Ga naar inhoud


Syfy en 13th street weer terug bij CanalDigitaal!


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Na 13Th Street en Syfy, vraag ook 24kitchen, Xite en Meiden van Holland bij CDS?

dat hoop ik CDS winst van Digitenne en goedkoper.  

aangepast door meijelsat

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mooi, zouden ze dan doorgaan waar ze gestopt zijn met uitzenden, dan kan ik weer stargate atlantis volgen ;)

ze zijn nooit gestopt met uitzenden, je zit dus met een gat van minimaal één jaar ......

er wordt (gelukkig) wel veel herhaald, als je iets gemist hebt van SG Atlantis, dan komt dit vroeger of later wel terug.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mijn geluk niet op. Wat een geweldig nieuws!

Ik was al meerdere keren vanwege ontwenningsverschijnselen bij mijn lijfarts.

Dit had ik nooit durven hopen. Wat is het leven toch mooi!

Ik ga van puur geluk mijn kamelen melken.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij moest eens weten Pukje, overal zijn aliens.

misschien jij er wel een :blink:  :blink: :blink:  :blink:  :laugh:  :laugh:  

 

gr.

henk

 

p.s. ik ben ook blij dat ze weer terug komen...

nu nog discovery world en science dan heb ik helemaal blij.....

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Helaas allemaal te laat. De kabel ligt hier inmiddels al binnen omdat er teveel zenders verdwenen de laatste tijd. Bovendien zijn Sport1 en Film1 nog steeds geen complete pakketten. Dus nog even mijn abonnemen uitzitten (na iedere wijziging zit je er weer 12 maanden aan vast) en dan is het exit CDS.

 

Erg jammer, maar met zo'n onbetrouwbare partner blijf ik geen zaken doen.

 

Tja, alle waarde naar zijn geld zullen we maar zeggen dan:

 

UPC

Basisabonnement                  € 18,20

Interactieve Digitale TV Royaal  € 15,50

Horizon ipv Mediabox             € 7,50 of

Mediabox met Opnemen en pauzeren € 5,-

Film1+Sport1 pakket              € 24,75

HBO                              € 15,-

Totaal:                          € 78,45 per maand of zonder HBO: € 63,45 per maand

 

Ziggo

TV Standaard                     € 17,70

TV Extra                         € 13,50

Film1+Sport1                     € 24,95

HBO                              € 15,50

Totaal:                          € 71,65 per maand of zonder HBO: € 56,15 per maand

 

Caiway

Basic TV                         € 18,75

Experience pakket                € 10,50

HD Recorder ipv HD ontvanger     €  3,50

Film1+Sport1                     € 27,10

HBO                              niet beschikbaar!

Totaal:                                                           € 59,85 per maand

 

Delta

Basisabonnement                  € 17,25

Pluspakket                       € 10,50

Film1+Sport1                     € 22,50

HBO                              € 15,50

Totaal:                          € 65,75 per maand of zonder HBO: € 50,25 per maand

 

 

Canal Digitaal

TopHD Brits (incl. HD-recorder)             € 55,95 per maand

 

of zonder HBO:

EntertainmentHD Pakket (incl. HD-recorder)               € 29,95

Film1 (incl. Film1 Go)                                   € 13,95

Totaal                                                            € 43,90 per maand

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Upc heeft nieuwe abonementen, deze prijzen zijn van vorige maand!

Ik heb ze van de site gehaald op het moment van schrijven van het bericht.

Kortingen over de eerste paar maanden niet meegenomen (want uiteindelijk ga je toch deze prijzen betalen) en puur alleen naar TV gekeken, dus niet gecombineerd met internet en/of telefoon.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, alle waarde naar zijn geld zullen we maar zeggen dan:

Canal Digitaal

TopHD Brits (incl. HD-recorder)             € 55,95 per maand

 

of zonder HBO:

EntertainmentHD Pakket (incl. HD-recorder)               € 29,95

Film1 (incl. Film1 Go)                                   € 13,95

Totaal                                                            € 43,90 per maand

zie bericht boven... voor de hele tekst

 

Maar uh mensen wat is hier aan de hand

TopHD Brits een nieuwe standaard als abonnement!

of is het een nieuwe reclame spreuk, met de britten om de tuin geleid

 

enkele maanden geleden was de ontvangst identiek, echter de prijs anders.

 

inclusief HD recorder 0_crying.png

Always The Sun

The Stranglers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie bericht boven... voor de hele tekst

 

Maar uh mensen wat is hier aan de hand

TopHD Brits een nieuwe standaard als abonnement!

of is het een nieuwe reclame spreuk, met de britten om de tuin geleid

 

enkele maanden geleden was de ontvangst identiek, echter de prijs anders.

 

inclusief HD recorder 0_crying.png

 

TopHD Brits is er al een tijdje dacht ik.

Er is ook nog het "gewone" TopHD, is €2,50 duurder, maar dan heb je wel twee ontvangers (waarvan één een harddiskrecorder) in bruikleen en twee smartcards maar dan uiteraard weer geen Triple-sat-schotel maar een Duo-sat-schotel erbij.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

XS4all op glasvezel 100 heb ik.

Dat is volgens mij gewoon KPN

Heb 4  hd recorder Motorola VIP1853 ..... voor de 3e en 4e betaal ik € 4.07 per maand per stuk

met basis en plus pakket

 

 

XS4ALL
Televisie Basisabonnement  met recorder Motorola ( 56 zenders + 12 HD)       € 15.25
Plus pakket                  (24 zenders)                                    € 10,16

 

HD Extra pakket              (12 HD zenders)                                 €  7.63

Entertainment pakket         ( 6 zenders)                                    €  5.08

Natuur en Documentaire pakket (6 zenders)                                    €  5.08

Erotiek                       (4 zenders)                                    € 10.16 

Film1                      (8 zender waarvan 3 HD)                           € 15.00
HBO   + hbo go             (3 hbo + 3 hbo go)                                € 15,25

SPORT 1                    (8 zender waarvan 2 HD)                           € 15.00

FOX Sports pakketten(3 kanalen NL 17.50 of 2 kanalen Internat. 12.50) ALLES ->  € 25.00

 

Hindi                      (6 zenders)                                       € 15.25

Turks                      (7 zenders)                                       €  7.63

aangepast door dutchyme
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, interactieve tv aanbieders, zoals XS4all, die heb je ook nog natuurlijk...

Had bij de Consumentenbond nog gelezen dat XS4all wel als de op één na beste provider wordt beoordeeld.
En qua beeldkwaliteit de beste, voor HD nét iets beter dan Canal Digitaal zelfs. Dat vind ik op zich best een prestatie voor TV via xDSL. Ik vraag me af of dat wel haalbaar is als er geen snelle ADSL2+ of VDSL-aansluiting leverbaar is op jouw adres.


Bij XS4all ben je dus kwijt (uitgaande van bovenstaande tarieven):

 

Televisie Basisabonnement  met recorder Motorola ( 56 zenders + 12 HD)       € 15.25
Plus pakket                  (24 zenders)                                    € 10,16

HD Extra pakket              (12 HD zenders)                                 €  7.63

Entertainment pakket         ( 6 zenders)                                    €  5.08

(Entertainment pakket is niet nodig, die zenders zitten al in het Plus pakket)
Natuur en Documentaire pakket (6 zenders)                                    €  5.08

(Natuur en Documentaire pakket is niet nodig, die zenders zitten al in het Plus pakket)
Erotiek                       (4 zenders)                                    € 10.16 
Film1                      (8 zenders waarvan 3 HD)                          € 15.00
(De 3 HD zenders zijn wel HD-versies van dezelfde SD-zenders, dus zitten er in feite 5 zenders in dit pakket)
HBO   + hbo go             (3 hbo + 3 hbo go)                                € 15,25

SPORT 1                    (8 zender waarvan 2 HD)                           € 15.00
(De 2 HD zenders zijn wel HD-versies van dezelfde SD-zenders, dus zitten er in feite 6 zenders in dit pakket)

Totaal dus €88,45. Zonder HBO: €73,20

Ik kan me ook voorstellen dat je als je dit wilt vergelijken met Canal Digitaal een aantal pakketten eruit kan laten omdat die (deels) zenders bevatten die ook niet bij Canaal Digitaal beschikbaar zijn:

Zonder HD extra pakket, zonder Erotiek pakket:€70,66 (met HBO) of €55,41 (zonder HBO)

 

Vergeet niet dat je voor TV bij XS4all wel verplicht ook een internetaansluiting via XS4all moet hebben van minimaal €30,50
Bij Canal Digitaal kan je zelf kiezen hoe en via wie je internetaansluiting loopt (dus goedkoper).

Maar zoals ik al schreef, alle waarde naar zijn geld, want je hebt wel een uitgebreider zenderaanbod en meer HD-zenders (al dan niet upscaled).
Ik ben het dus ook wel eens dat (gezien de concurrentie) Canal Digitaal meer zenders zou moeten aanbieden maar ik begrijp ook dat de markt daarvoor wel zéér klein is en de kosten die dat met zich meebrengen voor M7 veel hoger dan voor kabelmaatschappijen.

Ik denk ook dat het gros van de tv-kijkers ruim tevreden is met een basispakket en geen HD wilt, dat heb je al voor €9,95 per maand alleen blijft ook het gros van de tv-kijkers braaf op de kabel kijken...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...