Ga naar inhoud


OpenPLi stopt met images voor nieuwe DMM boxen


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Op hun website geeft het team aan geen images te zullen maken voor de nieuwere v2 modellen.

Komende of nieuwere modellen zullen ook niet ondersteund worden.

De huidige images worden nog bijgehouden zolang er geen ingrijpende wijzigingen hoeven te

gebeuren.

 

 

Dit zat er al tijden aan te komen.

Ze hadden er altijd al moeite mee sinds DMM de zaak closed source heeft gemaakt.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jammer maar ik begrijp het wel,Om een gedeelte op slot te gooien zoals Dmm doet is ook belachelijk.

Ik heb de indruk dat DMM qua omzet wel betere tijden hebben gekend, dus lijkt me de houding van DMM in deze erg  kortzichtig.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kost DMM sowieso klanten omdat ze te lang geen nieuwe producten hebben aangeboden. Kan me ook vinden in de stelling dat de glorietijd van DMM ten einde is. Deze teloorgang is al begonnen met de productie in China. Hierdoor kwamen de clonen (van al dan niet beroerde kwaliteit). Vervolgens de boel denken te redeen door de boel Cl;osed Source te houden waardoor innovatie de kop wordt ingedrukt.. Kijk wat bijvoorbeeld een OpenPli kan met de box en wat een originele image slechts kan..

 

DMM stond vroeger voor degelijke hardware kwaliteit innovatie en design. Buiten de hardware kwaliteit is er niets extra meer over..

Link naar reactie
Delen op andere sites

is heel jammer, ze hebben teveel concurrentie nu.

Vind je het gek met die prijzen van DM.

Kappote elko`s, voedingen die er mee ophouden,tuners die er de geest aan geven etc....

Voor die prijs mag je best iets meer verwachten(kwaliteit) en service.

Dus waarom zoveel betalen voor een DB.???

Ze gooien hun eigen glazen in met hun beleid en prijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De after sale service van DMM vind ik wel top.

 

Sjaak, die xtrend 4000 heeft mijn DM500HD vervangen.

De dreambox voelt wel degelijker aan

maar de xtrend werkt hetzelfde ,voor slechts 139 euro kocht ik deze benelux uitvoering nieuw.

 

Die xtrend 10000 lijkt mij ook wel ;-)

Probleem is dat je een qua hardware inmiddels ingehaalde DM8000 nu niet goed kwijtraakt met alle concurrentie.

 

Ik zal dus pas een opvolger kopen als de 8000 echt op is.

En ik geloof dat dat nog wel even duurt.

 

Daarnaast weet ik niet of ik nog wel zo'n investering in satelliet tv wil doen nu CD alles langzaam dichttimmert.

 

Wat ik ze overigens vanuit hun standpunt niet kwalijk kan nemen.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen canaaldigitaal gaat naar "the next level" wereldwijd wordt op dit moment (beperkt) ge-experimenteert met nieuwe coderingen om het kaartsharen tegen te gaan. Dat is de ware bedreiging voor de enigma ontvangers.

Het is nu nog slechts gekibbel over kwaliteit en wat is beter maar als straks het beeld zwart is en blijft is het einde van alle enigma boxen heel erg snel bereikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien, maar dat zien we tzt dan wel.

 

Feit is dat OpenPLi nu minder actief verder gaat met de dreamboxen.

Mijn 8000 loopt lekker op OpenPLi 4.0.

Beter dan met 3.0

en ik hoop dat ie dat blijft doen.

Ik heb de huidige image iig gesaved zodat ik hem er altijd weer op kan zetten mocht het nodig zijn.

 

@Gerrit Vermeulen.

Ik adviseer je een xtrend.

 

VU is ook prima maar ietsjes duurder.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...