Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

    • Sat4all vriend

    Oscam op originele AIO image Dreambox One

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 1,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    cccam voor andoid tv

      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 2,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    Fransat 1 2 3 4 23

      • Sat4all vriend
    • 330 reacties
    • 79,4k weergaven
    • Sat4all vriend

    Fransat module CI+1.3 krijgt geen update. 1 2 3 4 6

      • Sat4all vriend
    • 87 reacties
    • 13,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Fransat CI+ Module

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1,5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 13 reacties
    • 1,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    Paramount channel met oscam mogelijk?

      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 2,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    regionaal zenders

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 24,4k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 2,6k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 4,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    Config oscam bij VTI 15.0

      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 787 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,4k weergaven
    • Sat4all vriend

    Nieuwe oscam plaatsen/oude verwijderen

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    seca kaart kapot? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 27 reacties
    • 3,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    Geen beeld op Tipik en RTBF

      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 1,4k weergaven
    • Sat4all vriend

    softcam voor gigablue

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 986 weergaven
    • Sat4all vriend

    oscam versie

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Oscam issue

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven


  • Berichten

    • In Nederland moeten we allemaal verplicht aan de warmtepomp, een soort airco.   In Engeland ondertussen.... https://www.telegraaf.nl/buitenland/lokale-overheid-engeland-laat-aircos-vanwege-milieu-van-huizen-halen/157772858.html   Lokale overheid Engeland laat airco's ’vanwege milieu’ van huizen halen. Een woordvoerder van de gemeente zei dat er ’geen enkele reden’ was voor extra verkoeling en dat ze in strijd waren met ’het beleid’. Veel ambtenaren beroepen zich op een plan van de burgemeester van Londen uit 2021 waarin staat dat airco’s ’zoveel mogelijk voorkomen moeten worden’.   De krant sprak met airco-installateurs die vertelden dat ze in de stad op meerdere plekken vrijwel nieuwe installaties moesten verwijderen, omdat de eigenaar door de gemeente was aangeschreven.
    • W.A. van Buren is ondertussen ook omgeschoold op de Airbus en is zijn typerating voor de 737 kwijt. Of hier een vliegtuig bij het brevet van W.A. gezocht wordt?
    • De huiskamer. (in de nacht staat de AC in de huiskamer uit.) In een 160 jaar oud huis met massieve muren van 90 cm dik warmt de zon de massa aan de buienkant op. Zonder AC in de nacht zie je hoe snel de muren hun warmte naar binnen afgeven.  
    • of kijken welke politieker zijn bankrekening gevuld wordt
    • badhanddoek op stoel en gamen met een fris drankje of hete thee earl gray
×
×
  • Nieuwe aanmaken...