Ga naar inhoud


illegale iptv uit de lucht


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten


Schotelkanalen educatief openen dat vind ik gewoon sport.

Voorwaarde is wel dat er geen kosten aan verbonden zijn en uiteraard enkel voor persoonlijk vermaak.

Kanalen die ik op die manier open kan krijgen: leuk als het lukt maar kijk ik er vervolgens dan ook echt naar: Nee!

 

Ik vind televisie abonnementen te duur voor ons gebruik. Dus ik heb gekozen voor mobiele canaldigitaal app die kost ons inmiddels 11,95.

Dan hebben we tenminste de Nederlandse basiszenders met een bescheiden mix aan extra kanalen en kunnen we ook terugkijken.

Zit ook een stukje on demand in: Af en toe gebruikt om uit te proberen maar als het er niet bij zat lig ik er ook niet wakker van.

De viaplay, netflix, disney, videoland, amazon prime of hoe ze zich ook noemen: Ik mis er totaal niets aan.

Op FTA kanalen zijn voor mij genoeg herhalingen te zien van diverse (stokoude) series: heerlijk!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, minplus zei:

Heb me even ingelezen, maar wat ik zo zie is iptv sowieso illegaal. Dus je zit altijd fout.

 

 

Misschien helpt het om eens goed te lezen...

KPN levert al enkele jaren een gesloten IPTV abonnement aan via internet. Werkt goed, ook in op het platteland, waarbij internet snelheid beperkt is.

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag vandaag in het nieuws hoe een groot bedrijf in Almere werd binnen gevallen door het O.M. en de Fiod. Electrostore24 stond op de gevel en het bedrijf is gevestigd op het zelfde adres waar Elektro-sat is gevestigd. De bijbehorende websites zijn uit de lucht.  Bij deze door Turken beheerde zaak heb ik vaker ontvangers en aanverwante spullen besteld en was daar wel tevreden over. Het viel me wel op dat daar allerlei schimmige iptv ontvangertjes werden aangeboden, naar nu blijkt met een illegaal abonnement. Bij de inval zijn grote sommen contant geld in beslag genomen, evenals dure auto's, computerspullen en de complete administratie.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er jaren geleden ook een keer geweest voor wat onderdelen. Veel op voorraad en heel geschikt.

Blijkt ook wel uit hun beoordelingen op Trust Pilot.

 

Misschien wel beetje TE geliefd....

 

Website is idd uit de lucht.

Die komt vast niet snel weer terug als ik lees wat er allemaal in beslag genomen is..

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-5-2023 om 07:24, Tonskidutch zei:

Als je pech hebt sta je in de IP adres lijst en abonnee lijst van die illegale provider. Dan heeft de FIOD nog wat extra werk te verrichten.

Of net zo als die Duitse advocatenbureaus die van de strafzaak een schikkingsvoorstel aan je sturen van duizenden euro's.

Wanneer jij als leek naar een satwinkel gaat en ze verkopen je illegale iptv . Wij hier op het forum weten idd dat het niet kan . Maar de doorsnee mens weet niet dat het niet mag en ze laten je daar meestal contant betalen , dan denk ik niet dat de consument vervolgt kan worden . De verdelers worden aangepakt waarschijnlijk.  Als zij er niet zijn , kan de consument ook niets kopen hé 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chukky2, geloof jij het zelf dat Jan Doedel en Marie Doedel niet weten wat TV en streamingdiensten bij hun eigen IPprovider kost?

 

Als onschuld kind kun je veel beweren.

en de flyers liggen in de meeste snackbars met enkel een mobielnummer voor een abonnement

  • Like 1

Make Me Smile

Steve Harly & Cockney Rebel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

@chukky2, geloof jij het zelf dat Jan Doedel en Marie Doedel niet weten wat TV en streamingdiensten bij hun eigen IPprovider kost?

 

Als onschuld kind kun je veel beweren.

en de flyers liggen in de meeste snackbars met enkel een mobielnummer voor een abonnement

Je gaat toch ook niet naar een sterrenrestaurant waar de zelfde biefstuk 5 x meer kost . Ik bedoel maar. En tevens in België bestaat er ook geen wet dat consumenten kunnen worden vervolgd.  Alleen als je er zelf geld uit slaat. Ik betaal ook gewoon netjes mijn abonnement uit Nederland en Telenet in België 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet als het om Biefstuk gaat... 😁

Maar meestal weet je wel waar en wat!

Ik veroordeel niemand hoor, je moet het allemaal zelf verantwoorden.

Over den Belgische Wetgever weet ik niet zoveel. Echter staat er een hele hoop in de EU wetgeving waar België zich ook aan te houden heeft.

Make Me Smile

Steve Harly & Cockney Rebel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf erbij dat ze bij de providers alles doen om de huidige manier van tv kijken af te breken.

Wanneer je IPTV van vele legale providers neemt is opnemen zoals we gewend waren met eerst de video recorder en later digitaal op harde schijven niet meer mogelijk zonder enorme beperkingen. De provider bepaald tot wanneer jij je opname mag zien en bepaald ook nog eens dat jij verplicht bent om naar de reclame te kijken en niet eens meer kan zappen naar een andere zender, een opgenomen film kun je de reclame niet meer even doorspoelen. Ik ben nog steeds blij met de vrije keuze ontvanger die zonder ingrijpen mij de reclame laat doorspoelen, scheelt enorm veel tijd, een programma van een uur kijk je dan in nog geen 40 minuten.

En RTL is de reclame zender bij uitstek, zap je naar die zender val je 9 van de 10 keer in de reclame zooi, trouwens de programma's zijn ook zeer matig.

Ook ken ik nog geen provider die de mogelijkheid bied om vrije apparatuur te gebruiken, je kunt het doen met de meuk die de provider je ter beschikking stelt.

 

Zolang het kan gebruik ik de vrije apparatuur en wanneer dit niet meer mogelijk is kijken we niet meer, dit zie ik ook steeds meer bij de jongere generatie gebeuren die alleen een internet verbinding nodig hebben en dan maken ze gebruik van streaming wanneer het hun uitkomt.

 

aangepast door hugogertie
  • Like 1

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, hugogertie zei:

Ik blijf erbij dat ze bij de providers alles doen om de huidige manier van tv kijken af te breken.

Wanneer je IPTV van vele legale providers neemt is opnemen zoals we gewend waren met eerst de video recorder en later digitaal op harde schijven niet meer mogelijk zonder enorme beperkingen. De provider bepaald tot wanneer jij je opname mag zien en bepaald ook nog eens dat jij verplicht bent om naar de reclame te kijken en niet eens meer kan zappen naar een andere zender, een opgenomen film kun je de reclame niet meer even doorspoelen. Ik ben nog steeds blij met de vrije keuze ontvanger die zonder ingrijpen mij de reclame laat doorspoelen, scheelt enorm veel tijd, een programma van een uur kijk je dan in nog geen 40 minuten.

En RTL is de reclame zender bij uitstek, zap je naar die zender val je 9 van de 10 keer in de reclame zooi, trouwens de programma's zijn ook zeer matig.

Ook ken ik nog geen provider die de mogelijkheid bied om vrije apparatuur te gebruiken, je kunt het doen met de meuk die de provider je ter beschikking stelt.

 

Zolang het kan gebruik ik de vrije apparatuur en wanneer dit niet meer mogelijk is kijken we niet meer, dit zie ik ook steeds meer bij de jongere generatie gebeuren die alleen een internet verbinding nodig hebben en dan maken ze gebruik van streaming wanneer het hun uitkomt.

 

Niet de provider bedenkt de beperkingen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wij klanten van het medium TV programma's, film, sport en series worden niet gehoord. Maar we doen er ook niks aan.

 

de stakingen bij Hollywood Bollywood en consorten zijn niet zo maar een ingeving t.o.v. de superrijke contentproviders

Make Me Smile

Steve Harly & Cockney Rebel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Mojo zei:

Niet de provider bedenkt de beperkingen.

Klopt maar wel in opdracht van.............................. , zet de provider die beperkingen niet aan of bouwt ze er niet in heb ik er als klant geen last van.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, hugogertie zei:

Klopt maar wel in opdracht van.............................. , zet de provider die beperkingen niet aan of bouwt ze er niet in heb ik er als klant geen last van.

Ja en dan mag de provider de zender niet opnemen in zijn pakket en begint het gezeik van de consument weer van voren.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...