Ga naar inhoud


Vuurwerk verbod


D-box

Aanbevolen berichten

Vertel dat de jeugd maar eens… Die zijn Corona spuugzat en leven in de veronderstelling dat hun jonge leeftijd ze wel beschermd tegen de ernstige gevolgen van Corona.. Daarbij ook puber en dus - per definitie - tegendraads….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minuten geleden, Mimisiku zei:

Die zijn Corona spuugzat

Dat ben ik ook met veel andere mensen in onze samenleving. 

Ook geen reden om me dan maar niet aan de regels te houden en alles aan mijn laars te lappen. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Mimisiku zei:

Vertel dat de jeugd maar eens… Die zijn Corona spuugzat en leven in de veronderstelling dat hun jonge leeftijd ze wel beschermd tegen de ernstige gevolgen van Corona.. Daarbij ook puber en dus - per definitie - tegendraads….

Ben jij een puber dan

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mimisiku zei:

En dus gewoon het verbod niet opleggen als je het toch niet kunt handhaven!

Volgens mij is er gisteren en vannacht prima gehandhaafd. Viel me alleszins mee als ik de berichten zo lees. Hadden wat mij betreft wel (veel) meer vuurwerk-gooiers in de cel gemogen met daarnaast een dagvaarding.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat er eens een verschil gemaakt moet worden voor bepaalde zaken.

Vanuit Den Haag wordt nogal veel gedacht dat geheel Nederland bestaat uit slechts Utrecht, Noord- en West-Holland maar zodra je voorbij Amersfoort komt dan kom je plots in een heel ander Nederland met met veel meer ruimte, andere gebruiken/gewoontes en zonder grote steden mentaliteit.

 

Kijk wat men nu weer wil met de kinderziekenhuizen, alleen de ziekenhuizen in de randstad wil men overeind houden en daar buiten moet maar sluiten.

Terwijl het in de randstad een ramp is om daar je auto kwijt te kunnen (met het openbaar vervoer is zo ongeveer een wereldreis) laat staan een betaalbare slaapplek te vinden als je bij je kind wil zijn die daar ernstig ziek is.

Draai het andersom, sluit juist die ziekenhuizen in de randstad en concentreer die speciale zorg buiten de randstad waar alle ruimte is en waar artsen en verpleging nog een betaalbare woning kan vinden enz.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij dat ook al?

Hou ik me altijd netjes aan de snelheid en schieten ze je links en rechts voorbij.

Rij ik ergens per ongeluk een keer net iets te snel, staat daar wel een flitser.

De boetes die ik dan ook altijd krijg zijn dan ook altijd rond de 35 euro.

  • Haha 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk over Tiel en het park Lingemeer. Er was dit jaar zéker NIET minder vuurwerk. Wel minder knallers.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-1-2022 om 21:18, gerrit B zei:

Heb jij dat ook al?

Hou ik me altijd netjes aan de snelheid en schieten ze je links en rechts voorbij.

Rij ik ergens per ongeluk een keer net iets te snel, staat daar wel een flitser.

De boetes die ik dan ook altijd krijg zijn dan ook altijd rond de 35 euro.

Ik zet mijn snelheid altijd vast op basis van Google en zorg dat ik onder de 3% overschrijding blijf. (behalve bij inhalen)

5 jaar geleden een bon maar dat was een false positive (spam).

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo doe ik dat ook alleen dan niet op basis van Google maar wat mijn Navi aangeeft.

Meestal gaat het dan fout op plekken net na een afrit op een ringweg met veel stoplichten waar je cruisecontrol elke keer opnieuw aan moet zetten enz.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...