt) en rugmassage (idem) maar mis een stuurverwarming (of ik heb 'm nog niet ontdekt, want die auto heeft de gekste dingen)

Maar goed, we gaan weer off-topic...😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de titel en het (zware) onderwerp van deze draad, is even off topic gaan op deze luchtige manier (!) niet altijd verkeerd...😉 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is zo goed als opgelost, nu alleen nog een verzekeraar zien te vinden die beide auto's normaal wil gaan verzekeren en niet voor de nieuwe wel 80% no-claim geeft en de oude weer bij 0% no-claim wil laten beginnen terwijl dezelfde personen als nu met deze auto rijden maar dan met veel minder km's

Met de prijs die ik nu heb is de nieuwe auto met volledig casco verzekerd en met onbeperkte km's goedkoper in de verzekering dan de oude met alleen WA en max 5000 km.

Bij veel verzekeraars is echter nog steeds de prijs van 92.000 bekend.

 

Maar met de ramen open is met deze auto een beproeving.

Als ik wegrij en de auto heeft vol in de zon gestaan dan gaan de ramen ook open om zo snel mogelijk wat koeling te krijgen, maar met goed 60km/u gaan ze weer dicht omdat je dan niet meer in de auto kunt zitten door het klapperen van de luchtdruk.

De auto is natuurlijk gebouwd met een 2e en 3e zitrij maar er is nu een dicht tussenschot geplaatst direct achter de voorstoelen en dat was blijkbaar niet de bedoeling bij het ontwerp. Raam op een kier kan nog wel maar zodra ze verder opengaan dan 10 cm dan wordt het onplezierig.

Vandaar dus de geregelde airco gewoon op 18 en tegen de tijd dat ik bijna thuis ben gaat hij uit om niet bij het uitstappen met een flink temperatuurverschil te maken te krijgen.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen dat klapperen had je vroeger van die plastic wind schermpjes. 

 

Ik miste vandaag stuur koeling. Was effe niet meer vast te houden. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik een enkele keer zie je er nog wel iemand mee rondrijden. dus ben eens gaan zoeken en die zijn er nog steeds.

Niet meer voor de 15 tot 20 gulden die je er vroeger voor betaalde bij de autoshop maar voor mijn auto voor 58 euro.

Hoelang zou je de airco daar voor kunnen laten draaien?

 

Maar tegen dat warme stuur daar zouden de extra getinte ruiten tegen moeten helpen, maar ja zolang de auto in de garage bij de ombouwer staat kan ik dat niet testen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...