Ga naar inhoud


Nieuws, ik word er boos van


bigtwin

Aanbevolen berichten

Rusland is tegenwoordig gewoon verworden tot een land met een dictator (met vriendenclub) aan de macht.

De bevolking wordt dom gehouden en verkeerd voorgelicht. Diegenen die daar profijt van trekken zijn diegenen die naar de poppen van

de oud kgb-er dansen. Die leven in weelde, hebben een eigen dacha en vieren vakantie in verre oorden.

De overgrote rest van de bevolking wordt de armoede ingedreven en de truuk is om de blame op het westen en Amerika af te schuiven.

 

Doen we niets is het niet goed, de club gaat door met fluwelen handschoentjes om meer greep te krijgen op de massa en omliggende landen. Laten we wel wat merken, bv sancties dan komen er tegenmaatregelen die ook ons pijn doen.

 

De wereld is oliedom geweest, vlak voor de olympische spelen was Rusland ook fout bezig. We hadden de spelen toen als statement niet door moeten laten gaan. Of wel door laten gaan maar dan in andere landen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de russische TV zouden ze dat niet kunnen terwijl dat nou juist zou moeten, zodat Vladimir Wodka ook eens wordt verteld wat er aan de hand is.

Dat zijn nu juist de mensen die op de Russische tv veel aandacht krijgen ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de meeste russen die eerst naar europa gingen en naar arabie blijven al in rusland ,voor het geval dat het nog niet bekend is gemaakt via de media die zo goed gecontroleerd word(zoals ik lees)de europeese touroperators klagen al steen en been ze zitten met heel veel lege kamers en niet van 1 hotel,meedere dutsland,frankrijk, italie engeland enz enz ,de russen zitten bijna allemaal in de krim.

maar het heeft voor de europeanen en arabieren wel een voordeel ::::lekker rustig en de tour operators kunnen volgend jaar minder inkopen lekker goedkoop WORDT VERVOLGD

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wereld is oliedom geweest, vlak voor de olympische spelen was Rusland ook fout bezig. We hadden de spelen toen als statement niet door moeten laten gaan. Of wel door laten gaan maar dan in andere landen.

 

Ik hoop dan ook van harte dat het WK voetbal daar niet plaats gaan vinden in dat door gangsters gevoerde land.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strooplikkers heb je overal. Criminele organisatie zouden we dat hier noemen. Weg geld, auto, boot, buitenresidentie, cruises en verre zonvakanties.

Mensenrechten hebben ze daar niet meer, alles wat niet voor de club is is tegen. Ben je lastig en volhardend krijg je een enkeltje Siberie en wordt je voor het oog van de maatschappij verguist totdat je wenst dat je nooit geboren bent.

 

Maar ik zie het vast helemaal verkeerd want ik ben helemaal geindoctrineerd door het westerse propaganda apparaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

de meeste russen die eerst naar europa gingen en naar arabie blijven al in rusland ,voor het geval dat het nog niet bekend is gemaakt via de media die zo goed gecontroleerd word(zoals ik lees)de europeese touroperators klagen al steen en been ze zitten met heel veel lege kamers en niet van 1 hotel,meedere dutsland,frankrijk, italie engeland enz enz ,de russen zitten bijna allemaal in de krim.

maar het heeft voor de europeanen en arabieren wel een voordeel ::::lekker rustig en de tour operators kunnen volgend jaar minder inkopen lekker goedkoop WORDT VERVOLGD

 

Ik hoop dat je gelijk hebt.

Ik was laatst nog in één van de "Golden Fork" restaurants. Dat is een keten met hoofdzakelijk Aziatisch voer en super goedkoop. Ik was de enigste westerling tussen horden van Russen met rood verbrande kreeftensmoelen die te stom waren om de kaart te lezen. Ze wezen het personeel alleen maar aan op de foto´s van de menukaart wat ze wilden hebben.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

je doet het net lijken als of die vriendenclub A, slechter zaken doet als die vriendenclub B uit rusland

ze handelen allemaal in wapens en dus oorlog, leed en vernietiging

=> daar is dus geen goed woord voor over

en als het nog niet bekend is, oorlog levert ook hongersnood bij beiden (gezondheidszorg bijvoorbeeld)

=> 12 miljard schade door de embargo's voor zover we het nu kunnen inschatten

 

vreemd genoeg zijn die andere regio's met oorlog weer helemaal anders qua polariteit en vriendenclub voordeeltjes...

-Syrië

-Israel

-Afghanisthan

-Korea

-Ebola en de reddende engels

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trek het veld maar weer lekker breed...

 

Ebola baart mij wel zorgen... omdat er maar 1 persoon nodig is die nietsvermoedend zich begeeft onder de Nederlandse bevolking... Brrr!

En het is vele malen dodelijker dan Sars destijds.

 

De rest: Die vechten met duidelijke tegenstanders en belangen.

 

Het belang en de koers van Rusland is onduidelijk maar die club is zeker niet bang om de confrontatie op elk vlak aan te gaan met welke tegenstander(s) dan ook. Russische bevolking is ontberingen gewend, maar wij verwende westerlingen niet dus wat dat aangaat staan ze nu al op voorsprong. Ik vrees dat als ze eenmaal hard *BOE* roepen Nederland hardt terugloopt.

Op Rusland hebben zich al verschillenden heel stevig vergist... om maar even twee te noemen: Napoleon, Hitler.

Ik zou zeggen laat die gasten lekker met rust maar af en toe *FOEI* roepen mag gerust.

Ik persoonlijk zie geen enkel heil in de economische sancties. Die gasten schakelen zonodig over op bietensoep, voor de club members is toch wel vreten genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie hebben allemaal gelijk,ik praat maar wat uit m,n nek en weet overal niks van en ik roep maar wat om jullie op stang te krijgen en het lukt mij aardig,blijf vooral amerika geloven europa is de prostitut van amerika daar komen jullie nog wel achter ajuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus EINDE DISCUSIE slaap lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat om andere mensen dan die mensen massa's die enkel geloven en volgen.

zo was het altijd al

deze geloofskwestie is zeker niet de eerste maar misschien de laatste!

is geld verdienen over de rug van anderen nog een toekomst verzekerd?

 

breed maakte jij dat met zoveel gal

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat te denken van het israel/Palestina conflict?

In de Gaza strook is een moordadig regime bezig met Palestijnen uit te moorden.

De VN zegt dat doelbewust op hun scholen wordt geschoten.

18oo Burgers, waaronder heel veel kinderen zijn al omgekomen.

Ondanks zware veroordelingen van VN en mensenrechten organisaties, is israel niet te stoppen.

 

Dan hebben we ook nog Irak met ISIS. de ellende van president Assad in Syrie en meerdere conflicten in Afrika.

Nooit zal de wereld zo ver komen dat er overal vrede is.

Het slechte zit al in de mens vanaf zijn geboorte.

  • Like 1

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Die gasten schakelen zonodig over op bietensoep, voor de club members is toch wel vreten genoeg.

 

Borsch heet dat daar.... :D

Zijn die Kozakken dol op.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat  mensen zich eenzijdig laten informeren blijkt toch wel heel erg uit de reacties die ik lees....

Tja, die "boze" Russen....  de westerse media slagen er blijkbaar goed in hun kijkers het gewenste beeld voor te schotelen.

 

Een van de weinige westerse tv zenders die relatief objectief blijft is het Zweedse SVT. In hun Rapport uitzendingen van half 8 (Journaal) wordt ook vaak de Russische kant belicht en wordt ook gepraat met de anti-regeringsstrijders...

Maar goed, dit is een satelliet forum en geen politiek debat...  en wat dat betreft ben ik erg blij dat we ondanks alles toch nog de mogelijkheid hebben om beide kanten van het verhaal te kunnen zien.

 

En in Rusland is de site van SVT geblokkeerd.... Dus zelfs die nieuwsbron is niet acceptabel voor Moscow.

 

Ik heb er geen probleem mee dat je de Russische kant ook belicht wilt zien maar je kan toch niet ontkennen dat een de pers hier vele malen vrijer is dan in Rusland en dat wij veel beter op de hoogte zijn dan de gemiddelde Rus die werkelijk denkt dat de NATO met tanks aan de grens staat (en helaas overdrijf ik hier niet, zo staat dat in de kranten in Rusland).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...