Ga naar inhoud


Enquête


Michel

We zouden het zeer op prijs stellen als ieder sat4all lid, of je nu actief deelneemt aan discussies of niet, deze enquête zou willen invullen.  

1040 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken. Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten


De gehele site sneller maken, hier is het al maanden dat die traag werkt, ik heb dat niet op andere sites, op den duur zal je er weg blijven omdat bij elke klik er geen directe respons komt.

 

Jammer dat dit zolang blijft duren.

Heb ik ook al een tijd geleden aangegeven. Als ik hier op iets klik duurt het 2 a 3 seconden voor sat4all erop reageerd soms duurt dit langer, voorheen was het forum dan ook een heel stuk sneller. Nu lijkt het te reageren met een soort van vertraging maar om daar nu voor weg te blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de site sneller zou moeten zou me aan de reet roesten. Ik zit hier op het Franse platteland met een adsl verbinding die mij max. 1mb/s levert. Ik ben dus wachten gewend :)

Dat 74% dan weer tevreden is en vindt dat iedereen zijn stinkende best doet, stemt mij en ik denk ook de mods tot tevredenheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij dat niet bemerkt zit je vast nog met een oud telefoon modem te werken :) Ik kom op veel forums en sat4all is de underdog als het om snelheid gaat, dit was echter ooit voledig andersom toen was sat4all sneller dan 2 andere forums bijelkaar. Het zal vast met de nu gebruikte forum software te maken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook al een tijd geleden aangegeven. Als ik hier op iets klik duurt het 2 a 3 seconden voor sat4all erop reageerd soms duurt dit langer, voorheen was het forum dan ook een heel stuk sneller. Nu lijkt het te reageren met een soort van vertraging maar om daar nu voor weg te blijven?

Penthe en Tripleboy,

 

2 a 3 seconden reactietijd ? Op mijn tablet heb ik in een seconde het nieuwe scherm na "volgende ongelezen bericht". Over 13/1 Mbps ADSL en wifi.

 

Blijkbaar is er bij U iets anders aan de hand.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze enquete serieus ingevuld. Het doel van deze enquette vind ik heel erg nuttig, doch de meerkeuze antwoorden bij de vragen vond ik soms wat te "gekleurd".

 

Voorbeeld:

 

Een forum over navigatiesystemen (GPS) toevoegen?

Ja, als ik het hier kan lezen, blijf ik hier!

Dit soorte antwoorden, had mijn inziens iets anders kunnen worden geformuleerd.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou liever iets gezien gehad hebben in de vorm van een puntensysteem, toe te kennen aan de voorstellen.

Zo zou meteen duidelijk worden wat als belangrijk wordt aanzien.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satelliet tv is een beetje "uit".

Waardoor dat komt ?? Ik denk IPTV.

Je koopt ofwel een panklaar kastje, of je rommelt zelf iets in elkaar. Kodi er op, Popcorntime of Netflix er bij en klaar is Klara.

Lijkt me dus dat wil Sat4all overleven IPTV in welke vorm dan ook DE speerpunt zal moeten worden.

 

Wat ook leuk is is het hacken van de smart TV's. Er is wel wat over te vinden maar echt gestructureerd is het niet. Als voorbeeld http://www.samygo.tv/ voor de bekende Samsung TV's.

Misschien ook leuk om hier iets mee te gaan doen ??

 

geluk,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snelheid is bij mij geen probleem, maar het open van privé berichten gaat helaas moeilijk.

En sneller maakt gaat misschien, maar dat zal de nodige € kosten, en als dit allemaal vanuit reclame sponsoring en vrije bijdrage van leden moet komen, zou de forumbeheerder misschien van iets te kort komen.

Dus liever een beetje een trager sat4all (waar ik geen last van heb) dan geen sat4all.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Indien er bij iedere vraag een vrije tekst als bijkomende antwoordzone  (facultatief) had geweest hadden de meeste reacties hierin kunnen geplaatst worden met een inhoudelijke koppeling naar de vraag.

Mvg en proficiat voor het gepresteerde werk

Alex 

Link naar reactie
Delen op andere sites

prutsie

 

MIsschien is IPTV hot in Nederland maar in vele andere landen niet, velen hier in Spanje mogen blij zijn als ze 1MB aan snelheid halen, daar kun je lange na geen IPTV mee kijken, ik zit er daarom niet zo op te wachten. Daarnaast denk ik dat IPTV geen echte toekomst heeft aangezien ik denk dat als iedereen het zou nemen er niet voldoende bandbreedte beschikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij dat niet bemerkt zit je vast nog met een oud telefoon modem te werken :) Ik kom op veel forums en sat4all is de underdog als het om snelheid gaat, dit was echter ooit voledig andersom toen was sat4all sneller dan 2 andere forums bijelkaar. Het zal vast met de nu gebruikte forum software te maken hebben.

 

Ik bedoelde dat meer in de zin van: alle sites laden gewoon snel, zo ook sat4all.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

misschien heeft dat iets te maken met de spaanse isp's waar de bandbreedte een beetje een probleem is? ;)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...