Ga naar inhoud


Statistieken, voor wie dat interesseert!


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Zo af en toe krijgen we haatmail van mensen die (over het algemeen geheel terecht) een waarschuwing hebben gekregen.

Regelmatig moeten we dan lezen dat ze wel naar een ander forum gaan, want 'sat4all is toch al niets meer'.

 

Nu we sinds 2 maanden heel exact kunnen loggen hoeveel leden inloggen en hoeveel echte unieke bezoekers we op deze site mogen verwelkomen, hier de statistieken:

 

We hebben een tijdje geleden ongeveer de helft van de gedurende de afgelopen 5 (tot 7?) jaar op sat4all geregistreerde accounts opgeruimd. De account die er nu nog zijn, werden de afgelopen 12 maanden daadwerkelijk één of meerdere keren gebruikt. Hetzij door slechts in te loggen, hetzij door een bericht te plaatsen.

 

De afgelopen (vandaag exact) 2 maanden zijn van die accounts 5.531 leden daadwerkelijk ingelogd.

 

Het aantal echt unieke bezoekers de afgelopen 2 maanden is 24.057. Dat is dus inclusief de leden die in die periode ingelogd zijn.

 

Gemiddeld hebben we op de site 8.231 unieke bezoekers per dag die dan samen weer gemiddeld 1929 verschillende topics per dag bekijken. Daaruit blijkt dat we relatief veel trouwe terugkerende bezoekers hebben.

 

De afgelopen maand, werden er gemiddeld 311 nieuwe berichten per dag geplaatst.

 

De gemiddelde tijd die een bezoeker per bezoek op de site doorbrengt is 3:59, ofwel bijna 4 minuten. Dat lijkt weinig maar is juist heel erg lang.

 

Het gaat dus ondanks een sterk krimpende Satelliet-TV markt nog niet zo slecht met sat4all.com ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zijjn er andere sites dan? :P Ik heb hier al veel bij geleerd, en nog...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er ook statistieken van het aantal aangeklikte advertenties?

Ik word hier nogal lastig gevallen door reclames van de lokale kabelboer(glas) en die probeer ik nu sinds enkele dagen failliet te klikken.

Ik zou wel willen weten of me dat inderdaad gaat lukken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat dus ondanks een sterk krimpende Satelliet-TV markt nog niet zo slecht met sat4all.com ;)

 

Sterk krimpende satellietmarkt mag dan misschien wel in NL zo zijn, maar wereldwijd betwijfel ik dit zeer.

Zeker met de komst van IP based satellite TV in de komende jaren en enorme kapaciteiten in de KA band tbv IP trunking zie ik geen krimp. Kijk eens wat satellieten providers zoals Yahsat aan kapaciteiten aanbieden.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gemiddeld hebben we op de site 8.231 unieke bezoekers per dag die dan weer gemiddeld 1929 verschillende topics per dag bekijken. Daaruit blijkt dat we relatief veel trouwe terugkerende bezoekers hebben.

 

en

De gemiddelde tijd die een bezoeker per bezoek op de site doorbrengt is 3:59, ofwel bijna 4 minuten. Dat lijkt weinig maar is juist heel erg lang.

 

Ok... dus een gemiddelde bezoeker bekijkt 1929 topics per dag in 4 minuten? :)

 

Snelle jongens hier...

 

Maar even goed: mooi dat er nog zoveel activiteit is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie cijfers jongens.

 

De afgelopen (vandaag exact) 2 maanden zijn van die accounts 5.531 leden daadwerkelijk ingelogd.

 

Ik moet wel bekennen dat ik bijna dagelijks de site bezoek maar dat ik niet dagelijks inlog, gewoon even een blik werpen en weer weg.

Maar dan wel weer meer dan 4 min. per bezoek. :)

 

We hebben een tijdje geleden ongeveer de helft van de gedurende de afgelopen 5 (tot 7?) jaar op sat4all geregistreerde accounts opgeruimd. De account die er nu nog zijn, werden de afgelopen 12 maanden daadwerkelijk één of meerdere keren gebruikt. Hetzij door slechts te loggen, hetzij door een bericht te plaatsen.

 

Graag nog wat meer cijfers :D

 

 

- Hoeveel leden zijn er sinds de start van Sat4all ooit ingeschreven ? Ik neem aan dat 14904 de actieve leden zijn van het afgelopen jaar.

(Dus dat is de helft ? Dus maar 30000 in al die jaren ? Hebben er toch veel meer gehad ?

 

Verder lees ik 5 tot 7 jaar.

Volgende week woensdag 19 dec. 2012 ben ik welgeteld 10 jaar en 1 maand een :) :) :) member van Sat4all.

Op naar de volgende 10.

 

Grtz en ga zo door.

aangepast door DreamHummie

Octagon SF8008m - Wave Frontier T90 - 1.20Mtr no name.

30 W - 0.8 W - 4.8 E - 7 E - 9 E - 10 E - 13 E - 19.2 E - 23.5 E - 28.2 E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...