Ga naar inhoud


Nieuwe ontvangers voor TV Vlaanderen en Telesat beschikbaar.


Sprietje

Aanbevolen berichten

Sinds kort zijn twee nieuwe ontvangers voor TV Vlaanderen of Telesat beschikbaar. Het gaat om de volgende modellen:

TV VLAANDEREN ONTVANGER + SMARTCARD TVV - HD + SC M7 MZ101
€ 139,00    

ONTVANGER + SMARTCARD TELESAT - HD + SC M7 MZ101
€ 139,00    

TV VLAANDEREN ONTVANGER + SMARTCARD TVV - HD  M7 MP 201 RECORDER
€ 299.00

ONTVANGER + SMARTCARD TELESAT - HD  M7 MP 201 RECORDER
€ 299.00

Onze nieuwe hd-ontvanger is uitgerust met een RAM geheugen dat toelaat live programma's tot 30 minuten lang te pauzeren.

Ook ons filmaanbod is beschikbaar op deze ontvanger.

Nieuw coderingssysteem: Viaccess

De nieuwe decoders werken op een nieuw coderingssysteem: Viaccess. Deze nieuwe codering werkt met een nieuwe smartcard, die voortaan gekoppeld is aan één unieke decoder. Het gebruik van losse smartcards en losse decoders zonder CI is hierdoor niet langer mogelijk.

Bestaande klanten met een Nagra configuratie die een nieuwe decoder willen gebruiken, krijgen dus ook een nieuwe geïntegreerde smartcard samen met hun nieuwe ontvanger. De huidige Nagra ontvangers blijven tot het einde van het jaar beschikbaar bij uw groothandelaar of tot zolang de voorraad strekt.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


Die zullen ze uit gaan faseren maar daar kan je voorlopig nog wel mee vooruit dat zal niet van vandaag op morgen gebeuren

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals eerder reeds is aangegeven is het einde van de Linux ontvangers wel in zicht want het gaat nu in een rap tempo alle providers kiezen ervoor de kaart te koppelen aan de ontvanger en er is tot op heden nog geen goeie oplossing voor dit te omzeilen

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik me zorgen over maak is dat alles gekoppeld word maar er al jaren geen goeie oplossing voor is dit te omzeilen kijk oa naar Digiturk ik geloof niet dat je die kaart in je eigen Linux ontvanger werkend krijgt er is al jaren geen

oplossing voor hetzelfde geldt voor sky uk HD dus het woord voorlopig schrikt mij af want als er geen oplossingen komen ziet het er voor vele niet goed uit en kan ik ook me zorgen gaan maken over mijn tvv kaart en Linux ontvanger

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die prijs van €139,- voor die ontvanger inclusief de smartcard wel meevallen. Normaal kun je geen losse smartcard kopen, wel samen met een witte CI-module en dan betaal je al €129,-
In feite heb je dan voor €10,- de ontvanger.
Tja, wel hebben ze onlangs de activeringsvergoeding verhoogd naar €50,-. Dat is dan wel weer een tegenvaller.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het ander draadje, heb ik op basis daarvan een mail naar tvv gestuurd.

Met mijn ipad is moeillijk knippen en plakken, maar een defecte kaart met de bestaande codering zou voor dezelfde codering worden vervangen, en dit voor minimum van 2 jaar. Maar of ze inzitten met hun abonnees weet ik niet, want ze vroegen of we alnog ons abonnement wilden opzeggen.

En als hun filmaanbod nog het gelijkaardig aanbod is zoals mobistar destijds, is het maar pover.

Maar voor hen zou het toch voor expats interesant kunnen zijn, om een deftige ci+ ontvanger te verkopen, of te verhuren.

Een module met kaart meenemen voor op reis ( met vliegtuig) is nog te doen.

En die (verhuur) ontvanger tevens laten werken op 12V en voorzien van een externe ir oog, zou nog beter zijn, voor campers die nog niet beschikken over een 220V stopcontact.

Als ze dit laatste goed voorzien, denk ik wel, dat er nog camping gebruikers en campers alnog tvv zullen gebruiken. Zeker hen die gewend zijn bepaalde zaken dagelijks te zien.

Nu zou ik toch graag eens weten hoeveel tvv kijkers linux gebruiken en hoeveel die een gecertificeerde ontvanger en module gebruiken.

Uit een ander reactie van pairing, waar nog geen oplossingen zijn, vraag ik me af, of ze nog actief zoeken.

Nu gebruik ik ook een apparte tnt,om niet altijd te moeten gaan zoeken om de juiste gegevens voor oscam.

Maar als content providers de kijkers teveel pesten met de + faciliteiten, kunnen ze wel het slachtoffer zijn, dat kijkers hun rug keren naar die zenders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zullen veel TVV en Telesat de rug toekeren want zoveel leden hebben die niet meer denk ik als je ziet hoe ze de vlamingen behandelen voor nieuwe zenders,

zenders dat ze upliften van de M7 groep kan,maar een zender dat enkel voor Tv Vlaanderen is kan niet want dat neemt plaats in dat er amper is.

dus ik vrees dat er nog amper vlaamse klanten zijn,en denk dat ik in 2016 ook alles opzeg,als ik geen inspraak meer heb in mijn opname's.

er is nog steeds voor VRT de DVB-T ;)

en de rest is bijzaak,kan dit op een ander ook zien als ik wil.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik niet meer baas ben over eigen buis (oud spreekwoord), gaat ook mijn abbo's buiten, maar ik denk, dat dit een minimale aantal abonnee's zullen zijn, want veel Vlamingen zijn verstokte tv kijkers, die alles op alles zetten, om de volgende aflevering van soap X en Y te zien.

Deze namiddag vroeg ik me af, of tv stations, het eigenlijk niet geheel over een andere boeg zouden moeten gooien.

Zeker als ze de jonge populatie willen bereiken.

Ben bij weinig jongeren, maar als ik er ben, kijken ze meer via tablet,smartphone en laptop, dan via tv.

Ik vraag me af, of het voor een tv station niet goedkoper is te gaan via het internet, dan via een tv aanbieder via andere wegen. Iedereen wil een deel van de koek.

beetje afzijdig, maar veel zenders bvb film1 sport1, hbo gaan al via die smartdinges. Zou het voor die dan niet goedkoper zijn, en enkel nog via deze weg te gaan? een app voor tablet,smartphone,smarttv, en gewoon de regulaire distributie te beëindigen.

Als zij het goedkoper kunnen, kunnen ze misschien de prijs drukken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En mensen die een kaart van TVV en CDS hebben zouden dus 2 boxen moeten zetten op termijn?

Lijkt me nou ook niet zo praktisch, want ze reageren beide op de afstandsbediening.

 

Dat ze dergelijke boxen ontwikkelen en promoten om interactieve digitale tv mee aan te bieden, geen probleem mee. Maar niet iedereen wil dat dus zouden ze een alternatief moeten voorzien...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Officieel is dit nu ook al een probleem  :( .Plaats eens 2 witte modules in een ontvanger met een cd en tvv kaartje.

Het loopt geregeld vast, vooral als je gebruik maakt van NPO of de vrt, als je deze ontvangt op beide kaarten.

Modules komen bloedheet, en houden er ook mee op.

Maar dankzij de oprichters,makers en medewerkers van oscam, wordt dit nu mooi geregeld  :) .

Maar gaan we de klok 16 jaar terugdraaien? Dan hadden we ook een toren, van ontvanger, met diverse decoders erbovenop vc1;d2mac;luxcrypt enz.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de kaart gekoppeld gaat worden aan de box , dan heeft de nieuwe witte module ook geen zin meer? Of zie ik dat verkeerd ?

De witte module werkt niet op de orca kaarten. Of het zou moeten zijn, dat ze softwarematig via satelliet kunnen worden voorzien van firmware naar die nieuwe orca kaarten, maar of dat kan of mag, dat weet ik niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...