Ga naar inhoud


Geweldig...mijn PayPal account wordt "gelimited".


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Onlangs las ik, dat bepaalde groten of oplichters? betalen aan die makers om dan toch hun junk door te laten.

Kassa van mensen die het kopen om het te blokkeren.

kassa van oplichters die betalen om hun troep door te laten.

kassa kassa voor één en hetzelfde programma  :) voor hen, maar voor ons  :( .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

kiekiek dat is nog veel minder leuk dan mijn rottig kommentaar alsof we niet weten wie er geld verdient aan transacties

 

paypal heeft een heel eigen ongecontroleerd c.q. gereguleerd contract met  U en ons consumenten.

en dus wat is paypal, staat voor daar doe je weloverwogen denkend mens eigenlijk liever niet aan mee

je kunt nog beter een creditcard met gegarandeerd en verzekerde aankoop gebruiken dan die pals

aangepast door Tonskidutch

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet helemaal waar, voor een koper kost paypal helemaal niets, je kunt het zelfs aan je bankrekening koppelen zodat je wereldwijd gratis kan betalen. Waar ze aan verdienen, is aan de verkopers. Sinds van de week zijn ze ook beursgenoteerd. Criminelen ruiken daar niet voor niets geld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kiekiek dat is nog veel minder leuk dan mijn rottig kommentaar alsof we niet weten wie er geld verdient aan transacties

 

paypal heeft een heel eigen ongecontroleerd c.q. gereguleerd contract met  U en ons consumenten.

en dus wat is paypal, staat voor daar doe je weloverwogen denkend mens eigenlijk liever niet aan mee

je kunt nog beter een creditcard met gegarandeerd en verzekerde aankoop gebruiken dan die pals

 

Juist, precies daarom heb ik geen PayPal account. Ik heb die gasten echt niet nodig om mijn betaling verkeer te doen. dat kan ik zelf met mijn credit card, ik maak het over via mijn bankrekening of in geval van Amazon laat ik het netjes afschrijven. Nog nooit een probleem mee gehad.

Of ik betaal zoals in de Emiraten de gewoonte is met COD: Charge on Delivery. Gewoon cash bij aanlevering. Kost niks meer.

Is er geen andere mogelijkheid dan met PayPal te betalen, dan koop ik het product gewoon niet.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het nadeel van een creditcard gebruiken is dat je overal je kaartgegevens gaat achterlaten en een kwaadwillend bedrijfje daar misbruik van kan maken. Zakelijk gezien gebruik ik PayPal wat voor mij weer goedkoper is dan iDeal. Prive gebruik ik dan weer wel iDeal en de creditcard om zakelijk en prive gescheiden te houden. Waar ik dan wel eens een goede uitleg van zou willen zien zijn de gebruikersvoorwaarden van PayPal, want is dan een oerwoud waar waarschijnlijk geen hond ook maar iets van begrijpt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begeef mij met mijn credit cards dan ook nooit op vage sites.

Verder zijn mijn credit cards door mijn bank goed beveiligd want bij iedere afboeking komt er onmiddelijk een sms of soms zelfs een telefoontje van mijn bank.

Ik heb daar het volste vertrouwen in.

Zakelijk en privé scheid ik door het gebruik van credit cards voor zakelijk gebruik en credit cards voor privé gebruik.

 

Ik heb nooit om PayPal gevraagd en zal het ook nooit gebruiken.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik dan wel eens een goede uitleg van zou willen zien zijn de gebruikersvoorwaarden van PayPal, want is dan een oerwoud waar waarschijnlijk geen hond ook maar iets van begrijpt ;)

dat is het misterie.

en dat die gozers ook nog limiten en voorwaarden stellen spreekt boekdelen over wie hier de sul is

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...