Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.470 onderwerpen in dit forum

• 8 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 2k weergaven
  1. keuze in-ear voor Ipod 1 2

• 17 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 15 reacties
    • 2,7k weergaven
  2. Waar is 24 seizoen 7 gebleven?

• 9 reacties
    • 2,7k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 96 reacties
    • 166k weergaven
    • 0 reacties
    • 883 weergaven
    • 4 reacties
    • 164,8k weergaven
  3. opsporing verzocht

• 13 reacties
    • 6,1k weergaven
    • Sat4all vriend

Slecht nieuws voor alle domino fans 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 34 reacties
    • 5,1k weergaven
  4. wma to mp3

• 3 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 16 reacties
    • 9,1k weergaven
    • Sat4all vriend

waar is Ome Merde? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 30 reacties
    • 7,8k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 69 reacties
    • 16,4k weergaven
    • 49 reacties
    • 8,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 3,2k weergaven
  5. pluim voor de ereleden

• 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

welk liedje 1 2

• Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 10,5k weergaven

• Telenet en TV Vlaanderen, allebei CI+ dus het lijkt me aannemelijk dat het werkt maar het zou fijn zijn als iemand dat kan bevestigen.     Van de meeste terugkijkdiensten kan gedownload worden en er zwerft misschien links of rechts iets rond aan torrents of zo, maar NPO/VTM/Play is allemaal 25p, daar ga ik voor interlaced materiaal niet naar kijken. En NPO of BBC loopt aan minder dan een minuut per uur door VideoRedo, alle downloadopties die ik ken zijn véél trager. Bovendien vereisen ze meer nabewerking, door issues als ontbrekende uitzenddatum of underscores die ongevraagd spaties opvullen (hallo, BBC). 
    • Tv Vlaanderen bied dit aan via een CI+ module, die werkt enkel met een aangepaste optie om in te stellen op je box met een image, CIplishelper kan je daarbij helpen maar weet niet of de CI+ module van tv Vlaanderen en Canal digitaal worden ondersteund, Telenet hun CI+ module wordt ondersteund dus er is een kans dat de satelliet aanbieder dat ook is. Er bestaan nog opties dan screen recording voor programma’s die we hier niet mogen bespreken denk ik, daarmee duurt het niet lang 😉
    • Dit kan in verschillende subfora, ik zet het hier maar verplaats als het elders beter past.    Ik woon bij mijn ouders. Ik heb lineaire kabel-tv van Telenet, die ik ontvang met een CI+-kaart in mijn VU+. Die kaart gebruik ik vooral om opnames bij te houden van de NPO, en in mindere mate de Vlaamse commerciëlen.    Mijn ouders kijken met een eigen ontvanger van Telenet. Die hebben ze vorige week vervangen. Nu blijkt dat Telenet in dat geval de CI+-kaarten uitschakelt en in plaats daarvan de eigen ontvanger wil pushen. Dat zijn dichtgetimmerde systemen, voor mij niet bruikbaar.    De makkelijkste optie lijkt om het goedkoopste abonnement te nemen bij TV Vlaanderen. Dan kan ik volgens mij gewoon verder werken zoals ik tot nu toe deed.  Klopt dat, of zie ik iets over het hoofd?   Suggesties voor alle andere opties om mijn doel te bereiken, zijn welkom: kwalitatief acceptabele bestanden van NPO, en eventueel VTM en Play, liefst zo vlot mogelijk verwerkbaar.    Waar ik al aan gedacht heb: Telenet wil mijn CI+-kaart niet opnieuw activeren.  Telenet wil ons niet terugschakelen naar het systeem dat we tot nu toe gebruikten.  DVB-T bestaat niet meer in België. Ik woon te ver van de grens voor de Nederlandse DVB-T. Proximus werkt (volgens mij) uitsluitend op hun eigen boxen.  Ik ken geen terugkijkdiensten waar NPO te zien is in 50p; weet iemand dat van NL Ziet of de eigen Telenet-terugkijkapp?  Downloaden van NPO Start is niet te doen, het verwerken duurt tien keer langer dan een ts uit een lineaire stream halen en het is bovendien slechts 25p.   Hoe lang TVV nog lineair blijft aanbieden is ook maar de vraag, maar Telenet wilde toch al tegen 2030 van DVB-C af dus als ik tot ergens in die tijd via satelliet verder zou kunnen dan zou ik dat al heel wat vinden. 
    • https://www.satellite-calculations.com/Satellite/Catalog/catalogID.php?43228 uitzonderlijke skew!!!
    • Mijn fout. Ik heb dit op zondag versturd, maar dat was al de laatste dag.
  • Nieuwe aanmaken...