Spring naar bijdragen
Satfeeds-DX

DAB Uitbreiding DAB(+) netwerk in Vlaanderen

Aanbevolen berichten

heb je het afbeeldinkje gezien hoe het gepland is en wordt uitgebreid? zie dekking

er is niets belerend in mijn commentaar enkel scarcasme, hoe snel de dingen gaan in belgië :grin:

bewerkt door Tonskidutch

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Iets wat ik niet begrijp bij die kaartjes, bij het tweede kaartje staat, "uitbreiding naar 5 zenders vanaf Q2 2016". Waar staat die Q2 voor?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Q2 2016 is het tweede kwartaal van 2016...

edit

komt van "Quarter"

bewerkt door De_Perre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er komt al wat binnen hier, maar het is nog wel heel zwak hoor......

TOP radio, de BBC world service, VRBO en nog wat zenders die ik zo gauw niet weet.post-36388-0-56069500-1458056016_thumb.jpgpost-36388-0-28299400-1458056153_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

post-36388-0-61028000-1458144434_thumb.jpgpost-36388-0-66018700-1458144497_thumb.jpgpost-36388-0-28796400-1458144626_thumb.jpgpost-36388-0-64967100-1458144666_thumb.jpg

En ondertussen volle bak signaal, hier in het zuiden van Noord-Brabant, de nieuwe DAB+ zenders komen hier binnen met een S-je 9 tot 10!

(ik zat vroeger op een 27 MC bakkie)

En ze zenden ook netjes het radio station logo uit, goed bezig Norkring!

Misschien wordt het ook eens tijd om de DVB-T zenders eens uit te breiden, zwart gecodeerd signaal uitzenden is echt niet moeilijk, zet er de regionale zenders op, bijvoorbeeld ATV-Antwerpen of tv-Mechelen en tv-Brussel en geef één/Canvas en de waalse RTBF ook door, het liefste in HD kwaliteit...............

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien wordt het ook eens tijd om de DVB-T zenders eens uit te breiden, zwart gecodeerd signaal uitzenden is echt niet moeilijk, zet er de regionale zenders op, bijvoorbeeld ATV-Antwerpen of tv-Mechelen en tv-Brussel en geef één/Canvas en de waalse RTBF ook door, het liefste in HD kwaliteit...............

Vlaanderen is nogal bekabeld, daardoor is het aantal kijkers via DVB-T erg klein. Maar ik zou ook liever meer zenders op DVB-T zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier komen ze ook binnen. Al moet ik wel de juiste plekken opzoeken in huis.

Maar ik zit dan ook een eind uit het ontvangst bereik van de Brusselse zenders.

Mvg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites