Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.296 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 5,4k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 581 reacties
    • 451,1k weergaven
    • Sat4all vriend

CanalDigitaal HD zenders op 23,5E niet zichtbaar 1 2

• Sat4all vriend
    • 27 reacties
    • 47k weergaven
    • Sat4all vriend

Problemen bij tvv? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 35 reacties
    • 20,3k weergaven
    • Sat4all vriend

Welke set voor mijn ouders?

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 7,2k weergaven
    • 7 reacties
    • 33,3k weergaven
    • 23 reacties
    • 30,7k weergaven
    • Sat4all vriend

NPO Doc en NPO politiek op zwart? 1 2

• Sat4all vriend
    • 23 reacties
    • 25,3k weergaven
    • 8 reacties
    • 6,8k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 28,6k weergaven
    • Sat4all vriend

Terugbetaling CanalDigitaal

• Sat4all vriend
    • 13 reacties
    • 7,4k weergaven
    • Sat4all vriend

Bestaat HD-Light van CDS nog? 1 2

• Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 14,5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 6,9k weergaven
    • 4 reacties
    • 4,5k weergaven
    • Sat4all vriend

Nieuwsbrief CanalDigitaal dec. 2014

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 10,5k weergaven
    • Sat4all vriend

Blokvorming CD zenders

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 7,4k weergaven
    • Sat4all vriend

Steeds miserie met vt4, 2be, vijf 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 38 reacties
    • 40,8k weergaven
    • 7 reacties
    • 29,5k weergaven
    • 16 reacties
    • 15,1k weergaven
    • Sat4all vriend

Tariefsaanpassing CDS? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 39 reacties
    • 16,6k weergaven

• Panalen zijn zo goedkoop, dat elk dakdeel benut moet worden. Zeker als je het zelf kan doen. De prijzen gaan voorlopig niet zakken en icm een accu gouden formule.
    • In totaal 12019 zenders waarvan 3017 voor Europa. Allen alfabetisch gerangschikt. Er zijn ook diverse streams van Nederland en België. Speelt prima in windows , de streams kun je ook downloaden als m3u bestanden en gebruiken in je zenderlijsten. https://code2app-real.lovable.app/      
    • De accijns op brandstof is een grote inkomstenbron van de overheid, inderdaad met zonnepanelen de auto laden is een probleem voor hun inkomstenbron, ze schuiven de antwoorden niet voor niets alles voor zich uit voor een beslissing tot verlaging van de accijns, dus tanken in het buitenland blijft voorlopig goedkoop ten opzichte van Nederland. Echter hoeveel mensen kunnen hun auto opladen met zonnepanelen ? Het merendeel met een elektro bak is toch afhankelijk van de infrastructuur dus laadpalen omdat ze nu een maal de auto gebruiken overdag en wanneer de zon minder kracht heeft die auto niet meer vol kan laden.  Hoe ze de elektro bakken gaan belasten door het gebruik, zou kunnen via kilometerheffing maar dan komt al snel de wet AVG om de hoek kijken bij particulier gebruik.  Ik moet voor ons bedrijf voor 2 werknemers een nieuwe auto aanschaffen en een elektro bak zou kunnen echter in de wijk waar ze wonen kan geen uitbreiding worden geleverd omdat de kabels niet toereikend zijn (bij een pas 2030). Dus optie 2 een PHEV dan maar zodat ze hier op ons bedrijf kunnen laden en als ze een week buiten de deur werken toch maar die dure peut erin kunnen gooien, onze klanten dienen wel geholpen te worden.  
    • Wanneer ik kijk naar de opbrengst van mijn 12 panelen zou ik in de winter niet ver komen.  
    • de utopie van onbekwame EU leiders dat ze de wereld gaan redden van het milieu verval terwijl de ganse wereld gewoon doorgaat op dezelfde manier maar EU wil geld van de burger binnenhalen om uit te delen aan vriendjes en zichzelf en de werkende klasse naar de middeleeuwen terug sturen
  • Nieuwe aanmaken...