Ga naar inhoud


NOS doet geen bod op de Champions Leage 2015-2018


Alex1970

Aanbevolen berichten

De NOS heeft geen bod gedaan op de rechten van de UEFA Champions League voor de periode 2015-2018. De deadline daarvoor was vandaag om 12.00 uur.

 

Bron: http://nos.nl/artikel/2005418-nos-geen-bod-op-champions-league.html

 

Wie het wel uitzenden vindt je (o.a.) hier:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_UEFA_Champions_League_broadcasters

Via Live on Sat kan je op wekelijkse basis per wedstrijd kijken wie deze uitzenden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dan kan er eens wat meer besteed worden aan andere sporten, zoals volleybal.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jullie dachten zeker, dat als het via de commerciëlen binnenkomt, dat het gratis is!

Dacht het niet! Maar ja, daar komen jullie nog wel achter!

Kan jij je berciht toelichten?

 

RTL7 zend al jaren europa league uit, daar kijk ik altijd gratis naar.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil ik best doen. Ik heb het niet over de Europa League, maar over de Champions League. 

En daar gaan jullie door welke abonnements vorm dan ook aan mee betalen. 

Dachten jullie, door het binnen halen van deze rechten door de commerciëlen, dat zij voor Sinterklaas gaan spelen! 

Ik kom hier nog wel eens op terug, als het zover is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe het bij jullie is, is voor mij een vraagteken, maar commerciëlen, daar betaald iedere burger meer dan éénmaal voor, willen of niet.

1. Bedrijven, die reclame maken, kunnen dat aangeven als onkosten, en moeten zo minder belastingen betalen.

Wie zorgt er allemaal voor belastingen?

2. Als jij een product haalt, die in een reclame spot komt, dan zal je wel gedeeltelijk mee betalen voor de reclame die ze uitgeven op die zenders.

3. er zullen wel nog zaken zijn, waar ik niet direct kan opkomen.

Maar wie dacht, dat commerciële zenders gratis te ontvangen zijn buiten de bijdrage aan de leverancier is verkeerd.

In feite zijn het verplicht betaalde staatszenders in verdoken vorm en willen of niet, je helpt ze mee onderhouden, ook al mijdt je bewust producten, waarvoor ze reclame maken.

sorry voor het sterk off toppic, maar ik wilde reageren, op berichten van mensen die denken, dat commerciële zenders buiten het betalen aan de aanbieder "gratis" is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...