Ga naar inhoud


Aanbieder verscherpt beveiliging vanwege cardsharing


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af wie ze hiermee pakken, de echte grote cardshare servers, of de 'hobbyclubjes'

Vanuit Sky gezien hebben ze natuurlijk wel gelijk om maatregelen te treffen tegen illegaal kijken.

ik denk beide....ga maar eens naar landen als Turkije daar word massaal illegaal gekeken in alle bars naar sky uk vooral de sportzenders en niemand die daar wat van zegt....zelfs de politie kijkt daar vrolijk mee op het terras aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik denk beide....ga maar eens naar landen als Turkije daar word massaal illegaal gekeken in alle bars naar sky uk vooral de sportzenders en niemand die daar wat van zegt....zelfs de politie kijkt daar vrolijk mee op het terras

 

Als ze daar de kaart netjes betalen wat is dan het probleem dat er gekeken wordt?

 

Ik kijk toch ook tv Vlaanderen in Spanje?

 

Of je kan nu zelfs legaal canaldigitaal kijken in belgie via de officiële site

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat dacht "men" ook destijds van de tyrannosaurus rex

uitgestorven prooi dus voer voor trex weg > trex dood

 

m.a.w. als er geen provider meer het hoofd boven water houdt (dus niet meer uitzend) is die maffia ook brodeloos

en dat in een tijd "second spin-off van het internet"

plexservers

on demand aanbieders

betaal wanneer je kijkt

 

betalen voor ballast zenders hoeft niet meer, zeker niet voor het 5x Balkenende salaris van die zogenaamde TV-sterren

 

het is maar een simpele visie, dat weet ik.

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze daar de kaart netjes betalen wat is dan het probleem dat er gekeken wordt?

Ik kijk toch ook tv Vlaanderen in Spanje?

Of je kan nu zelfs legaal canaldigitaal kijken in belgie via de officiële site

hahaha daar word niet betaald die maken ALLEMAAL gebruik van payservers........ik kom er al 15 jaar dus ik weet wat ik zeg en je ziet het trouwens ook want her en der staat het beeld even stil ivm het slechte internet op veel plaatsen ,ze maken daar allemaal gebruik van Linux boxen ook word er bijna overal illegaal naar al jazeera sport gekeken op de nilesat

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is geen verschil qua overtreding

er is wel een verschil of, die payserver, er rijk van geworden is en of je met een Bram Moszkowicz type in de rechtzaal binnenloopt

oeps is die ook geroyeerd ?

 

MAAR

je kon enkel paytv smartcards uit UK krijgen als je er een stroman had (die vet verdiende aan jou).

je kon zo waar ook een Europees Gerechtshof ervan overtuigen dat je ook in de binnenmarkt gerechtigd was de goedkoopste aanbieder te abonneren voor je zenders

<tja> dat hebben ze allemaal als Target aangenomen = dat om alles voorkomen

<en dus> eerst alles compleet dichten en incompatibel maken

aangepast door Tonskidutch

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze daar de kaart netjes betalen wat is dan het probleem dat er gekeken wordt?

 

Ik kijk toch ook tv Vlaanderen in Spanje?

 

Of je kan nu zelfs legaal canaldigitaal kijken in belgie via de officiële site

 

ik betaal oook netjes mijn kaarten, totaal 3.....

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weinig verschil of je het met je kleine vriendengroep doet of met grote payserver. Het mag allebei niet maar degene in kleine groepjes menen dat wat zij doen wel gedoogd moet worden.

De grote zijn slimmer...

Ik vind het zeet terecht dat een grote payserver wordt aangepakt.

Met een vriendenclubje heb ik dubbele gevoelens. Ik snap dat het niet mag. Maar, ik vergelijk het een beetje met wat mijn ouders vroeger deden met de buren : Wij hadden de Telegraaf, buren hadden hadden het AD, en als we de krant uit hadden, gingen we de krant ruilen met de buren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat kan toch nog steeds, de ene avond jij het kaartje in je ontvanger, de andere avond je buren. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zeet terecht dat een grote payserver wordt aangepakt.

Met een vriendenclubje heb ik dubbele gevoelens. Ik snap dat het niet mag. Maar, ik vergelijk het een beetje met wat mijn ouders vroeger deden met de buren : Wij hadden de Telegraaf, buren hadden hadden het AD, en als we de krant uit hadden, gingen we de krant ruilen met de buren.

Maar elk had wel het volle pond voor een legaal abonnement met legale kopieën van de krant. Geen gestencilde versies, toch?

Je vergelijking gaat dus wat mank.

 

Ik heb trouwens geen sympathie voor al die zogenaamde "vriendenclubjes". Ik heb er geen voorstelling bij, maar vrienden van wie?.

 

Tel al die "vriendenclubjes" even bij elkaar op. Dat is de schadepost waar legale kaartbezitters nu met elkaar voor opdraaien..

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik zo een grote card server al eens aangepakt op vraag van een vriend van mij die na een klacht zijn geld niet terug kreeg.

Dit was er zo eentje waar je alles mee kon openen maar uiteindelijk maar af en toe en meer niet als wel iets open kreeg.

Aangezien die betaling via Pay Pall gebeurde hebben wij via Pay Pall klacht ingediend en met succes want wij kregen het geld terug en de server was uit de lucht.

Natuurlijk zal die server wel weer onder andere gegevens terug in de lucht zijn vermoed ik.

aangepast door egypt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dennis

Als je de krant uitgelezen had was het oud papier...

en dat papier kon je dus uitwisselen met je buurman of buurvrouw

daar zit dus wel een logica in

een heel nieuwe zienswijze... of een heel oude?

betaald werd er door iedereen

 

of Moeders nu het bericht voorgelezen had waar de buur bij aanwezig was of dat die krant van hand in hand ging

OF dat we een veel te duur boek niet kochten maar het in de bibliotheek uitleenden en lazen?

 

http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/22264/

http://www.filmdistributeurs.nl/nieuws/nederland-mag--illegaal-downloaden--niet-langer-toestaan/

 

uitlenen of een thuiskopie

nederlandse bibliotheken kunnen inpakken en de deuren sluiten

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...