Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Diesel, iets verder over de grens bij de lokale supermarkt: € 1,687.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in onze regio ook al € 1.679 waargenomen. In Kranenburg is het marginaal goedkoper. Maar voor € 0.06 per liter verschil ga ik niet 20 km heen rijden. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje vergelijkbaar met hier, dus je gaat naar Duitsland voor al die andere dingen die daar veel goedkoper zijn, of lekkerder of hier niet te krijgen.

Zoals de laatste keer toen benzine hier goedkoper was, maar wel voor 500€ ingeslagen (een dergelijke uitgave in 1 keer kunnen we ons gelukkig permitteren) zodat we weer tijden vooruit kunnen met veel dingen en daarbij ca honderd euro bespaard min 5 liter benzine.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

diesel kost hier nu 1,63.9 en afgelopen zaterdag was het nog even een heel stuk goedkoper met 1,55.9 en benzine was zaterdag 1,56.9

Gevolg was wel een lange wachtrij met verkeersregelaars en dat men met hapjes langs kwam tijdens het soms meer dan een uur wachten voordat je aan de beurt was.

maar wordt hier het belastingvoordeel opgeheven dan wordt er gewoon weer Duitse diesel getankt

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie gelegenheid om eens na te gaan of de huidige, lagere NL-e brandstofprijzen per saldo niet juist de schatkist meer opbrengen doordat het grensverkeer nu deze kant op komt. Plus de rest - de btw etc. -als de buren hier zijn en hun geld gaan uitgeven en omzetten van ondernemers langs de grens gaan stijgen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op het grote geheel van Nederland zijn die effecten slechts marginaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach joh........ dat is hier in het noorden, oosten en zuiden van het land hé dus totaal niet interessant voor de politiek.

Als het nu in den Haag of Amsterdam was dan waren de rapen meteen gaar als men massaal ergens anders ging winkelen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Tonskidutch zei:

1,63€ per liter Euro95 benzine net over de grens

1,67€ per liter Euro95 benzine net voor de grens

Gisteren in Ane (bij Gramsbergen) Euro 95 getankt voor 1,61 per liter.  

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Per 1 jan. hebben er in diverse landen wijzigingen plaatsgevonden in de brandstoftoeslagen.
De toeslag van €0,20 per liter is per 1 januari in Spanje komen te vervallen. Ik betaal nu €1,499 voor zowel benzine als diesel, toch nog net iets goedkoper dan in Luxemburg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...