Ga naar inhoud


PBS America via satelliet exclusief in Nederland


Sprietje

Aanbevolen berichten

@sattv4iedereen

Waar lees jij dan dat het ftv word.

Ik lees fta en volgens mij komt hij gewoon op de 28 oost en is vrij zichtbaar in nederland dan.

Sorry, maar op de tablet, zonder bril, heb ik er over gekeken. En ik zat met de gedachte, dat je vroeger iets in de u.k. had, dat je na registratie het kon zien met een kaart. Zo zie je maar dat een bril een nuttig instrument is, ook voor eventjes.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Denk niet dat het hier op de kabel zal komen . Er zijn te veel zenders al , te weinig kijkers hier in belgie , ,door komst van Netflix , play more , en noem maar op . Nochmaals ,binnen 10 jaar helft nog van de bestaande zenders ;-)

Als ze genoeg $ zien, zal dit er wel komen, al is het om de andere aanbieder te pesten.

Natuurlijk heb je van die, die maar één zender zien, gelijk wat het is, maar er zijn anderen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het kijken met mijn SKY card. Moet zeggen dat het érg Amerikaans is. Dus steeds meer en langere reclames naar gelang de uitzending loopt. Mega irritant! Zender is qua content erg Pro Amerikaans en geeft erg vertekend beeld qua geschiedenis. Zeer nationalistisch en zeer weinig buiten Amerika..Als ze geen europese getinte uitzendingen komen dan is die zender voor hier totaal geen aanwinst..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het kijken met mijn SKY card. Moet zeggen dat het érg Amerikaans is. Dus steeds meer en langere reclames naar gelang de uitzending loopt. Mega irritant! Zender is qua content erg Pro Amerikaans en geeft erg vertekend beeld qua geschiedenis. Zeer nationalistisch en zeer weinig buiten Amerika..Als ze geen europese getinte uitzendingen komen dan is die zender voor hier totaal geen aanwinst..

Onzin. Elke zender is een aanwinst, al was het alleen maar om je eigen mening te kunnen vormen. Er zijn nationalistische zenders zat op de sat!

Het zou een mooie boel worden als er door iemand of een instantie vooraf bepaald zou worden wat kwaliteit is.

Laat maar komen, die zender. Smaken verschillen. Ik wil graag zelf bepalen of ik iets de moeite waard vind.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook je goed recht. Zeg ook maar mijn eigen mening. Ik heb 7 jaar in Amerika gewoond en gewerkt en zou daar nooit permanent willen verblijven. Puur gebaseerd op eigen ervaring dus.. Als JIJ PBS graag wil zien vind ik dat prima. Maar zoals gezegd: ik pas ervoor...

 

Ik heb het namelijk flink gehad met de Amerikaanse mentaliteit.. Were the biggest, the best is puur ingeïndoctrineerd. In realiteit is de gemiddelde Amerikaan totaal niet onderwezen in zaken die in de wereld spelen. Nieuws van buiten komt er niet in. Alleen de Amerikaanse versie wordt ze voorgeschoteld en erger nog: ze geloven er heilig in.. Op zich dus een hele gevaarlijke zaak. Ze zijn fanatiek tegen alles wat "the American way of life" tegenstaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat krijg je met een groot land. De USA is niet het enige land ter wereld waar veel binnenland is. En het kan nog erger, hoor. 

Nederland is maar een klein plekje op de aardbol, maar heeft het even goed vaak hoog in de bol zitten in de zin van : "Wij hebben een voortrekkersrol en een monopolie op het gezond verstand en de wijsheid in pacht." Dus voor je Amerika veroordeelt, even denken aan dat Nederlandse gezegde over de splinter en de balk. ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mag gezegd natuurlijk. Alleen heb ik bij Nederland dan weer niet het idee dat we "onze democratie" ten koste van alles aan buurlanden (of zelfs ver daarbuiten) moeten opdringen. Dat is iets waar de VS zich wel sinds 1945 mee bezig houdt. Ook bij landen die daar in het geheel niet voor openstaan. Het gebruik van politieke intrige (en als dat niet helpt gewoon militair geweld) is daar gewoon "common place". Mijns insziens is dit ook de reden voor zoveel ellende. De volkeren voelen zich onderdrukt, komen in opstand etc etc...

 

In Nederland kun je zonder censuur in ieder geval gewoon buitenlandse zenders pakken waardoor je toch een beter beeld kunt vormen door de verklaringen van verschillende mensen in verschillende landen.

 

In de VS ga je geen buitenlandse zenders vinden op de kabel. Misschien inmiddels een paar via DTH (dat bestond in mijn tijd nog niet).

Zij zien en horen alleen wat Uncle Sam tolereert/modereert en dat is mijn argument.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar weer terug naar het onderwerp?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het goed nieuws. Ik zal er niet veel naar kijken maar iedere FTA-zender is er toch weer eentje!

Hier sluit ik me bij aan ;-)

FTA --> even bekijken en boeit het niet ben ik geen geld kwijt. Er zijn er tenslotte tig andere...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hier sluit ik me bij aan ;-)

FTA --> even bekijken en boeit het niet ben ik geen geld kwijt. Er zijn er tenslotte tig andere...

Vwala , zo denk ik er ook over :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaal TV schrijft er het volgende over:

PBS America vanaf nu op free to air kanaal Astra 2

PBS America is begonnen met testuitzendingen op een nieuwe free to air frequentie ten behoeve van Freesat. Dit signaal is ook in Nederland en België zeer goed te ontvangen.

Satellietkijkers, althans iedereen met een installatie waarop ook een LNB-kop voor de Astra 2 (28,2 oost) zit, hebben sinds vandaag exclusief de beschikking over één van 's werelds beste zenders. PBS America is de Britse variant van de Amerikaanse publieke omroep PBS. Begin deze maand kondigde de zender aan het betaalaanbod van Sky Digital te verruilen voor Freesat, wat ongecodeerde doorgifte inhoudt. Weliswaar is de zender dan niet reclame-vrij, maar de programmering is van zeer hoge kwaliteit. PBS biedt veel geschiedkundige en culturele programma's over - en uit de Verenigde Staten van Amerika. De programmering staat op de Britse PBS website.

Astra 2 voor Engelstalig aanbod

PBS America voegt zich bij het almaar groter wordende Engelstalige free to air zenderaanbod op de Astra 2 positie op 28,2 graden oost. Hier zitten zenders als Channel 4, ITV, Pick TV, Challenge, The Box, Viva, Sky News en nu dus ook PBS America. De frequentie is 11.307 Ghz. horizontaal 2/3 27500. De testident is tot 31 oktober 52225. CanalDigitaal en TV Vlaanderen kunnen de zender in de eerstvolgende fastscan zaplijst opnemen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik PBS gedownload. Hij staat nu in de lijst maar heeft geen signaal.

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...