Ga naar inhoud


Canal Digitaal 3 HBo zenders per 1 oktober


aukemuis

Aanbevolen berichten


Leuk, maar wel weer halfbakken zoals we gewend zijn van CanalDigitaal.

 

Ok, dat HBO OnDemand lastig is met de huidige receivers die CD aanbied is tot daar aan toe maar van de 3 HBO kanalen alleen het eerste kanaal in HD uit te zenden en HBOGO pas later aan te bieden is niet meer van deze tijd. En dat voor 13,95 euro.

 

Mijn inziens hadden ze beter de ontbrekende kanalen van de overige premiumpakketten (Film1/Sport1/Eredivisie Live) kunnen toevoegen dan weer een half compleet pakket aan te bieden.

Sony 46HX920 FullHD LED TV,

Humax iCord HD (320 GB)

Visiosat Bisat G4 Quadro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het wel met Lax eens. Het is leuk, maar als het weer de helft van het pakket is zoals o.a. bij Sport1 en Eredivisie Live dan is dat zonde. Dan heb ik ook liever eerst het hele pakket aan zenders van Sport1 en Eredivisie Live.

 

Wat dat betreft wordt glasvezel of kabel toch steeds interessanter. Terwijl ik toch eigenlijk het liefst bij satelliet blijf....

aangepast door maikel7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, maar wel weer halfbakken zoals we gewend zijn van CanalDigitaal.

 

Ok, dat HBO OnDemand lastig is met de huidige receivers die CD aanbied is tot daar aan toe maar van de 3 HBO kanalen alleen het eerste kanaal in HD uit te zenden en HBOGO pas later aan te bieden is niet meer van deze tijd. En dat voor 13,95 euro.

 

Mijn inziens hadden ze beter de ontbrekende kanalen van de overige premiumpakketten (Film1/Sport1/Eredivisie Live) kunnen toevoegen dan weer een half compleet pakket aan te bieden.

Leuk, maar wel weer halfbakken zoals we gewend zijn van CanalDigitaal.

 

Ok, dat HBO OnDemand lastig is met de huidige receivers die CD aanbied is tot daar aan toe maar van de 3 HBO kanalen alleen het eerste kanaal in HD uit te zenden en HBOGO pas later aan te bieden is niet meer van deze tijd. En dat voor 13,95 euro.

 

Mijn inziens hadden ze beter de ontbrekende kanalen van de overige premiumpakketten (Film1/Sport1/Eredivisie Live) kunnen toevoegen dan weer een half compleet pakket aan te bieden.

 

Helemaal mee eens, ze zijn wel hardleers hé!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, maar wel weer halfbakken zoals we gewend zijn van CanalDigitaal.

 

Ok, dat HBO OnDemand lastig is met de huidige receivers die CD aanbied is tot daar aan toe maar van de 3 HBO kanalen alleen het eerste kanaal in HD uit te zenden en HBOGO pas later aan te bieden is niet meer van deze tijd. En dat voor 13,95 euro.

 

Mijn inziens hadden ze beter de ontbrekende kanalen van de overige premiumpakketten (Film1/Sport1/Eredivisie Live) kunnen toevoegen dan weer een half compleet pakket aan te bieden.

 

Sluit me volledig hierbij aan.

Voor die prijs inderdaad weer een half pakket, bij een kabelboer voor 1 euro meer volledige pakket met alles erop en eraan.

Mooie nieuwe slogan voor die club "De volle mep is het halve werk" :cry:

En ik mis steeds meer zenders die uit mijn pakket zijn gehaald of nog gaan verdwijnen en dan moeten ze HBO alleen in het top pakket zetten en niet in Entertainment pakket, zou gewoon heel normaal zijn als HBO ook aan dit pakket wordt toegevoegd.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat is dan een Toppakket nog waard, als je voor elke nieuwe zender weer extra moet gaan betalen ?

 

M_Z

 

Dit zijn van die tijdelijke acties. Over een jaar ofzo reorganiseren ze de paketten en kun je voor b.v. 85,- alle zenders krijgen, wat dan 15 euro minder is dan alle opties los (om een zij straat te noemen).

 

Eerst melken is altijd de strategie :)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor tv vlaanderen komt er dus weer niets bij.

 

Ik ga dus die handel ook buitensmijten en mss dan maar naar telenet of belgacom aangezien ik hier beide kan nemen.

als je bij tn bent,hou er dan maar rekening mee,dat je diverse keren uit je zetel/bed moet kruipen,om hun bakjes herop te starten.

bij bc,heb ik het in 7 maanden nog maar één keer gehad.

ik heb aan beiden niks,met mijn verhuis,weet ik nog niet,of ik het zal kunnen nemen.ik bedoel ip tv.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb TN gehad , nooit meer . Trage rommel receivers die regelmatig vast hangen en traag zijn( of je moet de utp uittrekken en ze lopen gelijk een speer ) . En dan die ellendige banners van DRUK ROOD enz . Nee nooit meer .

BGC heb ik geen ervaring mee , ik zit te ver van de centrale om er aan te beginnen . Dit zou teveel impact hebben op mijn download snelheid voor internet . Dus het blijft hier TVV .

 

Wat HBO betreft , zitten die niet exclusief bij telenet in vlaanderen ? , dacht van wel ( geen idee of BGC deze in het aanbod heeft ) .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor tv vlaanderen komt er dus weer niets bij.

 

Ik ga dus die handel ook buitensmijten en mss dan maar naar telenet of belgacom aangezien ik hier beide kan nemen.

 

Ik ben er ook rouwig om dat er voor ons niets bijkomt. En ik vind ook dat ons toppakket zijn geld niet meer waard is. Daaruit volgend overweeg ik dezelfde stap als jij te zetten. Vanaf 14 september zijn het weer Happy Weeks bij BGC. Wie weet geven ze BGC tv dan gratis :-)

 

Je moet eens gaan zien op de website van CD. Wat de Hollanders moeten betalen voor hun beetje meer is ook niet min.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...