Ga naar inhoud


illegale iptv uit de lucht


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Eduard07 zei:

Maar wellicht calculeren illegaal kijkende "abonnees" dat in. Ze zaten er sowieso voor een koopje, over de ruggen van eerlijke abonnees bij de legale providers.

De echte schade zien we wellicht over een maand of 9🤔

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zojuist, sattv4iedereen zei:

Nee, maar 20€ per maand voor honderden herhalingen te zien, films uit de jaren 70 en 80 en al die zever vind ik 20 een serieuze woekerprijzen

Aanbieders, tv zenders makers van programma's etc reken met vierdubbele stiloos.

Dan is men verwonderd dat er alternatieven gezocht wordt

Is dit goed te praten nee, maar moesten ze nu hun prijs naar 5€ doen voor een basis pakket zou toch beter zijn.

En pesten dat we gedaan worden ( reclame niet meer doorspoelen.

Bij alternatieven blijft het mogelijk.

Aanbieders zullen een bocht moeten nemen en het anders doen. En de tv zenders geen x-tig herhalingen en dat zou een mens niet meer doen omkijken naar iptv

Als je je zo ergert aan de legale abonnementen, neem je toch gewoon GEEN abonnement? Dat is ook een keus, hè?

Of steel jij ook uit de winkels als je de prijzen "woekerprijzen" vindt?

Niet alles is schone winst, hoor! Of hoef jij nooit een loonsverhoging?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, ceesv zei:

Maar hij is wel zijn geld kwijt.

Hij heeft 90€ betaald en 5 maand gekeken en dik terug verdiend.

Een rap rekensommetje als dat mag

5 maand basis Telenet 20€

Play more 25€

Play sport 20€

Bij Nederland basis 20

Film kanalen 15

Ziggo 15?

ESPN 15?

Rooie oortjes zenders 20€

150€/maand X5 is   750€ aan paketten bekeken -90€ betaald is660€ bespaart.

Maar het is diefstal.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
4 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

150€/maand X5 is   750€ aan paketten bekeken -90€ betaald is660€ bespaart.

Is het je duidelijk, dat de doorsnee kijker die wel een abonnement heeft dat geld heeft moeten ophoesten.

 

Wanneer een winkeldief in de supermarkt een biefstuk niet afrekent, betaalt de rest van de consumenten die biefstuk.

 

Je zegt het zelf, het is diefstal, maar wat veel erger is, is dat dat illegale geld door de criminelen gebruikt wordt om bijvoorbeeld drugstransporten te financieren.

Je betaalt mee aan de ellende van kinderen die verslaafd gemaakt worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Eduard07 zei:

Als je je zo ergert aan de legale abonnementen, neem je toch gewoon GEEN abonnement? Dat is ook een keus, hè?

Of steel jij ook uit de winkels als je de prijzen "woekerprijzen" vindt?

Niet alles is schone winst, hoor! Of hoef jij nooit een loonsverhoging?

Ik heb o.a 1 verplichte, omdat de verhuurder die aanbied. Legaal?

Als ik woekerprijzen vind ga ik kijken over de plas. Maar bij tv gaat dit nog maar met 1 aanbieder legaal.

Ja, maar die is niet recht evenredig met de producten die stijgen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De opbrengsten moeten de kosten dekken.

Of kunnen ze jouw maandinkomen halveren omdat de klanten jouw producten te duur vinden?

 

Een beetje dit idee?

Anti-kapitalistisch’ koffiezaakje na jaar al failliet

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Is het je duidelijk, dat de doorsnee kijker die wel een abonnement heeft dat geld heeft moeten ophoesten.

 

Wanneer een winkeldief in de supermarkt een biefstuk niet afrekent, betaalt de rest van de consumenten die biefstuk.

 

Je zegt het zelf, het is diefstal, maar wat veel erger is, is dat dat illegale geld door de criminelen gebruikt wordt om bijvoorbeeld drugstransporten te financieren.

Je betaalt mee aan de ellende van kinderen die verslaafd gemaakt worden.

Daarom spreek ik het niet goed en heb het niet. Heb ooit Testlinken geprobeerd maar "s avonds gesukkeld en toen dacht ik, wat ben ik een blij mens die legaal ziet naar de NL zenders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

De opbrengsten moeten de kosten dekken.

Of kunnen ze jouw maandinkomen halveren omdat de klanten jouw produkten te duur vinden?

Welke kosten?

Dagelijks honderden herhalingen en dat hetzelfde doen met stokoude films.als ze zo blijven voortdoen, dan denk ik soms dat ze hun eigen graf delven. Want jongeren nemen al geen kabel of tv abonnement.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

Dagelijks honderden herhalingen

Eh, overdrijf je nu niet, of bedoel je dat elke dag het weerbericht wordt uitgezonden?

Maar dat zijn geen herhalingen.

In de nacht worden programma's inderdaad herhaald, maar dat wordt gedaan voor groepen die overdag niet kunnen kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, sattv4iedereen zei:

....moesten ze nu hun prijs naar 5€ doen voor een basis pakket zou toch beter zijn.

En hoe gaan ze dan hun infrastructuur onderhouden? Want mensen die klagen niet alleen over prijs, maar ook als het signaal wegvalt.....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je pech hebt sta je in de IP adres lijst en abonnee lijst van die illegale provider. Dan heeft de FIOD nog wat extra werk te verrichten.

Of net zo als die Duitse advocatenbureaus die van de strafzaak een schikkingsvoorstel aan je sturen van duizenden euro's.

This Is Not America

David Bowie + Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat achtergrond informatie over de aanpak van illegale IPTV

Ook kleine illegale aanbieders ontspringen de dans niet

 

Vorig jaar werden 19 illegale IPTV aanbieders door BREIN opgespoord en civielrechtelijk aangepakt, het totaal sinds het Filmspeler arrest uit 2017 ligt daarmee rond de 370. Meestal gaat het daarbij om schikkingen van tienduizenden euro.

 

Onderzoek van Bournemouth University concludeert dat in 2021 in Nederland 8.2% van de bevolking illegale IPTV gebruikt voor een gemiddelde prijs van 5,35 euro per maand zodat in totaal 68.7 miljoen per jaar aan illegale IPTV werd besteed. In 2018 was dat 8.9% voor 6,82 per maand en 93.1 miljoen euro. Dat is het hoogste percentage van de bevolking in de EU waar het gemiddelde op 4.5% ligt. Voor de EU als geheel is sprake van een stijging in gebruikers met 25%, terwijl in Nederland sprake is van een daling met 5.8%.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, gerrithoogeveen zei:

Op de iptv zijn heel andere zenders te zien dan op de schotel. En ook on demand. Dat heb je via sateliet niet.

Vaak zijn het wel dezelfde, maar je hebt natuurlijk zenders die je anders nooit zou kunnen ontvangen omdat ze achter de horizon liggen.

Niet iedereen heeft ook de mogelijkheid om een (grote) schotel te zetten, en vermits veel van de providers hun ontvanger leveren, kun je praktisch vaak moeilijk meerdere providers combineren.

Voor alle duidelijkheid, ik gebruik het niet, maar ik kan mij indenken dat wie bijv. graag Braziliaanse of US TV ziet, dat wel een aantrekkelijke optie is.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je kan indien je voldoet aan de betalingsvoorwaarden ook US TV zien!

Hier in dit Topic / Nieuwsbericht gaat het over de streamers IPTV van Netflix Disney+ en Viaplay en die dulden geen piraterij uit Den Helder ;)

waar niet voor betaald wordt

This Is Not America

David Bowie + Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zo ook ooit eens een aanbod gekregen, maar beleefd geweigerd.


Eerlijk duurt altijd het langst.

 

Het doet een beetje denken aan de begintijd van de CD's die toen massaal naar audio-casettes werden gekopieerd, ook omdat je toen per CD nog een serieuze duit diende te betalen.

 

Nu zie je dat voor muziek niet meer op grote schaal, dankzij de financieel toegankelijke spotify- en andere aanbiedingen.

 

Premium-televisie is niet goedkoop en vereist dan nog diverse abo's omdat het aanbod versnipperd zit en dan krijg je dit soort van fenomenen.

 

Het ideaal daarbij is een evenwicht te vinden met een toegankelijke prijs zodat je de incentive wegneemt om illegaal af te nemen en door de toegankelijkere prijs een breder klantenbestand te hebben om zo de inkomsten op peil te houden.

 

 

aangepast door PLsat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...