Ga naar inhoud


Enquête


Michel

We zouden het zeer op prijs stellen als ieder sat4all lid, of je nu actief deelneemt aan discussies of niet, deze enquête zou willen invullen.  

1040 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken. Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten

wiens bandbreedte? ik heb 205mm der op liggen :)

 

De enquête toont redelijk hoog interesse voor IP-tv.

Of men wel beseft wat het letterlijk betekend betwijfel ik. (maar wordt graag met argumenten overtuigd en zie graag informatief meer kennis en feiten erover.

 

Voorbeeldje zoals hier, klik me

 

Maar inzake bandbreedte is het eerder een kwestie van voldoende Up en Download op je vdsl2 lijn of cable

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


IPTV is er beslist niet overal. Als ik even de grens over ga naar Frankrijk, denk ik direct terug aan mijn kindertijd, daar ik de ene hark achter de andere zie op de huizen. Jammer dat die in België/Nederland niet bestaande of uitgebuit is.

Maar ja, tijden keren meestal niet terug.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enquete ingevuld en dan meldt ie "Oops er ging iets fout" en dan zijn al mijn antwoorden weg.

 

Nu moet ik eerst nog eens moed verzamelen, wat ging er fout?

Niet alle vragen beantwoord? Dan moet je toch niet de al gegeven antwoorden weggooien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede idee van de Enquete!

 

Braaf ingevuld  ...... en voor de mensen die het niet eens zijn met de vraagstellingen .... beter verkeerd gevraagd worden dan niet ;)

DM800 - Visiosat BigSat - 4LNB's (Astra 1,2,4 & Heet vogeltje)
2x DM800HD - Pli img.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dit was een mooie open rondvraag. Ik ben geen expert. Maar in Spamje wil ik wel iets beter dan de standaard box van TV-Vlaanderen. En ik heb interesse om te weten of er geen betere box op de markt is en wat dan te kiezen.

Dus een dikke 5 op 5 voor Sat4All en ik hoop dat jullie het nog lang volhouden.

 

Waarom geen Podium voor de drie beste vragen iedere maand, interessant om de keuze van de redactie te kennen, want dit zal zeker de moeite zijn om te lezen. Een schandpaal ... Nee, laat die in het muzeum en op de markten voor middeleeuwse miskleumen. In deze eeuw werkt dat niet denk ik, tenzij de moderatoren er behoefte aan hebben om, als ze iets spuug zat zijn, ook hun hart eens te kunnen luchten. Maar met humor kan je meer bereiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef , ook effe ingevuld , en daarna de huidige resultaten gezien , de huidige vorm en regels van de site houden blijkbaar goed stand , thx aan de mod,s

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...