Ga naar inhoud


Outdoor Channel HD nu in zenderlijst


Sprietje

Aanbevolen berichten

De nieuwe fastscanlijst is uit. Daarop zit de nieuwe zender Outdoor Channel HD op positie 91. De muziekzenders daarachter zijn allemaal een plaatsje opgeschoven.

Ik kan hem met mijn Familiepakket zonder HD ontvangen.

Leuk die offroad wagens.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


CanalDigitaal schrijft in het laatste nieuws:

Nieuwe zenderlijsten en meer zendernieuws

Per vandaag (15 september) biedt CanalDigitaal nieuwe zenderlijsten aan. Zowel de HD- als de SD-lijst wordt daarmee vervangen. De meeste ontvangers(o.a. M7, Philips) laden de nieuwe zenderlijsten automatisch nadat u uw ontvanger uit- en weer aanzet.

Moet u met uw ontvanger de zenderlijst handmatig vervangen? Bekijk dan onze video met instructies over het inladen van een zenderlijst.

CanalDigitaal heeft Outdoor Channel HD toegevoegd aan het zenderaanbod vanaf het FamilieHD-pakket. Om deze zender handmatig toe te voegen gebruikt u de volgende gegevens: ASTRA 23,5 – 11.914 – H – 29.900 – 2/3 – DVBS2 – 8PSK.

NostalgieNet heeft de naam gewijzigd in ONS en zendt sinds 13 september 24 uur per dag uit. De nieuwe naam ziet u vanaf vandaag (15 september) terug op de zenderlijst.

Met FOX Sports Eredivisie of het FOX Sports combi-pakket kunt u nu ook de hele dag kijken naar FOX Sports 3 (Eredivisie).

Duck TV is in juni verhuisd (ASTRA 23,5 – 11.798 – H – 29.500 – 3/4 – DVBS2 - 8PSK), maar was tot vandaag ook nog te ontvangen op de oude uitzendfrequentie. Dus geen Duck TV meer? Laad de nieuwe zenderlijst of voeg de zender handmatig toe.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog wachten wanneer RTLZ komt.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...