Ga naar inhoud


nieuwe afstandsbediening werkt slecht


Hensat

Aanbevolen berichten

Heb onlangs een nieuwe afstandsbediening gekocht maar als ik op de knopjes druk reageert hij heel slecht ,dus vaak reageert hij helemaal niet.Het ligt niet aan de batterijen.Kan ik hier nog wat aan doen,of toch maar terug sturen ?

 

mvg Henry

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan toch met je mobiel foto/camera stand kijken of er tijdens het drukken op de ab wat wordt uitgezonden.

 

Zo kan je misschien iets uitsluiten.

ik begrijp het niet hoe het in zijn werk gaat met de foto camera ,maar kan jullie wel vertellen dat mijn oude AB wel goed werkt.(hiervan is één knop defect daarom moest deze AB vervangen worden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de ir led in de lens van je camera schijnen in dan op fe afstandbedining een toets indrukken dan zie je op het display de led oplichten.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afstandsbediening? Gebruik de VU+ Player app. Werkt overal, de VU-ontvanger hoeft niet meer in het zicht te staan, je hoeft niet neer te richten. Wij hebben de app op elke telefoon en tablet, werkt voortreffelijk en de app stream is ook heel redelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik snap niet dat er allerlei workarounds worden bedacht voor een afstandsbediening die niet goed werkt. Als je oude het goed deed maar er mee op gehouden is en de nieuwe werkt niet net zo goed zou ik gewoon terug gaan naar de winkel en een andere vragen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Niks gaan open vijzen, gewoon terugsturen die handel. Als de oude het doet, dan is toestel (de vu) goed, en zou ik het merkwaardig vinden dat de tv op de nieuwe en niet op de oude zou storen. Ooit heb ik eens een filmpje gemaakt, hoe je een ab op een gsm met camera test. misschien staan er andere online.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

en voor degene die een windows phone hebben is het ook noppes met die app. Ik heb mijn oude remote opengedaan en knopjes onder de kleefplastic ff overgegaan met schuurpapier graad 800.Netjes afgekuist en teruggeplakt.Dan boven de metalen strips die in de remote zitten 4 lagen afplakrol en ze werkt weer als vanouds.Is een gekend fenomeen bij de VU remotes.Vooral de nieuwe versei voor de duo2.En degene uit china zijn ook niet beter.Helaas

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...