Ga naar inhoud


flinke prijsdaling 4k


spijk

Aanbevolen berichten

het word weer iets aantrekkelijker om aan een 4k solo te kopen prijzen zijn ineens 20% gezakt. zit nog te twijfelen over de mutant 4k of de VU+ solo

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelf maak ik gebruik van een Vu solo 4k vergelijken kan ik niet met de Mutant maar wat ik wel kan zeggen dat is dat ik super tevreden ben met de Vu solo 4k.

Twee satelliet tuners en 1 kabel tuner en hij is echt super snel, VTI is de image die ik draai en ben eigenlijk nog nooit grote problemen tegengekomen.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat ik ook voor de vu+ gaat maar moet me nog ff in verdiepen hoe oscam werkt moet ook een cclijntje toevoegen (gaat de vusolo2 naar de slaapkamer) volgendeweek weekje vrij dus ff kijken hoe ik via de pc in de oscam komt enzo :) als ik dit onder de knie heb bestel ik wel een 4k ontvanger. alleen jammer dat ze maar 1 ci hebben

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oscam butler plugin installeren binnen VTI dan is Oscam een fluitje van een cent.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar dan ook beide oscam en geen cccam protokoll

 

overigens het is mooi dat ie in prijs gedaald is

enerzijds wegens de nieuwe 4K Vu's die in aantocht zijn

anderzijds de ervaringen zijn ook sinds februari zo positief en de verkoopcijfers zo hoog dat daarmee de extra firmware inspanningen en licentie aankopen compenseren

 

daarmee wordt je marktleider door het voordeel aan de klant te geven.

  • Like 1

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zodra ik oscam onder de knie heb en weet hoe ik het via de pc kan benaderen dan ga ik voor een 4K box :)

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het voordelen van de 4K ten opzichte van de Duo2?

 

De Duo 2 is een HD ontvanger en een van de beste op dit moment.

De Solo 4K is een UHD ontvanger en dan is de resolutie nog hoger, zie:  http://4k-uhd.nl/

 

Je moet dan ook een UHD TV hebben en zo'n TV heeft altijd minstens één UHD tuner en soms twee.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat ik ook voor de vu+ gaat maar moet me nog ff in verdiepen hoe oscam werkt moet ook een cclijntje toevoegen (gaat de vusolo2 naar de slaapkamer) volgendeweek weekje vrij dus ff kijken hoe ik via de pc in de oscam komt enzo :) als ik dit onder de knie heb bestel ik wel een 4k ontvanger. alleen jammer dat ze maar 1 ci hebben

 

 

Wat is een CI module ;) ?, met Linux ontvangers heb je dat toch helemaal niet nodig.

Zo'n ding geeft alleen maar beperkingen.

 

Las ook nog iets over een Mutant 4K, heb er nog nooit van gehoord.

Nou kan dat wel, hier in Turkije ben je wat beperkt met merken van sommige producten.

 

Ik zou gaan voor de Solo 4K, met VTi er op, wel bekend en heb je vragen, dan zit je op dit forum goed om een +oplossing te krijgen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je moet dan ook een UHD TV hebben en zo'n TV heeft altijd minstens één UHD tuner en soms twee.

Je moet niets, je kan de Vu+ Solo 4K op een gewone HD tv aansluiten.

Wanneer je dan afstemt op een UHD zender wordt het beeld gedownscaled naar HD.

 

Je geniet met een 4K ontvanger wel van een mooier beeld op je HD ontvanger, ook bij HD zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is een CI module ;) ?, met Linux ontvangers heb je dat toch helemaal niet nodig.

Zo'n ding geeft alleen maar beperkingen.

 

Las ook nog iets over een Mutant 4K, heb er nog nooit van gehoord.

Nou kan dat wel, hier in Turkije ben je wat beperkt met merken van sommige producten.

 

Ik zou gaan voor de Solo 4K, met VTi er op, wel bekend en heb je vragen, dan zit je op dit forum goed om een +oplossing te krijgen.

een ci module is een insteekkaart waar je de kaart weer insteek, voor de meeste is de kaartlezer voldoende maar als je 2 providers heb waar je toch een module nodig heb is het toch handig voor de toekomst dat je meerdere ci aansluitingen heb. canal digitaal is ook al op de goede weg dat je aan de interne lezer dalijk niks meer heb.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

het word weer iets aantrekkelijker om aan een 4k solo te kopen prijzen zijn ineens 20% gezakt. zit nog te twijfelen over de mutant 4k of de VU+ solo

 

Helaas zie ik geen daling van prijzen bij diverse webshop hier in Nederland. Misschien dat het in buitenlandse webshop een daling is van 20%?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas zie ik geen daling van prijzen bij diverse webshop hier in Nederland. Misschien dat het in buitenlandse webshop een daling is van 20%?

er zijn al diverse shops die ze nu rond de 400 aanbieden i.p.v 500 en ja dit zijn nederlandse shops

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...