Ga naar inhoud


Sky Duitsland: grootste klanten toename ooit


Snoopy

Aanbevolen berichten

Heb een adres in duitsland en voor het hele sky pakket ex sport betaal ik 332,00 euro per jaar, en je krijg er wat voor ,canaal digitaal zijn gewoon een stelletje bandieten.

voor een canaldigitaal pakket met 1 derde van de zenders ,betaal ik 720 euro en ik zit dan niet de hele avond naar die stom vervelende kwisjes te kijken .

heb ook sky engeland deze is nog mooier.

 

Wat doen we met die Fransen, overal bemoeien ze zich mee ,zijn peper duur en niet te vertrouwen

 

SKY GA ZO DOOR,IK HEB WAAR VOOR MIJN GELD

aangepast door devisser
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een Appel is geen Peer en een Peer geen Appel,

 

Dus stoppen met dat stomme vergelijken,

 

Pas als Sky DE exact de zelfde zenders doorgeeft als CD kan je vergelijken.

daar ben ik het niet mee eens, dit is wel een vergelijk en vooral geen stom vergelijk . hier word wel ter dege appels met appels vergeleken.

TV zenders zijn tv Zenders , als het nu duits engels of nederlands is , alleen het zender aanbod bij canaal digitaal is veel kleiner en duurder en slechter.

Ik heb zo'n idee dat je je wekgever verdedigt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn werkgever verdedig ??

 

Ik ben de directeur van CD !!!

 

TV zenders zijn tv Zenders

 

Dus als Afghanistan tv hier zijn pakket aan gaat bieden en het is goedkoper dan.......

 

alleen het zender aanbod bij canaal digitaal is veel kleiner en duurder en slechter.

 

Aha,, maar ik hoor Clint Eastwood liever No of Shit zeggen dan NEIN of SCHEISSE..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DeBeek,met alle respect,bijna ALLE Sky Deutshland kanelen hebben AC3/Doby Digital en dan heb ik het over ECHTE DOLBY DIGITAL en niet die shit die CA/TVV uitzend,en deze zowel in Deutsch en in ORIGINEEL taal Dolby Digitaal,dus FYI Als jij Clint "No shit" wilt horen zeggen,dan kan dat zelfs in Dolby Diigitaal..

 

En even On Topic,ik zit voor het weekeind hier in London en overal zie je dus de TV aanbiedingen zoals we die ook in NL en Belgie hebben,ik wil jullie geen hartinfarct bezorgen maar hier zomaar even eentje:

 

BT biedt aan 70 zenders,waaronder heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel HD,eerste 3 maanden 4 Pound (6 euro?) en darana 20 pound (30 euro)...Oftewel we worden goed genaaid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

BT biedt aan 70 zenders,waaronder heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel HD,eerste 3 maanden 4 Pound (6 euro?) en darana 20 pound (30 euro)...Oftewel we worden goed genaaid...

 

Alleen is BT geen SAT aanbieder maar freeview, vergelijking valt af.

 

Het grootste aantal van hun zenders (waar je voor betaald) zijn gewoon gratis van de sat te halen (freesat) waaronder 3 HD zenders (binnenkort meer)

 

en deze aanbieding is tv/telefoon/breedband internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dat CD duurder is als de buitenlandse maatschappijen kan ik nog wel begrijpen.

Ook al weet ik dat de pakketten kwalitatief niet hetzelfde zijn.

 

Sky heeft wel ff wat meer betalende klanten om de kosten onder te verdelen.

Dan denk ik aan personeel, transponder huur, apparatuur om het beeld bij de klant te krijgen etc etc etc.

Hoeveel hoger de prijs (procentueel) van CD dan zou mogen zijn ten opzichte van de buitenlandse providers kan ik zo niet zeggen.

Daar kan alleen iemand die alle jaar cijfers van beide providers heeft wat zinnigs over melden.

 

@ Dirkie73

 

Bij sky DE kun je idd kiezen tussen Duits of de originele taal (soms met Duitse ondertitel)

De originele taal is niet altijd Engels.

 

Persoonlijk zou ik absoluut kiezen voor het volledige Engelse sky pakket met daar Ned 123 als FTV erbij.

En zodra dat officieel kan en mag gaat dat ook gebeuren.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alventali,bedankt voor je duidelijke uitleg,nou bij deze heeft Sky UK (wat mij betreft DE ook) 2 potentiele klanten erbij,zit vandaag bij mensen thuis en die hebben de hele pakket,sport,movie en entertainment,maandelijks 46 pound,maar ik ben echt jaloers,voor zon pakket heb ik dat graag over!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik Wil wel de mogelijkheid houden om mijn STB-pakketje te behouden tegen de zelfde of lagere prijs.

 

Ook het Nederland 1, 2, 3, 1HD, 2HD en 3HD moeten vrij in een pakketje blijven.

 

Op die voorwaarde heb ik er totaal geen problemen mee.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het meestal met jouw eens, maar nu maak je toch een fout.

 

je kunt een tweede kaart aanschaffen, gelijk abbonement als de hoofdkaart, deze kost dan 12€ maandelijks

bron info post Sky en website sky.de

 

greets guy

 

OEI...

ik heb inderdaad een fout gemaakt @all

maar guykers heeft gelijk

heb net mijn nieuwe rekening gekregen en daaruit blijkt dat het 12euro/mnd is

bei Sky-GO Zu den 12 Euro mtl. kommen dann noch 19,90 Euro Aktivierungsgebühr und weitere 9,90 Euro Versandkosten hinzu.

nu ja, ik schaam mij... :sick:

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...