Ga naar inhoud


illegale iptv uit de lucht


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten

15 uren geleden, edbe zei:

ene kant begrijp ik wel dan de mensen dit doen, het aanbod wordt steeds duurder.....

 

Ook omdat de suiker steeds maar duurder wordt bij de supermarkt, zou het niet bij me opkomen om het dan maar te stelen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je arm bent en geen geld hebt voor je maandelijkse kosten is het lastig om te overleven ook in die IPTV film en serie wereld via welke provider is daarbij niet relevant. (legaal of illegaal)

 

Toch is het overdreven dat je zonder Netflix of Disney+ niet meer kunt overleven.

 

Meer dan 2/3 is "make believe" en erg somber of extreem gewelddadig. Een kijkwijzer voor volwassenen is er nog niet maar gezien de geweld bereidheid onder volwassenen wordt het misschien wel nodig.

 

This Is Not America

David Bowie + Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Zilverhippie zei:

Gratis? Eerst een abonnement op De Telegraaf nemen, ja.

 

Oh daar hebben ze een scriptje voor tegenwoordig, kun je alle premium artikelen gratis lezen.  ;-)

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer we makkelijk een abbo konden nemen op een buitenlands pakketten zou er een alternatief zijn voor illegale iptv, dit praat het niet goed.

Het zou ook goed zijn voor de concurrentie want ik heb af en toe het idee dat investeerders rechten opkopen van een land en daarna woekerprijzen vragen en ook nog eens er een zooitje van maken zie Viaspeel. 

Het wordt ook wel heel gemakkelijk aangeboden op internet zo'n ip tv abbotje, je koopt een kasje en sluit het aan op internet of meld dat ding aan op je wifi netwerk en klaar is kees. Je betaald een bepaald bedrag per jaar en gaan met die banaan. Veel van die gasten hebben niet eens door dat het van Arie Illegalie af komt want ze maken geld over en dat ding wordt thuisgestuurd. Als ze goed kijken waar ze de rekening aan overmaken kunnen ze natuurlijk wel iets vermoeden maar de concurrentie is groot van de Arie Illegalies en er staat nergens bij dat het niet mag, anders zouden er ook niet zoveel aansluitingen verkocht worden want dan gaan mensen wel nadenken.......hoop ik.......

 

 

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb me even ingelezen, maar wat ik zo zie is iptv sowieso illegaal. Dus je zit altijd fout.

En je kunt voor iets van 450 euri per jaar een abo op 1 club krijgen, zeg maar  1,3 euri per dag. Illegaal want iptv.

Dan wordt het begrijpelijk dat mensen voor 30 cent per dag een abo op 10 clubs nemen. Ook illegaal. Mogelijk nog net iets meer illegaal?

Of heb ik ergens iets niet helemaal goed begrepen?

Gelukkig heb ik m'n schotels.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, zzzzzz zei:

Vaak zijn het wel dezelfde, maar je hebt natuurlijk zenders die je anders nooit zou kunnen ontvangen omdat ze achter de horizon liggen.

Niet iedereen heeft ook de mogelijkheid om een (grote) schotel te zetten, en vermits veel van de providers hun ontvanger leveren, kun je praktisch vaak moeilijk meerdere providers combineren.

Voor alle duidelijkheid, ik gebruik het niet, maar ik kan mij indenken dat wie bijv. graag Braziliaanse of US TV ziet, dat wel een aantrekkelijke optie is.

op de schotel heb je geen interactieve tv (netflix disney etc), met een illegaal iptv-abbo wel. iptv is heel wat interresanter dan alleen een zooi butenlandse zenders op de schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
34 minuten geleden, minplus zei:

Heb me even ingelezen, maar wat ik zo zie is iptv sowieso illegaal. Dus je zit altijd fout.

IPTV van Ziggo of KPN is gewoon legaal.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Goed dat ze opgerold zijn, en dat daar tegen op getreden wordt. Tuurlijk betaal je de hoofdprijs voor een legaal abonnement, maar goed, als je het er niet voor over hebt zeg je toch je abonnement op en kijkt gewoon niet?

 

en toch vraag ik me af, als dat werkelijk zo'n goudmijntje was, hoe krijg je zoveel geld weer wit gewassen?

 

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

IPTV van Ziggo of KPN is gewoon legaal.

 

Ik haalde mijn info hier vandaan: https://internetvergelijken.org/iptv/

Daar wordt toch gesteld dat iptv altijd illegaal is. Reden om toch maar aan de schotel te blijven.

 

Ik heb trouwens ergens het vage idee dat de meeste illegale illegale gebruikers niet een abo voor 450 euro op 1 leverancier hadden genomen omdat ze daar het geld niet voor hebben en dat het voor de leveranciers niet enorm veel uitgemaakt heeft. Die kijkers hadden ze 1 maal illegaal waarschijnlijk ook niet gekregen.

Mogelijk dat nu een aantal dubbel illegalen met wat meer geld nu ze gezien hebben wat er geleverd wordt wel een officieel enkel illegaal abo nemen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat ze allemaal hun prijzen nog wat meer verhogen om CEo's (en graai politici in beheerraden) lekker te betalen en er zal nog meer iptv komen. Eentje opgedoekt en 10 in de rij om over te nemen.Zolang ze het niet begrijpen dat er aanvaardbare prijzen en vrije europese mogelijkheden komen (die bij europese wet al bestaan)  zal dit blijven bestaan.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, bellejt zei:

laat ze allemaal hun prijzen nog wat meer verhogen om CEo's (en graai politici in beheerraden) lekker te betalen en er zal nog meer iptv komen. Eentje opgedoekt en 10 in de rij om over te nemen.Zolang ze het niet begrijpen dat er aanvaardbare prijzen en vrije europese mogelijkheden komen (die bij europese wet al bestaan)  zal dit blijven bestaan.

Laat "ze" maar nog veel meer illegale iptv-piraten oprollen en de abonnees flink beboeten! Dat hoop ik. Doen "ze" in Duitsland ook!

 

Verder begrijp ik uit jouw woorden dat jij zelf even gaat bepalen wat "aanvaardbare prijzen" zijn en dat jij dus dingen steelt als je vindt dat de prijs niet "aanvaardbaar" is?

Iets te duur vinden en gewoon accepteren dat dat zo is en van koop af zien en je hebzucht onder controle houden is geen optie?

 

Bizarre redenatie.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat de ‘Premium’ zenders allang geen premium zenders meer zijn! Film! rouleert gewoon iedere 3 maanden zijn pulp en noemt het meteen weer een Premiere…

Probleem is dat als je senior bent je effectief ‘alles wel gezien’ hebt. Je zit letterlijk naar herhalingen te kijken! Bij de publieken hetzelfde. Over de commerciëlen hoef ik al helemaal niet te spreken..

 

De meeste mensen hunkeren gewoon naar iets nieuws. Kijk naar de jeugd, maar ook de senioren.. IPTV biedt dit en daarom vindt het gretig aftrek…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...