Ga naar inhoud


NOS Journaal binnenkort in HD


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dat men het beschikbare geld budgetteert voor dure sportevenementen en de bestuurlijke organisatie waardoor daardoor te weinig geld overblijft voor kerntaken.

Daarnaast hoor je vaak dat de NOS eindeloos met verschillende commissies aan het testen is wat men aan zou kunnen schaffen, terwijl andere omroepen gewoon investeren.

 

Wanneer ik nog terug denk aan de discussies rond de invoering van breedbeeld en de tijd die dat in beslag heeft genomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vraag me af, of de NPO niet bepaalde stappen moet volgen, en bvb verplicht zijn, prijs te laten maken door diverse firma's.

Als dit zo is, dan duurt het een tijdje, vooraleer de knoop kan doorgehakt worden. Tegen dat ze dan kunnen beginnen, en effectief klaar is, duurt dit een tijdje, en als zij afhankelijk zijn van een vastgesteld bedrag.

Daarentegen, kan misschien een commercieel station gewoon zeggen tegen firma X, bouw hier een hd studio en gedaan.

Ken de situatie bij jullie niet, maar weet dat hier bij bepaalde overheden, bepaalde route's moet worden gevolgd, en daaruit moet dan weer een besluit komen enz.

Maar naar het schijnt, is het schminken van de presentatrices presentators, ook heel wat meer werk, omdat HD opname's, veel meer fouten te zien zijn dan vroeger. al is mijn woord fout misschien verkeerd en beledigend in term.

Als ze al en wel goed ingeburgerd zijn in HD, gaan de mensen vragen:

wanneer gaan we het nos journaal zien in UHD en wel liefst......

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af, of de NPO niet bepaalde stappen moet volgen, en bvb verplicht zijn, prijs te laten maken door diverse firma's.

Als dit zo is, dan duurt het een tijdje, vooraleer de knoop kan doorgehakt worden. Tegen dat ze dan kunnen beginnen, en effectief klaar is, duurt dit een tijdje, en als zij afhankelijk zijn van een vastgesteld bedrag.

Daarentegen, kan misschien een commercieel station gewoon zeggen tegen firma X, bouw hier een hd studio en gedaan.

 

Publieke omroepen/zenders moeten en dergelijke aankopen via een tender uitschrijven. Commerciele zenders moeten dit niet maar doen het vaak wel.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...