Ga naar inhoud


Oude dienstregeling NMBS (Belgische Spoorwegen)


Coliseo

Aanbevolen berichten

Aangezien er onlangs een geschil gerezen is tussen een vriendin en haar werkgever over de reistijden van en naar het werk, zou ik de dienstregeling van de NMBS (Belgische Spoorwegen) moeten kunnen raadplegen (http://www.belgianrail.be/jp/nmbs-routeplanner/query.exe/nn ), maar dan van de situatie van vóór 14.12.2014.

 

Op deze datum is namelijk de dienstregeling van de spoorwegen gewijzigd en het geschil dateert van daarvoor. De oude dienstregeling is  echter online nergens meer te raadplegen. De NMBS zelf werd per mail gecontacteerd, maar zegt dat de oude dienstregeling ook niet meer "achter de schermen" beschikbaar is.

 

Daarom mijn vraag : is er iemand die bij de NMBS werkt en die nog toegang heeft tot de oude database en mij nog de oude gegevens kan leveren ?

 

Het is uiteraard de bedoeling dat de bron van de eventuele informatie niet bekend gemaakt wordt. Enkel het resultaat is nodig om een zeer twijfelachtige stelling van de werkgever te weerleggen, die mijn vriendin op basis van de HR-regels een overplaatsing naar een andere stad wil opleggen.

 

Voor verdere gedetailleerde info over het reistraject, graag contact maken via PM.

 

Bedankt.

Coliseo

Link naar reactie
Delen op andere sites


misschien kan je dit nog met waybackmachine; maar durf het niet garanderen.

 

Url van NMBS ingeven, en dan krijg je een overzicht op jaarbasis.

Kies de gewenste datum (zit er één bij begin december); en als alles goes is zou je dan naar de site moeten gaan zoals hij toen was.

 

Zoals je aangeeft: er werkt in de achtergrond een database, dus kan het wel mogelijk niet 100% correct werken.

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou de ombudsdienst die zich bezighoud met geschillen over de nmbs, U niet kunnen helpen?

Het is te zien, over welk bedrag dit hier gaat, en wat dit juist is, maar volgens mij kan die informatie wel nog verkregen worden via juridische weg. Helaas kan dit nogal prijzig oplopen, als hier raadsman en (vrede)rechter zich moeten over buigen.

Ik ken iemand die veel bezig is met wat het openbaar vervoer betreft in België, maar het ware handig, dat je (eventueel per pm) meer details weergeeft welke route en wanneer dit is gebeurd. ik geef de nodige discretie.

Garantie kan ik echter niet geven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je het onderwerp wel goed gelezen of begrepen?

 

Het gaat hier om een geschil met een werkgever i.v.m. tewerkstelling in een andere stad.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mogelijk nog iets gevonden indien het over IC verbindingen gaat...

 

Via waybackmachine, gebruik maken van http://mobility-brochures.b-rail.be/nl/ic-brochures als URL

 

 

Geeft normaal http://web.archive.org/web/20140909002106/http://mobility-brochures.b-rail.be/nl/ic-ir-brochures als resultaat; en dan kan je de correcte brochure zoeken.

 

Voor reguliere lijnen werd er blijkbaar niet echt iets gecached

 

**edit**

Misschien kan TTB je helpen als belangenorganisatie van Trein/Tram/Bus gebruikers??

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...