Ga naar inhoud


Nieuws, ik word er boos van


bigtwin

Aanbevolen berichten

jullie hebben allemaal gelijk,ik praat maar wat uit m,n nek en weet overal niks van en ik roep maar wat om jullie op stang te krijgen en het lukt mij aardig,blijf vooral amerika geloven europa is de prostitut van amerika daar komen jullie nog wel achter ajuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus EINDE DISCUSIE slaap lekker

 

Beetje te veel wodka gedronken misschien?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je als Rus niet meer aan je centen komt wegens de embargo's opgelegd aan de Banken zou je zelf ook je oude Kalasjnikov in de kofferbak gooien en naar het westen rijden met je gestolen volkswagen passat om eens in begrijpelijke boosheid op het Beursplein in Amsterdam in de lucht te schieten...

 

het gaat natuurlijk echt over spierballen tonen en diplomatiek op de achtergrond > maar sommige kwesties is van die beide partijen "het uitlokken van geweld"...

ik dacht zoiets is voor beiden verboden per wet.

 

{moet je eens zien, hoe je door het lint gaat als ze je portmonnee pakken op straat en je ziet die daders}

aangepast door Tonskidutch

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Falconer,

Nato troepen rukken inderdaad steeds dichter op naar de grenzen... dat klopt. Het nato-pact probeert zichzelf steeds verder uit te breiden richting oosten. Aanvankelijk, toen West-Duitsland de annexatie gesprekken van de DDR voerde, was er een afspraak om het nato-gebied niet verder oostwaarts uit te breiden. Daar hebben ze zich niet echt aan gehouden...

Ook op westerse tv (SVT) hebben ze gezegd dat nato-troepen 'oefeningen' houden in de buurt van de grenzen...

 

Of de website van SVT in Rusland geblokkeerd is kan ik niet bevestigen... als ik er nog eens heenga zal ik het proberen ;)

Maar waarschijnlijk kan je de programma's via internet wel niet zien, dat kan vanuit Nederland ook niet... Heeft met zogenaamde 'rechten' te maken.

 

Persvrijheid.... mooi woord, maar dat bestaat echt nergens. Altijd en overal heerst er een bepaalde cencuur.... in west en oost, noord en zuid... ook op dit forum heb je dit fenomeen. Wil je echt alles zo realistisch mogelijk weten, zal je echt heel erg veel diverse bronnen moeten raadplegen uit diverse invloedssferen... en zelfs dan nog is het niet makkelijk volgens mij.

De vraag is of iedereen altijd wel alle kanten van de 'waarheid' wil weten.... 

Ik ben er wel van overtuigd dat Rusland een diversere en eerlijkere berichtgeving kent dan de USA, maar dat is uiteraard niet echt iets nieuws.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Falconer,

Nato troepen rukken inderdaad steeds dichter op naar de grenzen... dat klopt. Het nato-pact probeert zichzelf steeds verder uit te breiden richting oosten. Aanvankelijk, toen West-Duitsland de annexatie gesprekken van de DDR voerde, was er een afspraak om het nato-gebied niet verder oostwaarts uit te breiden. Daar hebben ze zich niet echt aan gehouden...

Ook op westerse tv (SVT) hebben ze gezegd dat nato-troepen 'oefeningen' houden in de buurt van de grenzen...

 

Er zijn dit jaar geen grote oefeningen geweest in de regio en inderdaad is de NATO uitgebreid richting het oosten. Maar alleen als de democratisch gekozen regeringen daarom gevraagd hebben en de andere landen ingestemd hebben. Geheel volgens afspraak en regels dus. Dat die landen het niet zagen om met Rusland verder te gaan kan ik wel begrijpen. 

 

Dat jij denkt dat er in Rusland een vrijere pers is dan in de US laat ik voor jouw rekening. Ik denk dat er maar bijzonder weinig mensen zijn die er zo over denken. Zeker niet de 1400 journalisten die in Rusland gevangen zitten. Je hebt alle recht op je mening maar wij sluiten geen journalisten op. En op dit forum is absoluut geen censuur, ik zou als moderator meteen gepikeerd zijn over die opvatting. Er zijn regels waar we mee ingestemd hebben maar dat is bepaald geen censuur. Censuur is iets heel ergs, dat is als je een mening niet kan uiten omdat je daarmee in gevaar komt of schade kan leiden. Dat jij hier niet over een winkel mag praten is echt iets heel anders. 

 

En omdat het erop lijkt dat jouw mening al vast staat en niet door serieuze argumenten gewijzigd kan worden denk ik dat ik de mijn aandeel aan de discussie maar moet afsluiten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is veel te makkelijk

afhaken omdat argumenten niet overgenomen worden

 

en dan serieuze argumenten nog wel zoals je schrijft

 

argumentatie en bewijs voeren of iemand wat ten laste leggen, is echt geen spelletje uit de reality shows op bepaalde tv zenders met die ene suftrut die der uit moet omdat ze in bed gepoept heeft

 

dat gaat over kwesties met langdurige en dus ook jarenlange gevolgen.

of ik nu Nixon naar China zie gaan of Putin naar Obama

zolang je maar de vingers van mijn olie laat

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben nu dank zij poetin goedkope groente en fruit op de markt,doet ie misschien toch nog wat goed in jullie ogen ,maar ik betwijfel dat ten zeerste omdat jullie alleen maar 1 kant op durven te kijken,stel je eens voor dat je heel wat anders ziet dan wat er verteld wordt dan kan je er niet meer van slapen kom je te laat op het werk (als je dat nog hebt) als het meerdere keren gebeurd wordt je ontslagen en sta je bij de sociale dienst kan je je huis verkopen wordt je dakloos en een scheiding ook nog en dan zijn we weer terug bij af want uiteindelijk is het allemaal weer de schuld van  POETIN volgens jullie jullie moeten eens op de tv kijken vandaag de 10e naar nop doc. om 19.15 progamma heet pranked dan zien jullie hoe de amerikaanse economie ervoor staat eigenlijk zou ik zeggen niet doen want dan kijk en jullie toch de andere kant op alleen geschikt voor mensen die realischtisch durven te zijn ha haha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

peterp gelieve volgende keer leestekens te gebruiken dan kunnen we ten minste nog een beetje verstaan wat je schrijft.

 

 

poetin president-premier-president ==> en persvrijheid is er daar zeker ook niet te veel dus even nadenken voor je hem bijna beschouwd als een heilige.

 

maar deze waarschuwing is ook van tel voor degene die denken dat de Amerikanen toch wel de goeie zijn. Uiteindelijk doen zij ook alleen maar wat hun het beste uit komt ==> indien er geld uit te slaan is zullen ze ingrijpen, anders laten ze begaan.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste wolverine,,ik denk dat..aless., wat ik gezchrefe hept leezbaare is  en niet ferstaanbar zoals je schrijvt tat iz te pedoling tog ????!!!!! em ik heb nergens geschreven dat ik poetin als een heilige beschouw ,,,,even op je worden letten he mij niet van iets gaan betichten,,,...111 ik weet ook wel dat poetin geen heilige is maar obama helemaal niet,,.///alleen zie ik dat poetin als een visgraat bij obama in z,n keel zit zints irak,libie en syrie kijk maar eens op de tv vanavond bij kanaal  nop doc om 19.15 naar on the grid succes ermee slaap lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het wordt zoals gebruikelijk weer eens erg 'gezellig' en alweer omdat leden zich in een politieke discussie niet (voldoende) weten te gedragen. Dat is dus de reden dat wij politiek getinte discussies niet toestaan.

 

En Peterp, jouw berichten zijn inderdaad niet te lezen.

 

Een zin begint altijd met een HOOFDLETTER en eindigt met een PUNT. Let daar een beetje op a.u.b.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...