Ga naar inhoud


Nee hè…dit kan niet waar wezen: André Rieu komt naar de Emiraten 🥺


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

  • Drs. IJzerbout wijzigde de titel naar Nee hè…dit kan niet waar wezen: André Rieu komt naar de Emiraten 🥺

  • Moderator

Tja, de liefhebbers zullen er blij mee zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Kijk naar de aankondiging op de poster. 
Ik kreeg een akute balverzakking van de schrik. 😰 

Cultuur barbaar. :D

 

Oké je kunt niet van zijn soort muziek houden (1 a 2 minuten vind ik ook al wel genoeg) maar blijkbaar zijn er genoeg mensen in die omgeving die zoiets een keer mee willen maken.

Rieu is ook gewoon een zakenman en er zal geld verdient moet worden en die zal zeker niet voor een handjevol toeristen en 2 kamelen een concert gaan houden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker niet mijn muziek. Maar ik moet er wel bij zeggen dat het programma wat Rieu en en vergeet niet al die vele anderen geven wel indrukwekkend is. Daarom heb ik er zeker respect voor dat dit juist in zovele landen vertoond wordt.

 

Drs. Ijzerbout, ik ging er toch eens kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

André is een bedenkelijk manneke, hij houdt constant zijn "viool" vast

ook als hij zelf niet speelt...

Daarnaast spreekt hij Nederlands met een Engels accent... lachen vaak.

Zijn muziek vind ik helemaal niets dat Wiener gedoe maar hij geeft wel

een podium voor nieuwkomers, Emma Kok is daar één van en dat was

imponerend (let ook op zijn vertalingen...;

 

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige gelijkenis die we we hebben is dat we beide Maastrichtenaren zijn. 
 

Helaas boeit zijn muziek me niet in het geringste. 
Dat komt omdat hij doorgaans muziek van oude meesters in een populair jasje steekt “getuned” voor Jan Onbenul die dat dan mooi vind. 
Ik vind dat je muziek uit de tijd toen het geschreven werd zo moet laten als bedoeld was in die tijd. 
Mozart en co. zouden zich in hun graf omdraaien als ze het zouden horen 👂
Als we over 150 jaar naar de gemoderniseerde van Bohemian Rapsodie van Queen zouden luisteren “opgemooid” naar die tijd ben ik benieuwd hoe we het zouden vinden. 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebeurd dat niet met alle soorten muziek?

Kijk eens wat bijv. een Miley Cyrus allemaal aan oude muziek in een nieuw jasje steekt.

Maar ook veel andere grote bekende wereldhits zijn opgeleukte versies van liedjes die al eens eerder zijn uitgebracht

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...