Ga naar inhoud


Hoe kan ik de tijdsduur voor opnemen instellen.


transitje

Aanbevolen berichten

Als ik opneem via de USB-stick achter in de ontvanger, een Sat 801, beginnen de opnames standaard zo'n vijf minuten te vroeg, en eindigen dus vaak voor het pogramma echt is afgelopen.

Erg irritant, en ik kan in de handleiding niet vinden hoe dat af te stellen is.

Is het überhaupt zo in te stellen dat de opname één minuut eerder begint en vijf minuten later eindigt?

aangepast door Johan45
Onderwerp aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


als u de timer per EPG aangemaakt heeft en dan nadien per menu de aanvangstijden en het opname einde nog aanpast komt het in orde

neem minstens 15 a 30 minuten voor de eind tijd

 

de normaal per EPG gemaakte afhandeling van uw standaard 801 betreffende opnames is zeer pover en daarom niet betrouwbaar

een en ander heeft ook te maken met de starttijden onderbroken met de reclame

 

de receiver 801 is wat dat aan gaat een onding en adequate vervanging is al jaren een thema bij uw TV-provider

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb nog een probleem met de 801, als ik aan het opnemen ben, met de USBstick geplaatst, reageert het apparaat nergens meer op, op welke knop van de AB of het apparaat zelf je ook indrukt, geen enkel resultaat. Wil ik de opname stoppen dan rest alleen de stekker nog maar. Het probleem is alleen dat het apparaat dan vaak een hele tijd met zichzelf bezig is voordat ik de controle weer over kan nemen.

Je zou toch verwachten dat je gewoon een opname kunt stoppen en dan een andere zender selecteren?

Als ik de knop rechtsonder indruk opde AB volgt wel de vraag of ik de opname wil stoppen maar op OK drukken heeft totaal geen gevolg, zelfs niet na een aantal keren drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...