Ga naar inhoud


Aanbieder verscherpt beveiliging vanwege cardsharing


Sprietje

Aanbevolen berichten

Tonski, 

Het is inderdaad maar hoe je het wil zien.

In het geval van het voorbeeld van de krant, werd er betaald door iedereen.

Als iemand zijn betaalde CDS kaart deel met iemand die een betaalde Sky UK kaart heeft, heeft ook iedereen betaald.

In de tijd van mijn ouders was er nog geen internet, dus werd de krant als 'oud papier' geruild, tegenwoordig gaat dat ruilen 1 op 1 over internet.

En nee, ik praat het niet goed, maar het is dus maar hoe je dit soort zaken wil zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Dennis, in jouw voorbeeld was het nog echte, onvervalste "liefdewerk, oud papier". ;)

Bij het huidige sharen is naastenliefde echter niet meer aan de orde.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie het principieel

en niet qua ruilen en of uitlenen aan onbekenden

 

is dus geen probleem tot april2014

 

maar ruilen en uitlenen van gegevens mag niet meer

 

dat geld voor de overheid zowel als voor ons <<< snapt u

dat is sindsdien ALLEMAAL ILLEGAAL DOWNLOADEN

ja dan lach je

maar denk er maar eens langer over na

 

beispiel

ik koop een hamer en leen die aan mijn overbuur

mag dat, eigenlijk niet want hij heeft hem in bruikleen maar niets betaald aan de producent van die hamer

 

als ik gereedschap ga uitlenen, heeft BOELS rental een heel groot probleem met mij

ik doe dat gratis en hij wil juist geld voor verhuur

 

snapt men die samenhang?

 

ik neem een abonnement bij UghUghtv+sexycontect en maak van de zender content 3 kopieën

ik speel die af met buren in de huiskamer

ik speel die af in mijn slaapkamer

ik speel die niet zelf af maar geef het oud papier aan de buurman op USB

 

ik leer de kinderen van de Ethiopische buren de Nederlandse taal ś middags want ik heb een voordeel t.o.v. hen qua recht (ik ben geïntegreerd)

het recht dat ik echter niet ontleende en kocht in bruikleen van de Van Dale Woordenboeken.

 

dat mag blijkbaar niet, want het taal instituut of de Van Dale heeft het alleenrecht Ethiopiërs les te geven?

 

nou dan doek het hele internet maar op en zet enkele volksvertegenwoordigers maar op non actief

 

m.a.w. deze hele actie is au-contrair elke auteursrechten problematiek en de intensie iemand per digitale media te informeren

aangepast door Tonskidutch

Headhunter

Front242

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk hebben ze het recht illegaal kijken tegen te gaan . Maar ze doen het verkeerde .

Het hele satelliet gebeuren lijkt nergens naar , honderden kanalen zenden allemaal hetzelfde uit .

Om te beginnen leven we in een europa dus zou europa ook als een markt moeten fungeren .

Geen land gebonden providers maar aanbieden in heel europa . Kan het aantal zenders fors terug :

een zender met diverse audio kanalen en ondertitels werkt ook , en is veel goedkoper .

Kunnen de abonnement prijzen naar beneden en wordt satelliet veel concurerender en is illegaal kijken al

veel minder aantrekkelijk .

Ook door concurentie van providers wordt de boel efficienter .

Voorts wil ik als provider , abonnementen verkopen , geen tuners , dus hoe meer mensen mij kunnen ontvangen

hoe beter , maakt niet uit op wat voor tuner .

Door alles wat ze nu doen jagen ze de klanten naar andere vormen van tv kijken . Satelliet wordt gewoon te duur .

Nu denken ze dat iedereen niet zonder hun kan en wel een tuner bij hun gaat kopen en hun duurste abonnement

wil hebben . Helaas , voor hun , is dit niet zo , van de nu illegaal kijkende mensen zal het overgrote deel gewoon niet meer kijken

en geen legaal abonnement nemen , als ze dit al zouden kunnen .

Dus de tegenmaatregelen kosten alleen geld en leveren nauwelijks iets op . Bedrijven die de tegenmaatregelen bedenken

zullen dit natuurlijk ontkennen , zou ik ook doen .

Het grote risico zit er in dat , omdat er nu goed geld mee te verdienen is , de codeersystemen de volledige aandacht

van hackers gaan krijgen , dat die wel eens volledig gehackt gaan worden en daardoor volledig waardeloos .

Lijkt me helemaal iets wat je als provider niet wil .

Maar ja ik zie het al 25 jaar hetzelfde gaan dus leren ze het nooit denk ik .

Een van de grote oorzaken waarom satelliet tv niet het meest gebruikte syteem is .

Ben benieuwd of er over 4 jaar nog satelliet tv is of dat we allemaal aan de gehackte I.P.  tv via google ballonnen zitten .

Met grote verkopingen van restpartijen provider gebonden tuners waar je niks meer mee kan , iemand nog een D2MAC

tuner ?.

 

Ad

  • Like 1

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

 

Ben benieuwd of er over 4 jaar nog satelliet tv is of dat we allemaal aan de gehackte I.P.  tv via google ballonnen zitten .

Met grote verkopingen van restpartijen provider gebonden tuners waar je niks meer mee kan , iemand nog een D2MAC

tuner ?.

 

Ad

http://unternehmen-heute.de/news.php?newsid=226663

 

Duitse Telecom heeft het afgelopen jaar bijna 1 miljoen houders van IP adressen door moeten geven aan auteursrechten advocaten.

Die hebben daarop abmahnungen variërend van € 500 tot € 1.500 verstuurd wegens (vermeend) illegaal downloaden.

 

Iets wat ons over 4 jaar ook te wachten staat in Nederland?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een rekening over VERMEEND.......

 

Da's bijna hetzelfde dat jij een rekening van het CJIB ontvangt: Wij denken dat u op de A1 180 km heeft gereden, dus wilt u ff betalen............

 

Ik betaal dan in beide gevallen niets,laat ze het maar bewijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zullen die mensen toch een Ziggo aansluiting moeten hebben dus betalen ze al als Ziggo klant daar is niets illegaals aan, je kunt zelf ook zonder extra kosten 5 kaarten aanvragen, die je al voor 10 euro koopt. ;)

Misschien moet je eerst even de context lezen voor je reageert. :)

Het gaat immers over sharen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn zelfs mensen die geen Ziggo contract hebben, maar waar toch een gedeeltelijk gecodeerd signaal uit de muur komt.

 

Maar niet te veel van het topic afdwalen a.u.b.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kabelaar wacht daar vaak mee want geen contract betekend vaak dat een nieuwe bewoner in een woning komt en niks is leuker dan de stekker erin en het werkt al. Daarbij, waarom mensen op pad sturen om coax kabels los te draaien als er ook belangrijkere dingen te doen zijn. Maar gemiddeld eens in de 3 jaar gaat de coax stekker er in de straatkast er beslist uit.

Maar goed, die sleuteltjes daarvan zijn nu niet bepaald uniek te noemen en ik hoor verhalen dat ze ook zonder sleutel eenvoudig te open en te sluiten zijn zonder schade achter te laten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dat is een onbewezen stelling, want zelfs bij Ziggo wordt volop illegaal gekeken terwijl je op 5 kaarten alle pakketten mag bekijken waarop je een abonnement hebt

 

Dan zullen die mensen toch een Ziggo aansluiting moeten hebben dus betalen ze al als Ziggo klant daar is niets illegaals aan, je kunt zelf ook zonder extra kosten 5 kaarten aanvragen, die je al voor 10 euro koopt. ;)

 

Misschien moet je eerst even de context lezen voor je reageert. :)

Het gaat immers over sharen.

 

Om Ziggo te sharen heb je een digitaal abonnement nodig, Sjaak(k) heeft gewoon gelijk.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om Ziggo te sharen heb je een digitaal abonnement nodig, Sjaak(k) heeft gewoon gelijk.

Je hebt inderdaad alleen een Ziggo internetabonnement nodig.

Maar zo had ik de woorden van Sjaak niet begrepen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fout je hoeft helemaal geen internet  abbo van Ziggo te nemen om tv te kunnen kijken, gewoon de basis aansluiting voor €17,95 en je hebt analoog (24kanalen) en het digitale pakket van 60 zenders waarvan 16 in HD in het basis pakket.

Die basisaansluiting was internet. Toevallig heb ik die. ;)

Maar daar zat nog geen zenderpakket bij. Die kwam er nog bovenop.  

De volgorde is kennelijk inmiddels omgedraaid.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil daar in het kader van het teveel off topic gaan niet al teveel op ingaan maar voor 17,95 voor het Z1 abo heb jij geen internet zonder (Ubee) modem en een extra abo van 39,95 euries. ;)

Het gaat hier over het verscherpen van de beveiliging tegen het sharen en dat is bij Ziggo veel minder van belang door het kostenloos aanbieden van meerdere kaarten op 1 huisadres. En zonder aansluiting van de kabelaar valt er niets te sharen, dit in tegenstelling tot de satelliet waar je wel overal signaal hebt. :/

Sjaak(k). Klopt. Ik heb al zolang een abonnement bij Ziggo dat dingen geruisloos zijn veranderd zonder dat de rekening per saldo veranderde.

Je hebt me even weer wakkergeschud. ;) 

 

On topic CD/TVV maar weer.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjaak(k). Klopt. Ik heb al zolang een abonnement bij Ziggo dat dingen geruisloos zijn veranderd zonder dat de rekening per saldo veranderde.

Je hebt me even weer wakkergeschud. ;)

 

On topic CD/TVV maar weer.

Nee Eduard07. Dit topic gaat over Sky uk.

Nu wakker blijven hè ;)

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...