Ga naar inhoud


Nieuwe kerncentrales Nederland.


ceesv

Aanbevolen berichten


11 minutes ago, Codx said:

Het systeem zal grondig op de schop moeten en dat gaat de huidige bende niet toestaan want ze weten dat het dan is afgelopen voor ze

 

Als er morgen een partij opgericht wordt waar vervolgens 60% van de bevolking op stemt met de aankomende verkiezing dan is het toch ook klaar?

Hoeft geen lastige coalitie te worden waarbij iedereen water bij de wijn moet doen en elkaar tevreden en aan boord te houden.

Enfin, zolang de stemgerechtigden verdeeld zijn in hun meningen zal de politiek dat ook zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt niet uit.

Men stemt met het idee bij de miljonairs te kunnen komen. of op z'n minst iets vooruit te kunnen gaan of gelijk te blijven. Dus verandert er niets voor de mensen voor de gaarkeukens. Dat worden er alleen maar wat meer met hetzelfde te verdelen.

Sorry dat ik wat cynisch ben geworden na een kleine 40 jaar neoliberalisme en sociale afbraak.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, minplus said:

 

Men stemt met het idee bij de miljonairs te kunnen komen

Precies, wonderbaarlijk waar deze geestelijke afwijking vandaan komt. Beperking van het algemeen kiesrecht is nodig?

 

Geweldadige onlusten zie ik in de toekomst zeker tot de mogelijkheden behoren. Maar ook op  persoonlijk vlak, zie de incidenten met klokkies.......

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet Bart de Wever eens wat tijd aan de stad Antwerpen besteden met al milieuproblemen, zijn drugscriminaliteit en misdaden?

 

populisten als de Wever roepen zulke niet passende vergelijkingen altijd al

 

Maar op zich heeft dat niets met kerncentrales te maken. Kijk liever eens naar de beurs koers van bijvoorbeeld RWE ag of ENGIE.

 

 

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik mag ervan uitgaan dat hoge prijzen voor eerste levensbehoefte in zijn stad een deel van de oorzaak zijn van de maatschappelijke en sociale problemen in zijn stad.

 

Zijn commentaar is daarom in mijn ogen terecht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, ceesv zei:

We stoppen tegenwoordig Co2 ook onder de grond.

Dat materiaal ligt daar veilig.

Allemaal leuk en aardig, maar hoe zit het dan over 150 jaar?

1. Die vaten gaan lekken, 2. en reken maar dat de Russen weten waar onze opslagplaatsen zich bevinden; ze gooien er gewoon een bom op met een grote capaciteit die kilometers diep impact heeft.

 

Tsja, wij zijn dan allemaal al dood, maar ons nageslacht niet.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, D-box zei:

Allemaal leuk en aardig, maar hoe zit het dan over 150 jaar?

1. Die vaten gaan lekken, 2. en reken maar dat de Russen weten waar onze opslagplaatsen zich bevinden; ze gooien er gewoon een bom op met een grote capaciteit die kilometers diep impact heeft.

 

Angst is een slechte raadgever. De hoeveelheden zijn nu ook weer niet zo verschrikkelijk groot. Je moet het dus opslaan op een manier dat je er wel weer bij kan. Over 150 jaar schieten we dat afval eenvoudig naar de zon of we verbranden het in onze dan operationele fusie reactoren.

 

Hoeven we alleen nog maar een regering met visie te hebben 😜

  • Bedankt 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Psychosammie

Geweldige oplossing!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarbij het verbranden in een fusie reactor natuurlijk razend knap is.😎

Zoiets als een rookworst maken in een houthakselaar.

Naar de zon schieten is idd de ideale oplossing maar aangezien geld het enige is dat telt kunnen we dat vergeten.

 

Wat een regering met visie betreft, PS, idd😜

Dat was lang geleden dat we er eentje hadden...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/slechts-een-handvol-werkende-kerncentrales-houdt-macrons-nucleaire-droom-levend~b05f6473/

 

nog maar eens de situatie onder de aandacht brengen ( hetgeen de meesten al sinds twee jaar wisten )

volgend jaar moet Gronings Gas het probleem in Frankrijk gaan compenseren stelt men in het artikel

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De helft zit in onderhoud. Dat kon je zien aankomen. Slecht management. Jarenlang geld uitgeven aan de verkeerde dingen. Laat die Fransen maar wat harder werken.

  • Like 2
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mais Pourquoi? ça marche!

op kosten van anderen dat is de strekking van het moment ( Duits gas elektrificeren en straks Nederlands gas vorderen )

 

En hoe het staat met de veiligheid van de opslag van verbruikte Splijtstoffen wil je helemaal niet weten. (Ik heb er al een paar documentaires aan gewijd en ter visie gelegd)

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...