Ga naar inhoud


Telenet maakt na nieuwjaar abonnementen duurder


astro iris

Aanbevolen berichten

Telefonie kan je volledig gratis maken mits een kleine toeslag, mijn snelheid is echter nog steeds 50 Mbps gebleven, werkt als een speer dat VDSL.

Volledig gratis mits een kleine toeslag.

Woehaha.

Zo is alles gratis natuurlijk.

Je moet wel eerst meer betalen...

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dit is inderdaad het overwegen waard.

 

Voor 4€ per maand bij heb je ook nog een tweede tv en decoder

Maar je kunt niet met een kaartje kijken.

Bij Telenet wel, betaal je eenmalig 70€ voor die 2e TV, en daarna niets meer.

Je 4€/maand heb je dan al na 1,5 jaar terugverdiend.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zzzzzz, jij betaalt 16,30 euro voor tv bij Telenet, maar ik zie nergens hoeveel je betaalt voor telefonie en internet.

Mijn internet is van Proximus (vroeger Scarlet, maar toch een aantal keer eruit gelegen, moet ik zeggen) 27€/maand op dit moment, maar ik geloof dat er een verhoging zat aan te komen.

Ik heb geen vaste lijn.

Mijn telefonie, doe ik via VOIP, betaal iets van een 5€/maand om naar vaste lijnen te bellen met 3Starsnet.

En mijn GSM is bij Dommel, kun je heel goedkoop en zonder abonnement bellen.

Dus ja, ik betaal nu 16€, en dus  straks 16,30€ aan Telenet, en krijg daar het hele basispakket voor, met 24 HD zenders, en dan nog een pak andere.

Minder dan die 16,90€ (huidige prijs, voor de volgende verhoging) die ik bij TV Vlaanderen zou betalen (Basic, want anders heb je nauwelijks zenders voor je geld).

 

Ik weet ook niet waarom sommigen TV bij TV Vlaanderen vergelijken met een all-in-one pakket bij Telenet.

Je bent toch helemaal niet verplicht om die andere producten af te nemen?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vergeet je maandelijks kabelabonnement vriend!

Je kabelabonnement betaal je toch maar één keer?

Als ik 2 TV's heb, betaal ik één maal kabelabonnement.

Zijn mijn toestellen om te kijken gekocht (digicorder, digibox of CI+ module), dan betaal ik gewoon 16€ (straks 16,30€)/maand en geen cent meer.

Het is niet zoals bij TV Vlaanderen waar je per smartcard een heel abonnement moet betalen, hee.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je het dan over analoge of digitale tv.

Kan je dat abonnement wat je hebt nu nog afsluiten?

 

Wanneer ik op de website kijk zie ik daar dat digitale tv 24,70 per maand kost.

Kan je voor dat bedrag op alle tv's in huis kijken?

 

Waar vindt ik het door jou betaalde bedrag in de prijslijst?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het dan over analoge of digitale tv.

Kan je dat abonnement wat je hebt nu nog afsluiten?

 

Wanneer ik op de website kijk zie ik daar dat digitale tv 24,70 per maand kost.

Kan je voor dat bedrag op alle tv's in huis kijken?

 

Waar vindt ik het door jou betaalde bedrag in de prijslijst?

Vreemd, we hebben die discussie al eens gehad in een ander forumtopic, je hebt toen heel wat berichten gewist wegens off topic.

Dus nog eens herhalen :

 

je moet op kiezen voor andere hardware klikken, het bewijs dat ik de vorige keer gebruikt heb, zit zelfs nog in mijn bewaarde media hier.

post-67749-0-73827500-1446997532_thumb.png

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, we hebben die discussie al eens gehad in een ander forumtopic, je hebt toen heel wat berichten gewist wegens off topic.

Dus nog eens herhalen :

 

je moet op kiezen voor andere hardware klikken, het bewijs dat ik de vorige keer gebruikt heb, zit zelfs nog in mijn bewaarde media hier.

Dit was dus het voorbeeld met aankoop digicorder, maar je kunt ook een digibox kopen, of een CI+ module.

En dan heb je je eenmalige kost (de hardware), en daarna geen kosten meer.

Ik hoop dat het je niet je bedoeling is om dat eindeloze getroll met tripleboy in gang te zetten?

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat raar, wanneer ik naar die website ga krijg ik 24,70 te zien, namelijk 16 euro + 8,70 voor de hardware.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hee, en per extra toestel ben je 4 euro per maand kwijt volgens die site.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat raar, wanneer ik naar die website ga krijg ik 24,70 te zien, namelijk 16 euro + 8,70 voor de hardware.

Zoals ik hierboven al schreef, je klikt op Meer Info, en dan op andere hardware, krijg je een hele lijst van opties.

Huur HD digibox : 4€/maand, aankoop digicorder, TV met een kaartje : 69€, enz.

Of is het echt je bedoeling om het getroll van tripleboy weer in gang te zetten?

Niet echt wat je van een moderator zou verwachten...

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ook een lange lijst van andere hardware.

https://www2.telenet.be/nl/tv-en-entertainment/digitale-tv/bestel-digitale-tv/#/tab-andere-hardware

 

Je vroeg ook waar je die nieuwe prijs voor digitale TV kon zien (16,30€).

Die staat in deze lange lijst (sedert BTW op digitale TV opnieuw op hetzelfde tarief staat als BTW op analoge TV spreekt men enkel nog van "kabelabonnement"):

 

https://www2.telenet.be/nl/nieuweprijzen/

PS : ik heb een HD digibox gekocht indertijd en die werkt nog altijd (kostte toen 99€ als ik mij niet vergis), geen HD digicorder.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het enige wat ik vroeg is of je echt 16 euro per maand betaalt en dan op een onbeperkt aantal toestellen kunt kijken.

 

Dat kan alleen wanneer je 249 euro op tafel legt.

Doe je dat niet betaal je 24,70 per maand.

 

En per extra toestel betaal je 4 euro.

 

Vertel maar waar mijn rekenfout zit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...