Ga naar inhoud


NPO Doc en NPO politiek op zwart?


all4sat
Ga naar oplossing Opgelost door erwin05-verwijderd,

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Werkt gewoon.

NPO Politiek zendt alleen uit van 6-18 uur.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, flink wat mensen weten niet dat een aantal NPO-zenders in deeltijd uitzenden, zie de lijst van CanalDigitaal.
NPO Doc is 7 dagen per week 24uur per dag in de lucht, zie dezelfde zenderlijst:

http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-hd-zenderlijst-tv-radio.pdf

post-60869-0-49666600-1415561793.png

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer van nostalgienet, doordat ze uitzenden als ik moet werken kan ik niet meer van de nostaligische beelden genieten in het weekend... en nee ik ga ze niet opnemen. Ze zullen wel voor doelgroep bejaarden bedoelt zijn. Die hebben weekend geen tijd want dan zit het nageslacht ze bezig te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus zonder iets te laten weten op zwart.

Typisch voor de M7 Group.

Spijtig dat ze een monopolie hebben, de pipo's.

Bij welke provider zit Doc dan wel in het basispakket?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou ik niet weten, ik heb het over canal digitaal, dat is toch het forum hiervoor?

Komt bij dat ik het tot voor enkele dagen geleden het altijd gewoon heb kunnen ontvangen,

Dat was ook de reden van het starten van deze topic.

En dank zei Erwin05 weet ik nu waarom.

geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou ik niet weten, ik heb het over canal digitaal, dat is toch het forum hiervoor?

.

Jawel, maar ik ken geen enkele provider waar Doc wel in een basispakket zit.

Bij CDS trouwens ook niet volgens mij, want hij zat in het Themapakket.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, maar ik ken geen enkele provider waar Doc wel in een basispakket zit.

Bij CDS trouwens ook niet volgens mij, want hij zat in het Themapakket.

 

officieel niet, Maar deze 2 zenders waren jaren te ontvangen met het basis pakket.

 

Net zoals Animal planet die op 1 aug ook op zwart ging. En nu blijft nog over Cartoon network, deze is ook te ontvangen met het basis pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dus jarenlang iets kunnen bekijken waar je geen rechten voor had.

Je had er ook blij mee kunnen zijn dat je het al die tijd hebt kunnen bekijken.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, dat is maar net waar je het referentiekader legt, net zoals voor de ene gebruiker de brug dicht is als die voor de andere gebruiker open staat. ;)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

officieel niet, Maar deze 2 zenders waren jaren te ontvangen met het basis pakket.

 

Dan heb je dus geen recht om het abonnement tussentijds te beëindigen, want de zenders hoorden er bij voorbaat niet in thuis.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het enige probleem met Canaldigitaal is om te weten te komen welke zender er in welk abonnement zit.

Alleen voor nieuwe abonnementen is die informatie te vinden, maar mijn abonnement stoelt nog op het  settop+thema/HD pakket, op een gegeven moment veranderd in het losse HD pakket met voor de oude thema pakket kijkers tegen een kleine extra prijs nog wat zenders uit het oude thema pakket.

Dat geheel ondertussen veranderd in het familie pakket + het losse HD pakket + de uitzonderingen uit het thema pakket.

(Om dan nog maar niet te spreken wat je dan kunt zien op je extra kaart (zonder HD).

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...